Porra Barça-Llevant

Diumenge 29 d’abril a les 19:00h

BARÇA – LLEVANT

Ja podeu començar a fer les vostres apostes. Qui ho encerti li torno a pagar el got.

Mill

Anuncis

14 comentaris to “Porra Barça-Llevant”

  1. Ja s’hi val? Jo dic un 3a 0.
    Au!

  2. Després de la gran injecció de moral que ha suposat la exhibició dels nostres jugadors en un compromís tant important i difícil, davant d’un dels millor equips dels últims anys, el nou dream team, el tot poderós Al Ahly (que bons que eren eh!!!), jo pronostico que davant del Llevant del …….. Salva Ballesta (ompliu els punts amb el vostre insult preferit) el resultat serà de 4 a 1, amb gols de Ronaldinho(2), Deco i Eto’o.

    Ens veiem al bar!!!

  3. Home, que em paguin en got a mi es baratet, per tant puc fer un canvi jefe del Bar?
    Amb el 6 surt Got i amb el 7 entra Gelat de xocolata…

    Amb l’empanada egipcia i sorra als ulls el Barça guanyarà.

    Barça 3 – Llevant 1

    Teti

  4. Pronostico un 4-2 favorable als interessos del F.C. Barcelona.

    També pronostico que malauradament en Salvador Ballesta sortirà viu del temple del barcelonisme. N’Oleguer és massa tímid i bon xicot per aplicar-li l’eutanàsia al legionari dels collons i el públic del Camp Nou ja sabem quina mena de venuts són majoritàriament.

  5. Caram es respira optimisme!

    Jo trio el 2-1.

  6. Si ahir aquell equip que va de blanc (i blau) en va fer 3, no podem ser menys. El meu resultat és un 4 a 0 amb un hattrick en pròpia porta del capità de “L’Onze dels Tontos”, Salva Ballesta.

  7. Jo per no repetir i així a l’atzar…. un 1 – 0 i patint al final.

  8. Jo dic 2 – 0. Gols de Ronaldinho i Iniesta.
    Del Ballesta no en vull parlar, o si? Proposo l0 onze dels curts i rucs.
    En el meu ja hi podeu afegir el Reyes (2 anys a Anglatera per no saber ni dir hola en anglès), i el Sergio Ramos (aquell avantajat al que “le salen las cuentas”).

  9. 5-2 sense patir, amb dos d’eto’o, i messi i un de GOLjonshen. Els dos del llevant un per Reggi i l’altre de Salva Ballesta amb “corte de mangas” a la grada d’aquest últim. Visca la Jihad islàmica!

  10. A mi posa’m un 5-0´. Atenció, el quart el farà Olegario.

    Kiku, si s’ha de fer l´onze dels curts, ja hi podem posar el Gaúchu i l’ Etoo. Aquests en son molt de rucs.

  11. 3-2. I respecte al Salva Ballesta, si l’Oleguer no surt expulsat i el Salva en camilla, proposo expulsar l’Oleguer del moviment independentista per reformista i socialdemòcrata.
    Per cert, Pax, et vas posar catxondo ahir amb l’Apañó, eh?

  12. Vinga doncs, jo dic un 4-3. Avui guanyo jo…i el Barça!

  13. Doncs…. 1-2, per no repetir!

  14. Em sembla que no repeteixo quan aposto per 5-1. El gol visitant? El Salvador de la Ballesta, òbviament!

Digues "algu"

