Porra Osasuna – Barça

Diumenge, 16 de setembre, a les 9 del vespre pel Canal +

Osasuna – Barça

Diuen que a Pamplona sempre ens tracten molt bé. Per tant, ens deixaran guanyar, no?

Apa, ja s’hi val a dir resultats. Facin joc.

Xavi Ocean

12 comentaris to “Porra Osasuna – Barça”

  1. 0-0

    El Sadar és inexpugnable. I avorrit també.

  2. 0 a 1
    Guanyem sense despentinar-nos massa que dimecres hi ha Xampions al Camp Nou. Gol del Touré Yayá.
    Joaquim Maria jubilació!

  3. Que miedo da… Que miedo da… ser del Madriz y jugar en el Sadar!!!!!

    Comencem a fer boca pel Miquel del Roig!!

    1 a 2 amb gols de Titi i Gaúúúúúchu!!

    Seria la polla guanyar la porra per segona setmana seguida! Ah, per cert jo encara no m’he cobrat el premi! No es deu caducar, oi?

  4. Avui he sigut ràpid!!! 1-3 i cap a casa.

  5. Jo hi poso un 0 a 2. Amb gols de Messi i Deco. A veure si hi ha sort…

    Barçaaaa!

  6. 2-3 i recordant ja l’equip que vem ser.
    Viam si em toca aquesta setmana! si el Torra no ha cobrat el de la setmana pasada aquesta espirem a un Katxi no??
    Salut i Barça

  7. Poseu-m’hi un 0-3. Apali

  8. Un 1-5 està força bé. Que marqui qui vulgui, i el Gaúchu al banquillu.

  9. Lamentablement, no veig la reacció. El meu resultat és 1 – 1.

    Tenint en compte que no encerto MAI cap previsió no meteorològica, la cosa pinta força bé pel Barça.

  10. 0-4. El que falta. Els 4 gols en pròpia porta.

  11. 1-0 i espero d’haver-me de pagar jo el got.

  12. Pax, no hi entens res però guanyes la porra. 0 a 0 al Sadar i a dormir. Quin avorriment.
    El millor: el Pau Gasol i la selección. L’alegria esportiva més gran del cap de setmana.

Digues "algu"

