Porra Barça – Getafe

Dissabte 26 de maig 22:00h

Perdoneu perquè avui vaig tard. A veure si a la tercera va la vençuda i aquesta setmana podem entregar el premit.

Mill

Anuncis

13 comentaris to “Porra Barça – Getafe”

  1. Barça 3- 1 Getafe.

    Es desajustaria molt el pressupost del club si se li compra un morrió al gran premi Nobel i campió mundial de Trivial Pursuit, Eto’o?

  2. Si els socis tribunerus confien el la victòria, jo aposto per una golejada. 4 a 0 i líders! Vendeta!
    La Lliga està guanyada.

  3. 0-2 a la mitja part però al final quedem 4-2.

    No crec que quedem així però com que el Barça porta 6 setmanes que sorprenen per bé o per mal…

    Teti

  4. 2-0. Victòria treballada. Gol del anòmal Eto’ o i en pròpia porta de Güiza.

  5. 2-1 però sense patir, donant espactacle i a dormir de liders! Som el putus amus!

  6. 4-1. Demà guanyem la Lliga!

  7. Jo hi poso un 3 a 0 i cap a casa. Partit fàcil, fàcil, fàcil. No sé qui marcarà, però estic segur que no serà l’Ezquerro.

    Ens veiem al bar! Només Barça!

  8. Jo posare l’ajustat però igualment efectiu 1-0!

    Només Barça!!!!

  9. Jo firmo guanyar, i llestos. Però com que sempre arribo tard a la porra, doncs hi hauré de posar un resultat ben refetó. Apa 5-0 i líders.

  10. Que bé! Em queden els millors resultats,…. 3-2

  11. Fot-li un altre 6-0.

    No estic gens d’acord amb el que diu tothom (sobretot els diaris esportius i les tertúlies radiofòniques de mitjanit): que l’Eto’o calli perquè només diu bestieses.
    Que digui el què vulgui! I de bestieses no en diu pas gaires. Ho diu a la seva manera, però acostuma a tenir raó.

    Socis, aficionats i entorn serem molt burrus si el fem enfadar i marxa (Avui el Mundo Deportivo intoxica dient que el 57% dels aficionats del Barça volen que marxi). Per mi, és el jugador del Barça que presenta un rendiment mitjà més alt.

  12. Jo aposto per un 5-3, serà un calc del partit de copa.

  13. Barça 1 – Getaf 0. Guanyador de la porra d’aquesta setmana: Marc R. amb el seu resultat ajustat però igualment efectiu.

Digues "algu"

