Porra Sevilla – Barça

dani alves

Aquest dimecres 9 de gener, al Ramón Sánchez Pizcuán, partit d’anada dels vuitents de final de Copa, Zevija – Barza y olé!

Com haureu pogut comprovar hi ha una secció nova al bloc anomenada “Lliga porrera”. Allà hi trobareu més informació de la nova porra 2008. Només dir que hi pot participar qui vulgui, quan vulgui, es pot repetir pronòstic i el mínim que s’ha de dir (i que puntua) és el resultat al final dels 90 minuts. No hi ha màxim.

Per aquest partit, com que la Copa del Borbó és una competició de segona i mai no se sap si la volem o no la volem, el guanyador només s’emportarà 2 punts en cas de victòria, 2’25 en cas d’empat i 2’5 en cas de derrota. No hi ha minipremi per encertar el signe del partit.

Apa, ja us podeu queixar del sistema. Facin joc!

Xavi Monchi

Anuncis

38 comentaris to “Porra Sevilla – Barça”

  1. Jo com que vull els 3 punts i aquests sevillanus salven la temporada guanyant la copa o els altres desgraciats de la seva ciutat ho tinc molt clar:
    Sevilla 2 – Barça 1
    I ja en parlarem de reumntades al Camp Nou.

  2. T´he adherit a Blocs al Berguedà(http://blocsbergueda.blogspot.com) per poder contribuir a xarxa berguedana. Agrairia si hi enllacessis i em comuniquessis d´altres per incorporar-los.
    Salutacions.

    Moisès Rial
    http://blocsbergueda.blogspot.com

  3. Em cau millor que el Betis 1 – Ke Ke Barza 2.
    Aquest any tenim com a objectiu superar l’any de l’ultima Champions, per tant a més de Lliga i Champions aquest any necessitem la Copa del retresat mental i per això ja començarem a ficar fil a l’agulla a vuitens.
    Luis Fabiano, Henry i Bojan faran els gols.
    Salut i Barça!

  4. Jo em quedo amb un 0-1! Prefereixo enfosar-me en la lliga porrera que no pas que el Barça perdi!

  5. Què guapo aquest sistema!!

    0 a 2 i endavant Barça! No m’agrada gens la puta copa del borbó (foc a la teia!) però un títol és un títol!

  6. Si dona més punts una derrota, doncs 3-1.

  7. Apa ja hi tornem a ser de nou!!!!

    Doncs què hi posarem???

    Si la derrota conta més punts, potser que posi que perd el Barça (clar, tot sigui per la lliga porrera), però osti vols dir que perdrà el Barça?? No millor poso que guanya (tot i que siguin menys puntets), ara que si empaten què??? (ara no sé si l’empat sumava més que la derrota o que la victòria o què…) La mare que em va parir!!!!! A la presó tots!!!!! Com vos dir???? Tito cap a Igualada!!!!

    En resum 1-1 i gràcies. (Chevantón i Eto’o)

    Que n’aprenguin!!!!

  8. Això de les porres no és lo meu però amb la Lliga porrera… fotarem un 2-1 i llestos.

    Teti

  9. Jo posaré un 2 a 2 i que es decideixi al Camp Nou !!!! Força Barça !!! … Encara que el Sevilla m’és molt Simpàtic, je je

  10. Ferran, et dedico l’ 1-1. Potser pensaràs que no tinc creativitat i sóc un desgraciat, però vull guanyar la porra.
    Marcaran el fumador de porros Kanuté i l’ Eto’ o.
    Comença l’ era del triplet.

  11. El meu resultat: 1 a 0 a favort del Sevilla. No sé qui farà el gol. Potser el Rafa Paz. Kiku, el Kanutu segur que no. Ho té difícil des dels Emirats Àrabs. No xuta tan fort.
    Això de la Lliga porrera fa que es vegi el llautó als especuladors i resultadistes. El número d’empats i derrotes del Barça augmentarà i més d’un esperarà a última hora per dir el seu resultat. I què? Ja està bé… que cadascú segueixi la tàctica que més li convingui. Al final guanyarà el més regular i entès (o sigui, el Parce no), s’ha d’anar partit a partit, el futbol és asín i bla bla bla.

  12. Perdrem 2-0, tornant a demostrar que a fora som un equip d’alevins.

  13. Doncs jo hi poso un 1 a 1. Partit molt díficil, començarem guanyant i llavors patirem durant tot el partit. El Sevilla acusarà molt les baixes de Kanouté i Keita. Els gols, per Adriano i Henry.

    Barçaaaaaa!

