Porra Valladolid – Barça

Dijous, 1 de novembre a les 22.00 h, R.Valladolid C.F – F.C. Barcelona

Un bon final del dia de Tots Sants serà veure la victòria del Barça. A les ordres del col.legiat madrileny Velasco Carballo, el partit es jugarà al José Zorrilla, l’estadi de l’Urruti t’estimo.

El Kiku defensa el títol aconseguit a l’última porra. Afineu bé les vostres apostes i feu joc.

Xavi Caminero

Anuncis

14 comentaris to “Porra Valladolid – Barça”

  1. Bé, com que veig que no hi ha ningú encara. Jugarem a la porra que tinc més probabilitats que em toqui que no pas la loteria de nadal i menys la quiniela, per cert heu vist que avui hi ha quiniela pero enlloc dels equips de 2ona hi ha equips del calcio. Havia passat mai això Àngel o Parce pocafeina?

    Vinga el meu resultat és Fatxadolid 0 – 3 F.C. Barcelona (mésqueunclub)

    I avui sucarà el Ronnie, l’Henry, el Messi i fins i tot el Bojan i potser el PaloSantos mexicà i si jugués l’Oleguer segur que també ho fa, i ja no parlem del noi ros Eidur. Mira en dic uns quants perquè així tinc més probabilitats d’encertar-ho i dependrà de com els astres estiguin aliniats, com que per dir golejadors no hi ha límit…, això sí només en farem 3.

  2. Dependrà molt de si els de Pucel·la poden alinear Higuita i Valderrama, però crec que el Barça guanyarà 1-2.

  3. Merda parce. Jo volia el teu resultat. 1-3. Tots en pròpia porta.
    Per cert, què collons es queixa l’ Apañó si només són un 3% de ciutadans de Catalunya. Aviat es queixaran per no sortir a les porres del Bloc. NO SERAN MAI RES.

  4. Fatxadolid-0 i gràcies, Barça-2 amb golets d’anar fent per Henry i Blanques. I avui a les 16 hores ens juguem els pas a semis de la Copa Amèrica davant els “Estados Unidos tocados y undidos” que avui ho seran més que mai, es veu que la pallisa pot ser d’ Skandòl Públic, jo diria uns 26 a 1, ja veurem.
    Demà quan jugui el Barça potser ja estarem a la final!!

    Sang culé Cor Català

  5. Doncs jo hi poso un 0 a 1. Partit gris, però 3 punts més i na fent! El gol per…Henry!

    Ens veiem al bart! Només Barçaaa!!

  6. Que no serveixi de precedent però avui em disfresso de soci tribuneru: 0 a 0. Partit avorridíssim. El Barça no xutarà ni una vegada entre els 3 pals, el Valdés serà el millor del partit, el Ronaldinho serà substituït sense haver rascat bola, el Frank trinxarà un tros de banqueta amb un cop de puny de desesperació i el Laporta es barallarà amb el primer aficionat pucelà que l’insulti. El José, l’Antonio, el Manuel o algun altre jugador vulgar amb nom vulgar ens farà passar apurus. Crisi oberta. A punt els mocadors blancs per rebre l’equip al Camp Nou. Laporta dimissió, Frank al carrer, ens venem el Ronaldinho i tots a la forca cagumeldeudebagà! Ho haveu vist! Ho haveu vist! El Madrit guanyarà als últims 10 minuts jugant pitjor que el Barça amb gol de l’intel.lectual del Robinho.
    I per encertar la combinada pronostico un Tots Sants 1 – Halloween 4 I això que el Tot Sants juga a casa!

  7. A l’Henry ja el podeu esborrar de la llista de golejadors de demà. Ara estava repassant les Sagrades Escriptures (marca.com) i he interpretat que no està convocat. És molt puta ell: el partit és a les 10 de la nit, al camp de la Pulmonia, amb espanyols que el xiularan perquè no tindran l’Eto’o per dir-li de tot…

    Serà un partit nefast: 0-0.

  8. Merda, se m’han colat a traïció. Clar, com que ell és el Capo del Bloc, mou el rellotge i fa veure que ha visualitzat i escrit el resultat abans que jo.

    Mentre preparo la meva impugnació i per recuperar-me del disgust, canvio de discurs i dic que guanyarem 0-4.

    Aquell tiu tan “xupon” que juga d’extrem dret en farà un parell o tres.

  9. No, no, si us plau Sergi… ja canvio jo. Segur que tu ho has pensat abans que jo però has anat més a poc a poc escrivint. No voldria que es pensés que tinc un tracte de favor en aquest bloc. Va, em poso optimista i dic un 0 a 4. Ai no, que ja ho has dit tu… doncs anem a mitges, no confondreu amb anar amb mitges o amb anar a Amitges.

  10. 1-0 i comença la crisi. Crisi que només solucionarem quan tinguem identitat pròpia i en comptes d’un equip de “bailarinas” muntem un equip de delinqüents comuns que vagi repartint llenya pel món.

  11. Va, jo vull un 1 a 4. Pel Valladolid marcarà Onéssimo (aquest nom em fa tant riure!!!) i pel Barça tant me carda perquè estic perdent la il·lusió!
    Estic preocupat… m’avorreixo veient futbol (el que practica el Barça)!! Això no pot ser!! Doctor Corbella no sé què em passa!!! Snif, snif!

  12. Gols de dos exblaugrana: Eusebio i Dragan Ciric. El “killer” Alberto segur que ens farà anar de corcoll. Pel Barça, Milla i Julio Alberto. Ergo: empat a dos (que és allò que li diria un ànec espanyol a un altre ànec espanyol…).

    Valladolid és l’estandard del penó de Castella! Visca Macià (“hola, guapaaa!”), mori Cambó!

  13. Com que la questió és jugar, hi posarem un 0-6.

  14. El Madrit es passeja a València (1 a 5) i nosaltres 1 a 1 contra un equip que l’any vinent serà a 2a divisió. I gràcies. Ningú no ha encertat el resultat. La porra queda deserta.

    Parlant de futbol, no ve gaire a cuentu amb el tema de la porra però gran reportatge del Plus: “Generación Casillas” http://www.plus.es/videos/Futbol/Informe/Robinson/octubre/Generacion/Casillas/I/pluvidftb/20071031pluutmftb_6/Ves/

Digues "algu"

