Des del tamboret que em pertany

Un dissabte qualsevol a la Granja, 11 pm

-Millaaan! Una Guiness!

-Avui et guanyo.

-Va, calla, que jo he vingut tota la tarda.

-Has vist quina ginebra nova que he comprat pel bar?

-Això es beu amb galleda o amb tub d’assaig?

-No, això m’ho va ensenyar el meu professor del curs de còctels. Saps quina màquina hem comprat aquesta setmana a la feina?

-Què farem el dimecres de patum? (nota al lector: la conversa és un 27 d’octubre).

-Has vist el vídeo aquell del ionquis en què un tio es trosseja el cervell en quatre parts? I el de la tia aquella que ?

-Vols dir que hem d’anar a dormir?

-Holaa, guapuuuss! Què, com va?

-Oh, baby!!

-Ei! L’immigrant andorrà hooligan del Liverpool.

-Ahhh. M’ho dieu a mi. Oh, baby!

-Has vist el Futbol Int, el defensa de l’Ascoli?

-A mi m’agrada més l’interior dret del West Ham.

-Jo pago ara que després no me’n recordo.

-Ja te’n vas?

-Sí, és que demà fan la mitja marató de Castellterçol.

-On anireu de vacances?

-Jo me n’aniré al Quebec.

-Jo a Sèrbia tot sol.

-Jo, aquest any, em sembla que anirem a Punta Cana altra vegada.

-Jo a on em diguin.

-Aaaa…, a aquests hotels, et donen una bona relació qualitat-preu? Perquè clar, si has de reclamar…

De cop, entren tres noies soles. No són de Berga. Es deuen haver equivocat de bar. El que fins aleshores eren converses coherents es converteixen en una remor de sons guturals, frases i paraules sense sentit, empentes, “collejas”. Més o menys, la conversa va així:

-Aaaa, aaa, els filtrusss.

-Onoro! Cristina! Tonyina!

-Buaaah, buuuah

-Anatoli!! Vull un batut, iaia, un batut.

-Jaja, jaja, estic content, jaja, jaja.

Les noies se’n van. Finalment algú aconsegueix articular una frase amb sentit:

-Millaaan! Una altra Guiness!

El del tamboret

One Comment to “Des del tamboret que em pertany”

  1. Com a colofó hi afegiria que:

    – I tot això és irrefutable

Digues "algu"

