Porra Vila-real-Barça

Diumenge 22 d’abril, a les 9 del vespre

VILA-REAL  –  BARÇA

Aquesta setmana ens perdem la pel·lícula sense interrupcions!

Ja que no ens farem mai rics amb la “quiniela” com a mínim donar una miqueta més d’emoció al partit. Qui encerti el resultat d’aquest diumenge té el got pagat.  Només serà acceptat aquell resultat que hagi estat enregistrat abans de l’hora del partit.

Mill

Anuncis

14 comentaris to “Porra Vila-real-Barça”

  1. Amb un 1 a 4 i un gol de l’Oleguer a la sortida d’un córner ja em conformo. Haurem d’anar calculant quin cap de setmana ens va bé per celebrar la Lliga. Em guardo el tamboret n.2

  2. 2-2, patint i rebaixant eufòria. Tots dos gols de Gudjohnsen.

    PD: Messi Txupón!

  3. 1-3. El got podrà ser un gintònic de Tanqueray Ten?

  4. 1 a 2, tot i que no m’ho acabo de creure. Amb gols de Ronaldinho i Iniesta.

    Només Barça!!!!

  5. 0-3 i cap a casa. Hattrick de l’Eto’o que està molt enfadat amb el Messi per haver fet aquell “golarru”.

  6. Jo dic 0 – 5. Per què no?
    Posa’m un suc igualment…

  7. Jo dic un 0-1! A mi el got me’l guardeu per la setmana que ve, perquè aquesta estic a Barcelona.

  8. Donc jo 0-2, per no repetir resultats. Ale!

  9. Aposto fermament per un 2 a 0 (sí, a favor del Vilareal, i??). I encara diré més: el primer, en ursai. El segon, (i mentre la Coia llegeix un mail del Josep Maria que viu a Zimbabwe i creu que la lliga està guanyada) després d’un servei de kik i penjada de pilota a l’olla. No sè què vol dir, però el Puyal ho diu així. I si no, ja ho veureu!

  10. S´obre el telo i apareix un smart blau amb caixa a darrera amb un personatge gros amb bigoti i fumant caliquenyu anant a 5km/h per Berga i darrera un cotxe pitant. Nom de les postres de la Granja??

    TIRA!! MIXU!!…” tiramizu”

  11. 2-3 no m´agrada el futbol, no vindre pero si es per un got… uieeea josep lluis uieeea…

  12. 0-4. Hola Gat, sóc el Gat, què passa!. Dedicat al Gat (el millor aficionat al futbol).

  13. Jo m’apunto l’1-1. Almenys em podré treure el mal regust de boca del resultat amb el got pagat ;)

  14. Goiteu què ha passat!! Al final //amb visa Barça de la caixa// hem fet pena, però celebro amb eufòria tenir un got pagat el cap de setmana que ve. Ziga-zaga ziga-zaga!!!!!!!
    Millan, ja pots a-preparar la coctelera (la súper-moderna que esquitxa no, eh!, la normal) i ja em pensaré si vull un blue-lagoon, un mojito (amb sacarina) o un tallat curt de cafè. Sigui el que sigui, posa-m’hi una cirereta de les de tota la vida, que a mi això de l’alquequengi no m’acaba de fer el pes (on s’és vist una fruita amb aquest nom? Per l’amor de déu!).
    Au!!

Digues "algu"

