Porra Barça-Deportivo

Diumenge, 9 de desembre de 2007, a les 9 del vespre al New Stadium, FCB-Deportivolacoruña

Què se n’ha fet d’aquell Superdepor amb el Fran (de l’equip dels lletjos), Claudio, Mauro Silva, Manjarín, Bebeto, Albístegui, Aldana, Liaño…? Quins temps aquells pels de La Coruña. Amb l’Arsenio al banquillu i el Djukic fallant penals. D’allò no en queda res! Serà un partit plàcid al Camp Nou. Només demano que quan surti l’Eto’o se sàpiga contenir i no es torni a lesionar o l’expulsin als 5 minuts. Tranquil, Samu, queda molta temporada, no ho has de fer tot al primer partit després de la lesió.

Apa, a guanyar. Facin joc! I bon dia de la Prostitució Española.

Xavi Verdú

Anuncis

28 comentaris to “Porra Barça-Deportivo”

  1. Ja m’he llevat i sóc el primer. Que n’aprenguin!

    Un resultat i un parell de comentaris:

    – El Barça guanyarà 4 – 1. 8 de 8.
    – Compte en fer servir el nom de Samuel en va. Ha de guiar el nostre equip cap a la glòria. A més, repassant aquest document, http://www.youtube.com/results?search_query=Eto%27o+rajada
    les declaracions de la crisi de Vilafranca em semblen d’allò més raonables. Poc evolucionades, però sense malícia.
    – M’agrada més referir-me a aquestes entranyables dates com a “Putíssima Constitució” que no pas Prostitució Española. Cosa de gustos …

  2. 3-2 i hat-trick de Krkic. Pel Depor marcaran Donato i Kostadinov.

    Algu em podrà grabar la Porca Misèria?

  3. 2-0. Gols del Gordúchu.
    Ja era hora que aquests gallecs dels collons patissin. Després dels clàssics equips odiats(Madrid Espanyol i València), vénen el Depor i el Celta per aquest ordre.

  4. 4 a 0. Gols del Pere, la Laia, l’Àlex i la Cardona. Partidàs de la Misèria. El Roger el canviaran a la primera part i sortirà xiulat del camp. El Quim i el Cefa tindran molt pocs minuts per reinvindicar-se.
    Vull saber dia i hora del Barça-Madrit. I ho vull saber ja!

  5. 3 a 1 i no se’n parli més! Marcaran Kirck, Messi i Guddy.

    No estic d’acord que el Depor sigui un equip odiat (només el seu president), ni molt menys el Celta! Només he odiat el Depor quan a l’ESO el Rus es va fer d’aquest equip i potrava la samarreta.

    Va i de gratis un acudit molt nostrat:
    – Sabes porqué Bebeto canta?
    – No
    – Por qué Mauro silva!

    Ah, i avui, més que mai, PUTA ESPANYA!!!

  6. kiku, què et passa amb els gallecs? Que un dia et volies lligar una gallega i et va dir calbu i antic?

    kiku, hem de ser respectuosos i tolerants amb la diferència. Visca l’Espanya plural (Múrcia, Extremadura, Andalusia, La Rioja…), això sí, emancipada dels jueus del nord-est de la penísula ibèrica: que som nosaltres, els catalans.

    Resultat: 3-0

  7. Això que els germans marxin de casa i es vulguin fer grans, ha fet molt mal. Mireu: torra xic i torra gran, des de diferents ordinadors, diuen el mateix resultat en pocs minuts de diferència. Això és l’anarquia! Posem-hi ordre i seny. El dia de la puta Espanya constitucional, cada ovella al seu corral.

  8. Des d’ordinadors diferents però a pocs metres de distància.

    Com que sóc el germà petit em toca canviar el resultat a mi (mare, el Xavier m’ha picat!!!).

    2 a 1. Però que quedi clar que volia l’altre.

  9. Disculpeu, he errat. Juraria que els dos germans Torra havien escrit 3 a 1. O m’ho he mirat malament o algú juga amb mi perquè dubti de les meves capacitats. No se’n sortirà: ja dubto molt de les meves capacitats. Justejo.

  10. Sergi, ho havies vist bé però és que quan he vist que havia posat i el meu resultat i es repetia… bé, és igual. Com l’heu liat! En resumides contes diríem que jo hi tinc un 4 a 0, el torraxic un 2 a 1 i el sergi un 3 a 0. Per tant, el 3 a 1 queda lliure.

  11. òstia, això de la informàtica és la polla!!

    Em quedo el 3 a 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Quin merder!!
    M’afanyo perquè no surti el Torragran i me’l torni a prendre!!

