APNFV

Què fem? Des de l’APNFV (Associació de Pringats que No Fem Vacances), aquells que no som ni a Cuba, ni a Sete, ni a la platja, els que ens quedem a casa reclamem solucions ja! Se’ns ha acabat la paciència. Exigim a la patronal de la festa que organitzi alguna alternativa els dies que La Granja estigui tancada.

No tothom fa vacances. No tothom és quilòmetres enllà. Som molts i farem sentir la nostra veu. Veniu i allisteu-vos a l’APNFV. Organitzem-nos i lluitem. Què hi tenim aquest cap de setmana? Un parell de festes majors? Qui ens assegura la qualitat dels beures que hi trobarem? I la comoditat dels seus tamborets? Proposeu i entre tots i totes farem valdre els nostres drets! Visca!

Xavi Ryanair

Anuncis

7 comentaris to “APNFV”

  1. Com a opcions fàcils hi ha les festes majors. Que jo sàpiga St. Llorenç i Guardiola (d’aquesta vaig llegir el programa a casa la meva àvia i em va semblar bastant pobre…).

    Tot i que sempre es pot fer una protesta i pujar una taula de la Ginesta a la terrassa de la Granja. Això ajudaria molt a suportar-ho.

    Fer el friki i quedar-se a casa davant l’ordinador no em sembla una opció per un bon tiu de bar.

  2. St Llorenç (el llagrimós petat), és la festa major per excel-lència de l’estiu. Jo ja he triat. El dilema és si hi anem divendres, dissabte, o ambdós.
    …… Ja he triat: Els dos dies (tot i que divendres no pinta com altres anys).
    I la setmana que ve? hi ha res?
    Què farem per cap d’ any?

    PD: Visca el Peter Petrelli.

  3. Aquest cap de setmana també és Festa Major a Ogassa, Pla de Sant Tirs i Moià. La Principal de Berga hi serà. Poc guapu!
    Com quedem per Patum?
    PD: Visca la Kate Austen!

  4. Canvio la meva PD: tens raó Xavi, visca la Kate austen.

  5. És molt important per un tiu de bar tenir clar que si es troba sol perquè la resta de gent no ha sortit, són ells els que s’equivoquen i motivar-se encara més perquè ell te tota la responsabilitat de no deixar perdre els costums.

    Jo també triu St. Llorenç els dos dies.

  6. No hi ha dubte que la de Sant Llorenç és una de les festes majors amb més solera de la comarca (no diré quina per no ofendre ningú però evidentment em refereixo al Berguedà) però… no us atrau la idea d’anar ballar sardanes fronteres enllà? Hi ha un ambient tan macu!

  7. No cal que dissimuleu. Tots sabem molt abans d’escriure aquestes línies que acabarem anant a petar a la vall de Lord un dia o tots 2. La única incògnita que queda és entrar al concert o no.

    Qui truca al càmping per llogar lloc per la tenda?

Digues "algu"

