Porra Atlético de Madrid – Barça

Diumenge 20 de maig 21:00h. (Plus)

La soort, la soort.  

Ja podeu començar a fer les apostes! a veure si aquesta vegada podem donar el prèmit, eh?

Anuncis

16 comentaris to “Porra Atlético de Madrid – Barça”

  1. Au doncs! A veure si hi ha més sort! El diumenge partit moooolt difícil al camp del Patético de Madrid. Jo aposto per un 2 a 2, i els gols que els faci qui vulgui, però que els faci…. Això si, aquest empat ens tornarà a posar líders.

    Només Barça!!!

  2. Jo poso un 0-2 (i creu els dits…)

  3. Ep millor afició del món!
    Jo hi posaré un 1 a 2, amb gols de Messi.
    Un Gin Fizz, siusplau.

  4. 1-3.

    Esperem que l’Iniesta no hagi de tornar a plorar i que el Deku (què enrotllat que sóc escrivint-ho així) no hagi de dir, mentre ho xuta i ho destrossa tot, “somos una mierda de equipo!”.

    Aquests dies no he pogut escriure perquè he sigut víctima d’un “contubernio” organitzat pels sociates, els talibans, el xeic àrab de Peguera i el xinu de Bagà: m’han destrossat l’ordinador.

    He vist que alguns benvolguts companys s’han passat la setmana analitzant la situació del Barça. Si tinc una estona, m’internaré en el debat. Val més que no comenci, em sembla que faria una redacció de 10.000 paraules.

    Només una confessió: jo sóc tribuneru. Els jugadors del Barça són fitxats i pagats a preu d’or perquè obsequiïn el soci i aficionat amb un bon espectacle i bons resultats. El seu deure (com el de tothom) és fer la feina ben feta. Si ho fan bé, els aplaudeixo. Si no és així, els hi recrimino la feina mal feta. I no em sento gens obligat a animar tot fent el ridícul. Que cadascú faci el què vulgui: jo em quedo al bar o a casa i procuro riure tan com puc amb l’espectacle que ens ofereixen.

  5. 1-1.

    El Madrid perd i nosaltres tornarem a ser liders.

    El Sevilla perd ja que porten una bufa… i el puerta encara té els bessons a sota el cul.

    Diguessim que quedarà tot ben apretadet i el Valencia guanya i es posa a tocar de la lliga.

    Per cert el probre Nastic serà equip de segona aquesta setmana.

    Teti

  6. Poseu-m’hi un 0-1. Com sempre arribo tard!

  7. Ja està tot ple? Jo veig un 0 a 3 que combinat amb el 3 a 1 que es produirà a Huelva ens retorna el comandament de la Lliga. I d’aquí a “l’alirón” final que desfermarà les tremperes de tots els culers (tribuneros i boixos). Ja ho diu sàviament un probervi àrab o xinès o jo què collons sé…:
    “Les coses que costen d’aconseguir es valoren més”

    Ho vaig llegir en un manual d’autoajuda que em va recomanar el Kiku.

    Apa 0 a 3 i cap a Barcelona que a Madrit no hi hem pas de parir res que ja hi tenim el Pere!!

  8. Uf, si que m’ho deixeu fàcil! que potser no sabeu contra qui jugem?
    A mi Mill posa’m un mojito amb menta d’aquesta bona que teniu, ara que ve el bo a la terrasseta si estará de perles degustant-lo.
    Per cert el resultat serà de 3-4
    Evidenment amb hat trick de Fernando Torres i pel Barça Etoo 2, Messi i GOLjonshen a les acaballes.
    Salut i lligues

  9. 2-4. Anirem sobrats. L’ atlético es farà 2 gols en pròpia porta. Els altres dos del Gaúchu.
    Torra: Jo no recomano manuals d’ autoajuda (llegeix bé el títol i veuràs que hi posa: autoajuda manual).

  10. 0-0, Valdés pararà un penal i a 2 punts del Madrid i empatats amb el Sevilla.

  11. 0 a 3 i líders amb tres punts d’avantatge sobre el madríz

  12. 2-3!

    Partidàs! Es veuran els dos equips més tous de la lliga.

  13. Ja vaig tard…. Bé, tot i que s’ha demostrat que els resultats de pena em surten més a compte… seré optimista i hi posaré un 1-4!!!

  14. AQUI I HA MOLTA GENT QUE NO TREBALLA EM SEMBLA
    de les 12:08 a les 15:04 9 persones…
    AXÍ VA EL PAIS JOSEP LLUÍS UIIEEEAAA UIIEEAAA

  15. Vinga gent de bona fe, com que veig que no n’encerteu ni una…
    provaré sort, ja que us heu deixat el resultat que volia (jeje), el millor: 0-4, de fet sempre hi ha molts gols en aquests partits. S’ha de ser optimista!!!

    Apa patidors ens veiem al bar.

  16. Mireu que era fàcil endevinar-ho i el prèmit torna a quedar desert. 0 a 6 al Calderón!

Digues "algu"