  14. El resultat, 2-2 (Henry i Iniesta)

    Sóc l’antisistema i, conseqüentment i com passa a la vida mateixa, sóc tristament minoritari. Podria fer com el Blas Piñar: “Dios y yo: mayoría absoluta”, però darrerament no em sento gaire catòlic.
    Aquí teniu el meu pamflet:

    – Trobo bé premiar l’encert del signe 1X2. El 0.25 ja és a criteri i no m’hi fico.
    – Trobo a faltar els golejadors.
    – No trobo el sentit a això de pagar més bé les derrotes i empats.

    Fins a la victòria sempre!

  15. Per elusions. Argumento.
    El sentit a això de pagar més bé les derrotes i empats és que la temporada passada, en Lliga, el Barça va guanyar 22 partits, en va empatar 10 i en va perdre 6. Per tant, l’estadística ens diu que és molt més fàcil encertar una victòria que una derrota. Anant a qualsevol web d’apostes es veu clarament. Al Bet&win paguen millor una derrota. Al bloc de La Granja tens més punts si encertes una derrota.
    “Trobo a faltar els golejadors” No compten per no complicar més el personal. Així es facilita la feina a qui vulgui apostar. Ara és tan simple com posar un nom reconeixible i dos números. I ja has participat. Si comencem a demanar golejadors, resultat a mitja part, segon cognom del migcentre de l’equip contrari i marca de calçotets de l’àrbit no acabarem mai.

    Jo crec que l’Aleix el Berra es queixa perquè porta 0 punts i té por de continuar així. De bon rotllo, eh? Obert a suggerències, opinions i pamflets.

  16. Va, posem-li un 1 a 1 i gràcies (de res).

    Per cert, què us sembla el Carles Busquets de porter per fitxar sis mesos? L’altre dia a Rac1 deien que ja s’havia recuperat d’aquella lesió a la ma que s’havia fet, suposadament, amb una planxa…

    Ai el Busi…quins records…aquell partit contra el Galatasaray (que, per cert, què se n’ha fet del Galatasaray?) on van entrar Busi i pilota dintre la porteria… I les Busi-solutions! Els guantes-de-la-casa-de-los-guantes i altres ejjj ejjj (assanyalant l’ull, tot i que després del partit el que acabava assanyalant és l’ullet)

    Bé, deixo la proposta pel senyor Laporta (fluixa) perquè la consideri

  17. o-o En Palop i en Jorquera ho paràn tot!!

  18. pararan , collons!!

  19. Em sembla que perdrem 3 a 2.

  20. Crec que el Jorquera no pararà res el pobre !!! Pot ser L’ Oier o com collons es digui aquest paio si que podrà parar … És un simple comentari pel Joan …

    Aleix el Berra m’ha copiat el resultat … No ets únic i intransferible… je je … Però aquesta vegada puntuaràs…

  21. 1-0 perdrem! són una pandilla!

  22. Em sembla que en Palop, tampoc, es un simple comentari pel Kopini… lo pillas??

  23. Que li passa al Palop??? Està lesionat??? No l’havia pillat, perque pensava que jugaria ell… Gràcies Joan

  24. 3-2 pel Sevilla ( que déna més punts porra) i remuntant al Camp Nou! Henry i Bojan i pel Sevilla que marqui qui vulgui que no pasaran! Salut

  25. Jo aposto pel 1-2. I va que xuta!!

    I com l’altre Aleix em vull queixar una mica del sistema. Jo només vull fer la proposta que aquest partit també tingui el minipremi de 0,25. Ja que això farà que ja hi hagi més desempats a la classificació. Perquè de moment hi ha les següents apostes: 8 derrotes del barça (sous uns venuts), 7 empats i només 4 victòries a favor del NOMÉS (no sé si us en recordeu?) Barça. Per tant com que hi ha força varietat de resultats, estaria bé per començar a separar la classificació.

    Em sembla que mai s’havia apostat tant el contra el Barça! Què passa amb la gent d’aquest bloc? encara n’hi haurà alguns que celebraran la derrota del barça, perquè ells hauran encertat aquesta porra. Vinga em sembla que ja està tot dit.

    Força Barça.

  26. Per més elusions. Es considera la Copa del Borbó una competició menor i per això no es dóna minipremi i es donen només 2 punts al guanyador. Encara gràcies que li fem una porra!

  27. 1 a 1 i gràcies. Gol d’Henry i empat de Capel al final de la primera part. L’eliminatòria es decidirà al Camp Nou.
    Quatre encertants a la porra: Ferran P, Kiku, Molinakis i Àngel. El Ferran es destaca al capdavant de la classificació. Està enratxat!