  12. L’equip del “zorro d’Arteixo” perdrà per 3 a 1, doncs. Marcarà el “blue” Gaútxu, el serboespanyol Bojan i l’Henry d'”espaldinha” i així se li curarà la puta esquena de merda! 24 milions d’euros i tenim un tiu que no sap ni a què juga!

    Per cert: en un dia com avui caldria reivindicar la tan apreciada figura d’Alejandro Echevarría al vestidor!

  13. Sembla que avui vaig moooolt tard. Jo hi poso un 5 a 0 que segur que no el té ningú. Els gols per Ronaldinho (3), Eto’o i Iniesta. Pel que fa al partidet de la tarda… el resultat no el sé, però jo segur que ho faré molt bé.

    Només Barçaaaaa!!!!

  14. Si hi ha un poble més sunnormal (amb ena egeminada), que els constitucionales, és el xapapotales. No només per com està la situació en aquell país de merda (petroli vull dir), sinó perquè són l’ equip(Depor), que amb el joc més avorrit que vist mai han guanyat més. Al celta jugaven millor, però entre el penis, el carpí (CFI2), i aquell entrenador de les ulleres…
    Què collons, no m’ he de justificar per res. Els tinc mania!

  15. Així com quedem?, el 2-1 queda lliure, oi? doncs ja és meu.
    I que tan bé….

  16. Ei, Que ahir vàreu dir aquina hora penjàveu la porra? perquè em dues hores de diferència heu entrat 15 tius, o això, o no sabieu com omplir aquest “magnífic dia”, i us heu passat l’estona davant de l’ordinador.

    Bé anirem de cara al gra. Jo dic un falabulós 1-0, partit molt trist, amb poca gent al camp, i encara dura la ressaca del pont i del derbi. Sort que a casa sumem de tres en tres.

  17. si hem permeteu dir un resultat… 2 a o no l’ha dit ningú… INIESTA i MESSI

  18. PERDÓ… L’ha dit en KIKU… bè… com no puc repetir i guanyarà el Barça… 5 a 1

  19. INIESTA, BOJAN MESSI(2) I …. ABIDAL… JE EJ

  20. Per cert… al Joan no l’hi han tret targeta avui,m però no tenim collons de guanyar un partit… RIPOLLET 1 – BERGA 1 (gol de SISA)…

  21. Això sí que és útil! Que ens retransmetin la jornada de preferent per sorpresa al bloc. Tranquil kopini (nom soviètic, no?), és un bon resultat. Ja arribaran les victòries.

    Això em recorda que cada vegada hi ha més seguidors del Berga al ciberespai. Ja havia aparegut per aquí un tal “Al que rajan”, al post que es va fer en temps de promoció.

  22. “al que rajan” sóc jo mateix… És al que “rajan” quan les coses no van bè o algú no juga i amb un altre li sembla que hauria de jugar,,, je je… per rectificar alguna cosa, vull dir que al diari posava que al Joan li van treure targeta, je je… pot ser si i no seria per variar… ànims i a seguir amb el blog que està molt bè.

  23. 5-3 Sense patir ni gota, de fet crec que aquesta banda de pescadors no ens faran 3 gols en els ultims anys de vida que li queden al Camp Nou. Es un apunt que aqui queda, viam si es aixi!
    Marcaran Bojan, Messi 2, Iniesta i un de Eto Eto fes al Barça campió
    Felicitats als ambrosis i xinguin a Espanya!

  24. Molt bé com sempre vaig tardíiiiiiiiiiisssiiiiiiiiim!!!!
    I com sempre em toca fer de barrufet rondinaire i continuo reivindicant que fins que no torni en DECO, aquest Barça no va enlloc.
    Per tant, sobre definitivament la crisi a can Barça i perd els seus primers punts a casa.
    Barça 1 (Krkic) – Depor 1

    Prepareu-vos per la setmana que ens espera periodísticament parlant.

    Salut

  25. Artmedia Bratislava 1 \ Slovan Bratislava 1

  26. Avui sentia a RAC1 que hi havia un vol de Bratislava-Girona que havia arribat amb 12 hores de retard. Algun enviat especial al partit Artmedia/Slovan ens ha d’explicar alguna cosa??

  27. Bratislava 2 – Girona 1.

  28. Barça 2 – Deportivo 1. El Guillem s’endú el premi de la porra i al Torraxic s’endú el premi al més tontu per haver deixat el 2 a 1 a l’últim moment.
    Sobre el vol de Bratislava: http://aixiitot.bloc.cat/post/14220/202763

Digues "algu"

