Porra Mallorca-Barça

Dissabte 5 de gener, a les 8 del vespre, a l’Ono Estadi: Es Mallorca – Superbarça.

Mentre els reis i els patges estiguin repartint regals, el Barça repartirà gols a Son Moix o el Lluís Sitjar. Ja ho diu l’adagi: any nou victòria segura.

I d’allò de la nova era de les porres què hi ha? Doncs la novetat principal que heu de tenir en compte és que ES PODEN REPETIR RESULTATS. Per tant, ja no té avantatge qui arriba primer.

El comitè d’experts elaborarà una classificació mitjançant un sistema sofisticat de punts i, a final de temporada, tindrem el campió. L’afortunat/ada tindrà “todos los gastos pagados” a La Granja. El Mill ja especificarà més el prèmit.

Els reis d’orient porten coses porten coses, els reis d’orient porten coses per la gent. Facin joc!

Xavi Baltasar

22 comentaris to “Porra Mallorca-Barça”

  1. 0-3. Guanya el Barça dels collons. Els ters gols del Gaúchu.
    Comença la remontada. Aquest any guanyarem el triplet.

  2. Victòria còmode però, Valdés (quebóquesóc!) segur que li’n foten un. 1 a 3

    P.D. Ezquerro titular indiscutible!

  3. 0-1 i gràcies. Marcarà el Puyol amb la cara i per celebrar-ho s’estriparà la samarreta a l’estil Hulk Hogan.

  4. Segons els ànims que hi ha a un equip i a l’altre (un ve de remuntar l’eliminatoria i l’altre de fotre pena), el Mallorca hauria de guanyar, però crec que el Barça guanyarà la LLiga i començarà aquest diumenge a guanyar-la, així que un ajustadíssim però vàlid 1-2 amb gols de Güiza (Mallorca) i Bojan/Eto’o pel Barça… Força Barça !!! Guanyarem fins i tot la Champions, je je je… Els pensaments son gratis !!!

  5. Guanyarem 2-3, un el farem en fora de joc i un altre de penal discutible.

  6. Jo m’apunto a l’1 a 3. Costarà, costarà però anirem endavant!!

  7. Merda, partit molt complicat.

    1-1 (1-0 a la mitja part i gol d’Iniesta)

    Els experts (jo i qui vulgui) hauríem de definir exactament els paràmetres del projecte superporra. He sentit divendres nit?

  8. Jo dic 1 a 2, com el Kopini.

    3 punts pel Barça i 3 més per nosaltres dos, que ens posarem líders de la competició. Més endavant, ja em desempallegaré d’ell i avançaré solitari cap al títol. Em sembla que sóc el màxim favorit.

  9. Us en recordeu del dissabte de Patum 2007? Per una estona, semblava que seria el millor dissabte de Patum de les nostres vides (era Patum, el Barça es posava líder i tenia la lligar a tocar i el Berga havia remuntat, èpicament, l’eliminatòria d’ascens a Preferent), però amb 20 segons tot se’n va anar a la merda: marca Van Gol a Saragossa i, sobretot, el Tamudo (ai! Record dolorosíssim) fa el 2 a 2, al Camp Nou, a l’últim minut.

    Resumint: l’Espanyol, al temple blaugrana, ens furta la Lliga perquè se la quedi el Madrid. El pitjor malson blaugrana fet realitat. Sort en vam tenir de la Patum per oblidar-ho tot.

    La cosa va acabar molt malament, però aquella coincidència (Barça i Patum) ens va oferir l’oportunitat de fer un experiment sociològic: què prioritzava la gent, el Barça o la Patum?

    Jo vaig triar bar/Barça i, per tant, no sé si la Patum va notar l’absència de desertors com jo. Sí que diria, però, que en els moments culminants, la Patum (fins i tot els més ultres, els “psicòpates” de la Patum, que diria un amic) també es ficà dins el bar per presenciar la tragèdia.

    Tot aquest rotllu és per dir que aquest dissabte toca un altre dilema (molt menys greu): Barça o cavalcada? Jo ho tinc clar. Seré fidel a la fe que ens agermana, fins i tot en els moments difícils: li diuen Barça.

