Porra Barça – Sevilla

 luis fabiano

Dimarts, 15 de gener, a les 9 del vespre al Camp Nou: FCB – Zevija Fúngo Clú

L’1 a 1 de l’anada va deixar oberta aquesta eliminatòria de vuitens de final de la Copa del Borbó. Sense Eto’o, el Barça intentarà classificar-se pels quarts.

Lliga porrera. Recordem que el resultat és al final dels 90 minuts. No compten ni pròrroga ni penals. 2 punts per la victòria, 2,25 si s’encerta l’empat i 2,5 per la derrota. Encertar el signe del partit suma 0,25. Es desfarà l’empat al liderat? Algun dels cuers sortirà de la zona de descens?

Només Barça! Facin joc.

Xavi Fabiano

Anuncis

24 comentaris to “Porra Barça – Sevilla”

  1. 1-1, pròstata i fanals. A dormir tard, però s’acabarà classificant el Barça.

    Evidentment, el gol el marcarà Pedrito.

  2. Direm que 2-0 i cap a guanyar-ho tot.

    La lliga, la copa, la champions i la lliga porrera.

    Teti

  3. 1-0. Marcarà l’ Eidur. El cabron de l’ Eto’o ja no hi és i per tant aquesta vegada no em fotrà la porra enlaire.
    Només Barça.

  4. 2-1 tots els gols a la segona i amb alguna tangana inclosa. Serà un partit tens.

  5. Confirmat… Des de l’oficina no hem deixa fer cap comentari. Aprofito que estic dinant per fer el comentari… Barça (sense Ronnie) 2 – Sevilla (ho sento molt) 1. Passa el Barça

  6. Jo hi poso un 3 a 1. Partit molt difícil. El partit es posarà de cara ben aviat amb un gol de Tití, i abans d’acabar la primer part farem el segon (Iniesta). Però a la segona part patirem, baixarem molt fisicament i el Sevilla marcarà aviat (Luis Fabiano). Ja cap al final del partit, i després de moltes ocasions fallades per part del Sevilla, en un contraatac sentenciarem l’eliminatoria amb el tercer, marcat per la Reggina Dos Santos.

    He dit.

    Barçaaaaaa!

  7. Festival blaugrana 2 Aquest ja es el Sevilla de sempre 0.

    Ja porten prous anys veient-se el cul aquests del Seviila, potser encara sòn el millor club del món, segons aquell rànking que no enten ni Dèu.
    Queda clarissìm doncs que aquest putu rànking careix de criteri, no s’enten que el millor club del mòn vagi poray guanyant UEFA’s i els clubs del monton com ara el MIlan el Liverpool i nosaltres ens repertim les Champions, les Lligues del pais i les Supercopes que sòn competicions de segona.Clar.
    Els gols ( ja se que no fa falta però m’emociono molt més si els hi posu, vès)
    seràn un pel tiet Henric i l’altre pen Rubiales Goljhonsen

    I anirem coratjant per tot el mòn …

    BARÇA!

  8. 1-1 , després que sigui el que Deu vulgui.

  9. Torno a la personalitat de barrufet rondinaire.

    N’estic tip que els periodistes dubtin de les lesions d’en DECO i l’altre no me’n recordo (millor que no torni a jugar), però el DECO !!! D’aquest paio no pots dubtar-ne gens ni mica, està lesionat i punto !!! A més, aquest Barça a perdut el mig del camp els últims partits, trontolla per tot arreu. Fins que no torni aquell personatge citat anteriorment amb un bon parell DE COllons, ens enfonsarem en la misèria.

    Dit aixòs!!! La copa de su majestad el REY (millor omplir-la de salfuman i que se la begui) !!! Segur que els sevillans els hi agrada molt aquest tipus de títol, que se’l quedin !!!!

    1-2 i … res més.

    YA TA !!!!

  10. Jo voto per un 2-1. Nomes Barca!!!

  11. 2-1.
    Ha arribat el moment de pujar posicions. Ja em veig passant un cap de setmana fantàstic a la granja “con todos los gastos pagados”. Per cert, també hi entra el dormir? I l’esmorzar de diumenge?