  28. Òstia has anat més ràpid que jo!!!

    Segur que tinc el percentatge més alt de la història de la porra, dos encerts consecutius.
    Sí estic enratxat, però això no es quedarà aquí!!!
    A més si ho heu comprovat el resultat més repetit era 1-1. La gent no vol que m’escapi hi posa el mateix resultat que jo. Bueno, haurem de conviure amb la pressió que suposa ser el líder de la lliga porrera. Ahh!!! per cert el següent partit posaré 2-0, per si algú vol copiar (que aquí si copies no et suspenen).

    HAHAHAHAHA Això és un truc (com deia en Satan)

    Adéu Txa!!!!

  29. Aleix, Torra Gran, Parce, Joan, Teti i Mill (els 3 primers, les grans decepcions), haureu de lluitar per no caure en el pou del descens. El Ferran (líder) és un bluf. Aviat no rascarà bola. Jo, des de la meva còmode 9a posició, estic preparant l’assalt al liderat. Us aviso.

  30. Bè… jo vaig 6è, .. però també podria anar 13è (gracies al que faci la classificació). Però tots aquests anem molt lluny, ja que tenim només 0,25 punts i el primer ja porta 5,50 punts. M’agrada la forma de puntuar, però jo també donaria els 0,25 punts per encertar a la copa (més que res per que he encertat el resultat, je je je), però com no sóc jo el que posa les normes hem conformo.

    Apa siau !!!!

  31. Els que acabem últims podrem participar a la lliga porrera la pròxima temporada? O haurem de jugar a l’ONCE cada setmana?

  32. Rectificar és de savis. Encertar el signe en lliga: 0,50 punts i en copa: 0,25 Mica en mica trobarem el sistema més just.
    Kopini, estàs en zona UEFA. Mill, Parce i Teti, tranquils. Sortirem de les places de descens. La lliga porrera és molt llarga i s’ha d’anar porra a porra. Les porres són així.

  33. La classificacio esta en algun lloc de la pagina o la gent fa els numeros ells solets?? a mi em fa mandra….

  34. Marc, si mires a dalt de tot de la pàgina, on hi ha el nom del bloc, hi ha un link al costat de pàgina principal que es diu Lliga porrera. Només has de fer click al lloc en qüestió i ja podràs veure tota la classificació.

    Apali!

  35. Gràcies Torragran… Que grans son els savis !!!!!!

  36. Ui, ui, ui …

    Sort que en surto beneficiat i a més a més ho trobo un encert, que si no ja aniria directament al comitè de competició, que com tothom sap és el pas previ al comitè d’afusellament.
    Només lis demano que no tornem a canviar les normes un cop començat el joc. Per favor (vinga, tots, veu de Núñez): QUE NO ALTERIN LA COMPETICIÓ!!

    I pel Pax, tothom sap que els quatre últims baixen directament de categoria cap a la porra dels retrassats.

  37. Ai perdó!

    M’he descuidat de treure’m el barret i ensenyar la calva al Sr. Ferran P. Quina clarividència, quina qualitat. Tant de temps queixant-se amb raó de les hores intempestives (per laborals) en què tothom perdia el temps entrant al bloc i li fotien els resultats… Canvien les condicions i Nyaca!

    Però tranquil, que ja petaràs.

  38. Ui, Ui, Ui, com diu l’altre Aleix. Aquí hi ha hagut una injustícia, això de canviar la puntuació, un cop ja s’havia acabat el partit. És com si jo digués el resultat quan faltés 5 minuts pel final del partit, de fet, enlloc ho posa, que no es pugui fer? (suposo, que igualment la cagaria, i marcarien al descompte). Buenu, tot i això accepto la decisió. Ja que jo ja proposava que es puntués el signe. I si ara no ho accepto semblarà que no ser perdre. A més el que ho ha fet tampoc en surt beneficiat (pero mira si es buena persona. És el rei!) O sigui que aquesta entrada només era per fer una mica de merder.

    Per cert Marc R. Jo també vaig tardar bastanta estona a endevinar on coi era això de la lliga porrera.

    I per acabar. Abans de que s’acabés l’any ja vàreu enviar tot d’estadístiques sobre aquest bloc. Voleu dir que aquesta porra, no és l’apartat d’aquest bloc que ha rebut més comentaris? amb aquest ja en van 38. Quin èxit això de la lliga de Porrera.

    El meu resultat és Barça 3-1 Furcia. Ah! que no es pot dir aquí, doncs ja ho faré allà. Què més dóna. Doncs quedem que aquest no val.

Digues "algu"