  10. Posa’m-hi un 1 a 1.

  11. Tomeu Penya 2 – Juan Manolo Serrat 2

    I ja ens podrem centrar en les competicions del KO. Total, només és la Lliga.

  12. Jo m’apunto un 0-2!! És important la super lliga de porres amb un encert, no us equivoqueu de resultat

  13. Estic fatal, així no guanyaré res… volia dir que és important començar la super lliga de porres amb un encert. Quin nivell que aporto…. brrr

  14. Jo 0 a 1 com el Guillem. Després del desastrós 2007 la meva eufòria és mínima. Gol de penal ( de Fernando Navarro) de l’Etoo després de tocar el pal a la segona part.

  15. Sergi perquè fas aquest tipus d’apunts recordant coses que no ens van sortir prou bé en el passat. Què vols? prou desmoralitzat tenim ja al personal no?

    Que ningù pateixi que encara guanyarem la Champions per Patum aquest any, i no cal ni que us digui si miraré el partit o estaré saltant.Si us plau que és la Champions Leage!

    Per diumenge Mallorca 0 – Som els reis no perque sigui el dia 3.
    Amb 0-1 a la mitja part i gols de Eto’o 2 i GOLjhonsen.

  16. Any nou, porra nova!
    Dissabte partit difícil al camp de la sobrassada, aquest any han fet prou bon equipet aquests mallorquins, de fet, no tinc gaire clar que guanyem, però com sóc molt del Barça aposto per un 1 a 3. Els gols per Eto’o (2) i Iniesta.

    Pel que fa al dubte plantejat pel Sergi sobre si futbol o reis…només Barçaaa(el primer és el primer)!!

    PD: Els reis ja van arribant a Berga, n’acabo de veure un al pavelló de Suècia, era el rei Gaspart, Joan Gaspart! Què gran!!!

  17. Òsti el vis-president estava a berga?¿ i què volia dir-nos-li-ho-us-vos?¿

  18. Doncs a mi m’hi poseu un 0-2, i res més. El restu us ho quedeu de propina.

    Salut a tots gent de bé.

  19. Ospa, Ferran, continuem sent els últims d’entrar a les porres, sort que ara aquest nou sistema ens beneficia. Ara sí que es veurà qui realment és bo i entén i qui no hi plega res.

    Jo m’apunto al 1-2 Com el Kopini que per alguna cosa deu ser l’entrenador del Berga, i com el Sergi, que no sé si en sap, però sempre escriu molt.

    Ara que per recordar-nos coses dolentes no fa falta que escriguis. Jo per cert vaig ser un psicòpata de Patum i en prou feines me’n vaig enterar del partit. I demà em sembla que es pot arribar a fer tot. Si més no ho espero, perquè a la cavalcada hi he de ser. Tot sigui per l’il·lusió dels més menuts!

    Vinga any nou, victòria segura. O era entrenador nou?

  20. Mallorca 0 – Barça 2 (Márquez i Eto’o) Victòria del Barça en la nit de Reis.
    Pel que fa a la Lliga porrera. Tenim doble lídert! Encapçalen la classificació amb tres punts el Marc R. i el Ferran P.

  21. Marc R. 3 punts … 0 a 2 (Marquez i Eto’o)… Comença la remuntada

  22. Va, sí, Marc i Ferran. Grans predictors. Ara bé, si el fill de puta no hagués liquidat el gol del gavatx, ara els líders serien Kiku i G.

    Lamentablement, veig que això del projecte superporra no presenta cap novetat destacable respecte l’any passat! Buenu, sí. En aquell cas cada encert valia un punt i ara en val tres.
    Per ser ben parit, això ha d’incloure més variables, que permetin caramboles. Em donaria per satisfet si es comptabilitzessin els resultats a mitja part (punt extra) i el nom dels golejadors encertats (punt extra per cada un). Evidentment, només en el cas de clavar el resultat final. Així la classificació tindria una mica de joc.
    Ara bé, a mi tan me fot el mètode, punt continuar garantint els meus zero punts per temporada. Ho dic perquè us distragueu els bons …

    Seria un pelet més costós de mantenir, però el meu germà es proposa voluntari per gestionar-ho (hohoho).

    Això per no parlar del tema dels peatges i les gratificacions!

Digues "algu"