  12. Això, això. L’afortunat de la lliga porrera, es podrà quedar al bart, sense que se’l foti a fora amb el sifòn.

    Buenu!! pel què respecte al resultat, diré com la gran majoria (així si més no, no se’m despenjareu tants), és a dir. 2-1, ara segur que serà un 1-1, perquè sempre m’equivoco d’un gol. I a més em putejaran i em faran anar a dormir tard. I després al final si que serà 2-1, perquè em toqui més el què no sona. Sort que pasarem a la següent ronda (vinga que paga el rei).

    Així perquè quedi clar, després de la parrafada. 2-1 al final del partit (sense pròrroga).

  13. 0 a 1. Què collons! Que ens eliminin d’una vegada d’aquesta merda de competició. Per què hi jugeum? Demà treuria tot el carro de peix amb el Puyol de capità, el Xavi, la vedette Giovani i el Pedrito de la Heidi.
    I m’agrada la idea de sumar 2’75 a la porra. Només jo i el líder apostem per la derrota. No sóc supersticiós i ser el comentari nº13 de la porra no m’afectarà. Tinc bones sensacions amb aquest 0 a 1.
    A guanyar la Lliga i la Xàmpions.

  14. 3-0. No podem fallar ara que ha marxat l’etoo.Els gols del henry,puyol i si ens deixen jugar el bojan un sera seu.Visca el barÇa.

  15. 2-0.

    En resposta a l’inquietud del Guillem pel premi final de la Lliga porrera: aquesta mateixa setmana, el Mill ens està acondicionant el bar perquè el guanyador hi pugui passar un cap de setmana de “desenfrenu” total.

    La versió oficial de la clausura del bar durant una setmana és que estan pintant i bla, bla, bla. Sé de bona font que les obres van per un altre cantó. Per fi el bar es farà gran i s’hi afegirà una sala polivalent. Amb els canvis, també es modificarà el nom del local: Cal Mill C.P.

  16. Em sap molt greu però aquest Barça és el mateix que el de la temporada passada i en els partits decisius segueix sense posar-hi el què s’hi ha de posar.
    2-2 i gràcies.

  17. Tremoleu que torno! Us pensaveu que només l’eufòria del principi em faria participar d’aquesta lliga porrera, eh? Doncs us equivoqueu!

    1-0 perquè em faria pena que perdés… tinc molt bon cor.

  18. 3-1

    Un partit plàcid.

  19. Va Ramon, com que veurem el partit junts al camp diré el mateix que tu!! 3 a 1. A mi m’emocionaria guanyar la Copa del Borbó a Madrid i mentre recollissim la copa a mans del retardat, l’Oleguer fes explotar el seu cinturó de bombes i tota la xusma a prendre pel cul!! Ja avisaríem al president Laporta que no s’acostés gaire al besugo!! Ai sí!

  20. A l’Oleguer ja li faríem els homentages corresponents com a patriota!!!

  21. Doncs va, jo hi poso un 1-2 (és a dir, misèria absoluta), i em situo líder per la cua de la lliga porrera.

  22. Avui toca 3 a 0, com el Berga a l’Olesa ja! què passió ni què porres??? pasteorets del pitarra! Doncs avui igual! què sevillanes ni punyetes??? la marsallesa de l’Henry!

    I ja està que faig tard a classe

  23. Osti no me’n recordava. Pels pèls!

    0-0

    Voldria optar pel resultat de la majoria, però em fa mandra coincidir amb tanta gentussa …

    També vull que se sàpiga que falten pocs minuts perquè marxi cap al camp i que es dóna la circumstància que ja he assistit els dos últims anys al partit de copa del Rei corresponent a l’eliminatòria d’eliminació del Barça. Contra la història!

  24. 0 a 0. Ja som a quarts de final de la competició de segona. S’ha trobat a faltar el Pedrito.
    Lliga porrera. Casi guanyo. Si no li anul.len el gol al Sevilla a 5 minuts pel final m’emporto la porra. Aleix eB, l’últim d’arribar, és l’encertant. 2,5 punts per a ell. També sumen 0,25 Parce, Joan i Lleïr. No hi ha gaires canvis a la classificació.

Digues "algu"

