Porra Espanyol – Sevilla

Per descansar una mica de Barça (que ja fa falta), queda oberta la primera porra (i segurament l’última) de l’epañol. Ara bé, el premit no serà un got pagat. Aquesta vegada regalaré tants xupitos com gols li fotin a l’espanyol.

MILL

Anuncis

15 comentaris to “Porra Espanyol – Sevilla”

  1. Doncs jo no tinc tant clar que vull que guanyi el Sevilla. Tampoc no vaig a favor de l’Espanyol. No ho podríem deixar amb un empat a 1? Però que no tirin els penals i així no guanya ningú. Doncs va el meu resultat és 1 a 1.

  2. L’ Español perd 3-0, com a Leverkusen.
    Els gols seràn en pròpia porta tots tres.

  3. Seràn va sense accent. Gràcies kiku. De res.

    Kiku

  4. Al final del partit 3-3 després que l’Espanyol es deixi remuntar un 3-0 en l’últim quart d’hora. Al minut 120, gol del Sevilla de penal injustíssim.

    Amb això em donaré per mínimament satisfet, tot i que quan els pobres desgraciats pericos s’hagin eixugat els mocs i les llàgrimes, encara diran que han fet una gran temporada i que jugar la final ja era un premi.

  5. Primer de tot, dir que el que haurien de fer és suspendre el partit i declarar el títol com a desert, seria lo més sensat…. però com em temo que això no passarà…. doncs apunteu-me un 3 a 2 favorable als de Sevilla.

    He dit.

  6. Ho sento Parce, però escolliré la opció de la derrota del Sevilla, tot i que això impliqui una victoria de l’Apañó (el cosí del Companyó). Aquest any m’ha provocat més indigestió veure el president del Nido i el lleig de l’Alves, que els “pobres desgraciats pericus”, com dius tu.

    Apunteu-me un 1-2. Primer marca el Real(madrit) Club deportivo Apañó.

  7. Si guanya l’espanyol amb els que vivim a Barcelona ens donaran la nit per tant que guanyi el Sevilla. Posats a fer que enfonsi a l’Espanyol amb un 4 a 1. Després una bona borratxera al guadalquivir i a perdre la lliga no fos cas el Barça perdi la segona plaça de classificació directa per la Champions.

    I no us vull ficar la por al cos.

    Teti

  8. Em sembla molt bé tot això que dieu, però aquí guanya tothom menys el qui ha de guanyar!2-3 a favor dels pericos i ale.

  9. No hi plegu pas gaire res, pro com que avui fins i tot els del temps deien a vera quin temps farà a Glasgow, i em sembla que farà fresqueta… va un 0 a 1 i victoria per l’apañó!

  10. A mi molt em sembla que l’Ajpañó (sniiiiiiiiiiiif, que faria el Lara, ai! vull dir el Sergi Mas) guanyarà 0 a 2.

    No és pas que em faci molta il.lusió que guanyin els pericos..però mira, com que sempre arribo tard a les porres

    Molnakis

  11. Sevilla 2 Espanyol 0, sense patir amb tots dos gols a la primera part, i tot deu pensant amb el primer partit dels playoff Barça-Akasvayu de l’endemà, ops! és el que té sé més que un club, tenim molts fronts oberts.Només Barça P.P.P.X.
    Plataforma Prou Porres Xungues

  12. jo dic un 1 a 0 per falta de resultats lliures.

    “el darrer, tot o re”

  13. Un 3-1 amb gols de Gazpacho, revoltijo i sol y sombra.

  14. 2 a 2 al final dels 120 minuts i victòria pel Sevilla als penals. Cap encertant a la porra. El prèmit per a ningú. A veure si afineu una mica més…

  15. Hi ha “bote”?? La propera porra dues copes??? he he ;)

Digues "algu"

