Porra Barça – Betis

DIUMENGE 13 DE MAIG 19:00H

Ja sé que tots esteu enfadats pel partit d’ahir, però  qui vol la copa del Borbó? La situació no és tant dolenta, ara ja podem centrar-nos en la lliga!!, jeje

Apa, poseu el vostre pronòstic i no sigueu gaire durs amb els comentaris. 

MILL

20 comentaris to “Porra Barça – Betis”

  1. 2-0. Si no guanyen que s’ immolin. Autogol d’ un defensa del Betis i gol fantasma de Zambrotta.

  2. Només volia dir-vos que aquest equip em fot llàstima!! Almenys, que surtin plorant del camp i demanant perdó pel ridícul que van fer!!

    Tot i això : 3 a 1. Amb gols d’Eto’o, Guddy, Xavi i Robert

    Quina pena, mare de Déu!!

  3. Avui que hi sóc a temps, deixeu-me posar 3-1, tot i que veient el resultat d’ahir ho hauria de posar al revés!Sort que era una competició menor i bla bla bla ho teníem tot guanyat…I ara ja podeu anar justificant amb que no volíem la copa del Borbó i aquestes coses!Nois, una mica de físic siusplau!

  4. OHHH!Doncs 2-1!

  5. Com que no dono un duro per aquest ramat de bordegassos amb suc de naps a les venes…. posem-hi un 1 a 1, i gràcies.

  6. Sort que no vaig veure el partit ahir. Per tant, sent ultraoptimista 1-0.

    S’ha de purgar tothom menys el Jorquera?

  7. Jo hi poso un 3 a 0, amb gols de Messi, Ronnie i Iniesta.

    Sobre el partit d’ahir… millor no faig cap comentari… com diria un dels grans entrenadors de tot el món mundial: Uiuiui… quina decepció!!!

  8. Ens ha sortit perfecte la tàctica ideada pel Rikjaard i el Jan: fer el rídicul a Getafe i quedar eliminats de la competició menor perquè així els del Madrit es confïin a la Lliga. Costa una mica d’entendre però és un pla molt ben pensat, digne dels millors estrategs. Reflexioneu-m’hi.
    Abans no em prengueu el resultat, deixeu-m’hi posar un 5 a 0. Aquests del Mushobeti són una banda. Evidentment, tot continuarà igual una jornada més perquè suposo que ningú no té cap esperança que l’Apañó ens faci un favor, no?
    Apa… i al juny la Lliga al puny!
    S’ha de ser optimista, colla de tribunerus!

  9. 4-0 sense patir
    I què és això de demanar perdó?? perdó a qui? a nosaltres? no será pas per haver guanyat tantes lligues i alguna que altre copeta d’europa, buf! a mi no cal
    Sempre Barça

    i per cert ahir per primer cop en anys, ni vem comprar el partit ni el vaig seguir per la radio, això vol algo!!!!!!jajaja Força Barça

  10. 1-2. Mocadorada i crisi definitiva. L’any que vé ens venem els cracks, requalifiquem terrenys i fem un equip com el Liverpool. Un entrenador amb un fuet, a les 8 del matí cada dia a entrenar i fi definitiva de les festes “per assumptes personals”. A veure si n’aprenen. Amb bailarines no es va enlloc!

  11. Jo dic un 4-1. Els hi deixarem fer un golet pq no plorin.

    Jo, des de la ràbia del dia després, proposo canviar la filosofia del Barça. Ja n’estic fins als collons de tocar la piloteta i anar-la passant, de jogo bonito i d’atacs que duren 10 minuts…

    Hem de fer un equip de gent amb mala llet, que corrin i mosseguin, que no facin tans toquets i que pengin pilotes a l’olla. I que si perden s’emprenyin i n’expulsin algun. Resumint: Anglaterra en lloc de Brasil. Industria i fum i soroll en lloc de floretes.

    Només Barça!!!!

  12. Una part de mi desitja un 0-5 i que a partir de dilluns canviin la Masia, les presentacions a Vilafranca i els anuncis de Nike per unes sèries a la pujada de les Carme.

    Però la part racional recomana un 3-2. Suficient per seguir liders però sense amagar les mancances de l’equip. Això si, primer que marqui el Betis per accentuar la xiulada i després una gran conjura de l’equip i que faci que el Messi marqui 3 gols i sepulti l’estrella de Ronaldinho a la miseria.

    Estic molt enfadat.

    Sergi

  13. Mill, apunta’m un 4-2.

    Estic molt preocupat: ahir, vaig obrir la tele quan faltaven 5 minuts, em vaig fotre el meu quintet i vaig anar veient com ens anaven foradant la xarxa. Va ser un ridícul espantós, però no em vaig ni immutar.

    Dues horetes després, l’àrbit va tenir pietat del maleït Edmilson (va fer un penalt claríssim al final del partit) i del Barça i va decidir que ja havien fet prou la pena. Em vaig aixecar que si no hagués passat res. Com si no fossin una colla de fills de la gran puta que només es mereixen escopits i insults.

    Dic que estava preocupat perquè la derrota, fins ara, no m’havia afectat gens. Començo a estar més tranquil. Tot torna a la normalitat i la meva reacció és l’habitual en aquest casos: estic enfadat perquè el Barça ens va avergonyir.

    El meu 1X1 (perdoneu, necessito fer-ho):

    13 o 25? Jorquera: tranquil, no és culpa teva.
    11 Zambrotta: m’agradaria no haver-te d’insultar, però no m’ho poses fàcil.
    23 Olegario: és justet i ho sap. No va ser culpa seva. El Rijkaard el va canviar – quan encara perdíem/guanyàvem (2-0)- pel Gudjohnsen: incomprensible.
    5 Puyi: tampoc en sap gaire i es pensa que en sap molt més que l’Oleguer. No ploraria si enganyéssim algú perquè en pagués 25-30 milions.
    16 Sylvinho: el gran moment ja li ha arribat: es pot retirar a resar. Que s’emporti l’Edmilson a un santuari innacessible on desapareguin de les nostres vides.
    15 Edmilson: poseu-hi els vostres insults preferits. Com m’agradaria que avui vingués a entrenar a Olvan: tinc una entrada esgarrifosa preparada per ell.
    6 Xavi: un altre de les meves predileccions. Només vull recordar que l’únic dels últims anys on no ha pogut ser titulat indiscutible per decret, el Barça va guanyar la Champions. En sap molt, però els partits són alguna cosa més que rondus i manteniment de pilota. Una altra cosa: que vagi al gimnàs enlloc del Ronaldinho i que faci màquines: per anar bé, hauria de tenir prou força per xutar la pilota més enllà de 10 metres.
    Què se’n pot esperar d’algú que es va deixar fotografiar -fent veure que anava a buscar bolets- amb la tèrmica de Cercs de fons com a paisatge idíl·lic.
    24 Iniesta: no ho va fer bé, però no el vull insultar. Això sí, també podria anar al gimnàs amb el Xavi (tenen el mateix problema). S’ho passaran molt bé. Són divertidíssims.
    8 Giuly: sempre he pensat que els extrems han de tenir menys de 37 anys.
    9 Eto’o: a mi m’agrada. I punt. No en trobarem cap de millor.
    10 Ronaldinho: tema complicat. Es mereix un apartat especial que ara no faré.

    7 Gudjohnsen: amb sobrepès no es pot jugar a futbol.
    Saviola i Belletti: com deia un entrenador molt carismàtic del nostre futbol comarcal (ens ho deia a nosaltres), són uns invàlids futbolístics.

  14. 6-0!

    Encara els haurem de aplaudir. Son una colla de malparits.
    Peseterus! Amb el soci no es juga.
    Jeje, però qui collons volia guanyar una competició de 2a. Que la guanyi el Getafe, així el Madrit fitxarà al Shuster i s’acabarà d´enfonsar.
    El que si que continuo pensant és que son una colla de malparits i peseterus.

  15. Ja que he arribat tard a la porra, com a mínim hi posaré un resultat que faci una mica de goig. Jo dic un 5 a 1.

    I com diria Cruyff, “hoy hemos ganado la liga” (i lo millor del cas era que, efectivament, ho va i va ser veritat)

  16. O- O Partit aburridissim, per adormir les ovelles. El Madrit lider, fi de festa amb mocadorada i estripada de carnets.

  17. 1 a 1. Lurdes, guanyadora de la porra d’aquesta setmana.
    Gran resultat del Barça. Cremem-ho tot!

  18. Osti… quin desastre! Però bé… ofegarem les penes (i de franc!).

  19. Ei Lourdes, ja és el segon cop que guanyes i amb resultats de pena!! Vols dir que no t’entens amb algú de dins el club i pactes els resultats? La setmana que vé posa un resultat positiu, almenys!!

    Apa, bona setmana i penseu que els desgraciats del Barça avui al matí deuen haver fet bany i massatge i una mariscada per alliberar tensions!!

    Mecagumelcapdedéuencès!!!

  20. Encara estic emprenyat a hores d’ara…. brrr….

Digues "algu"

