Porra Barça – Racing de Santander

racing

Aquest diumenge 20 de gener, a les 9 del vespre pel Canal+: Barcelona – Racingsantader. Tan sols perquè és l’equip del Bustamante ja els hem de matxacar.

Afineu bé que hi va la classificació a la Lliga porrera. Facin joc.

Xavi Setién

Anuncis

30 comentaris to “Porra Barça – Racing de Santander”

  1. 2-0. Marquen Bonjan i la cabaretera.
    Anem directes al triplet.
    Només Barça.

  2. 3-1 I que ningú anomeni el “R10” ja que així anem bé i més tranquils.

    Sergi

  3. Serà difícil perquè som una banda i el Racing està en ratxa, però… 2 a 1 i que no se’n parli més!!

  4. Barcing 3 – Racing 0.
    Aquests lluny del Sardinero no fotran res de bo.
    Qui coneix algú que es digui Tander?

  5. 2-0 i anar tirant.

  6. 3 a 2. Patint fins al final…. Bojan, Henry i Iniesta

  7. Tot i que està mal classificat, el Parce hi entén: 3-0.

    He de superar el meu germà, a la classificació, ja! Com sigui! És una humiliació. El que hi entenia de futbol era jo. Ell no sap cap jugador del Ràcing i jo els sé tots.

    Això últim potser que ho retiri. Més que un fet positiu és una desgràcia: quanta memòria utilitzada de forma deficient.

  8. Insisteixo, 5-0

  9. Serà un partit molt encallat, com l’imagenio (que també s’encalla).

    Per tant 1-0 i a dormir de mala llet. El gol??? està claríssim… mmm… Pedrito

  10. Àngel, estaves esparant el meu resultat per posar el teu ehh???? molt bé molt bé…

  11. Jo hi poso un 2 a 0. Gols de Henry i Deco. Aquesta gent del Ràcing venen crescudets, però no hi tenen res a fer.

    Barçaaaaaa!

  12. Uiuiui….el company que va empatat amb mi(si, és ell el que va empatat amb mi i no jo amb ell) a punts al capdavant de la classificació ja em vol desestabilitzar…

    Has de saber que els que hi entenem de futbol (com ara jo) busquem la inspiració en temples sagrats com ara la web del Mundodeportivo o de l’Sport, on els grans profetes i filòsofs del nostre temps ens marquen el camí a seguir. Només s’han de buscar les senyals…

  13. Barça 2 – Racing 1
    I no crec que sigui fàcil perque aquets del racing aquest any hem sembla que s’ho estan creient i ens faran suar de valent.

    VISCA EL BARÇA

  14. 2-0. Ara si que anirem bé, hem recuperat el nostre puntal. La memòria em fa recordar qui era el lateral dret titular quan es va guanyar la lliga i la xampions, era l’Oleguer. I el Xavi no jugava.
    3 punts pel barça i 3’5 per mi.

  15. 2-0 però amb un partit de pena i a dormir emprenyats!!

  16. Guillem, quan tens raó, collons, tens raó. Estic parlant de l’Oleguer (i el Xavi).

    I els del bloc FUTBOLITIS també hi entenen. A l’article d’avui, comentant el derbi madrileny de demà, diuen això: “donde un lateral es útil es en defensa. Beletti o Zambrotta brillan más, pero era Oleguer el que cerraba la espalda a Márquez, tapaba agujeros y evitaba tantos de escándalo. Con un lateral así llegas a las finales de Champions”.

    Podeu llegir-ho vosaltres mateixos a:
    http://comunidad.terra.es/blogs/futbolitis/default.aspx

  17. Barza 3 Santander 0.
    Pasarem per sobre el cantabtrics igual que u vem fer a la primera volta. Molt equip revelació però el 6 punts de la Lliga pel Barça.
    Salut i sardines!

    I anirem coratjant per tot el mòn …

  18. Ara que estic a la classe alta del porrisme organitzat, mantindré la posició apostant amb els grans:

    1-0. A patir i a guanyar.

    I no, germanet, no tinc constància de cap jugador del Racing.

  19. Posem-hi un 3 a 1. A veure si surto del pou d’una vegada. Quan comenci a encertar resultats no m’atrapareu.

  20. 2-0 i aquesta vegada l’encerto!

  21. Barça 2-0 Racing Team de Sant Andrew’s

    Això ja Pinta bé!

  22. Ei, no me l’he copiat! tot i que n’hi han molts. Tinc bones vibracions (i no és el què us penseu). Ospa Anna F. pensava que ja no posaves cap resultat.

    P.d. Jo és que sóc de la vella escola i no estic gaire acostumat amb les noves tecnologies. Encara escric molt lent i només amb un sol dit.

  23. Jo aposto per un 3-1 (per dir-ho d’alguna manera perquè en realitat ens hi juguem res).

    M’és igual qui marqui, però que ho facin!

  24. Em sembla que serà un 4 a O, més o menys.

  25. Ui! gairebé me’n descuido, de participar a la lliga porreta, ai! vull dir porrera. Bé, en fi… que avui 3 a 0 i sanseacabó (o no…)

  26. De moment, mitja part 1 a 0. Gol d’Henry. Vic 1 Berga 1… Anem Bè. Trencament de peroné d’un jugador del Berga B (Jordi Corominas) avui al derby Berga “B” – Vilada (6 a 1).

  27. 1 a 0. FINAL. Aleix el Berra i Ferran P. ENHORABONA !!! 3 punts més al sac… Aquest Messi és genial. Surt i revoluciona el partit. Henry està entonat. A veure si punxeb els blancs… Sant Casillas un altre cop els a salvat. Hem de seguir així. Pot ser sense patir tant i solucionant abans els partits. VISCA EL BERGA !!!

  28. Barça 1 – Ràcing 0. Gol d’Henry. El Madrit també guanya 0 a 2 contra l’Atlético.
    Lliga porrera. Ferran i Aleix el Berra encertants de la porra d’aquesta setmana. 3 punts i mig per cadascú. Ferran, més líder.
    Kopini, gràcies per fer el resum del partit i la porra però millor que ho fem algun dels administradors del bloc. Així posem el resultat i actualitzem la Lliga porrera al mateix moment. Felicitats per l’empat a Vic. Uns “ojeadores” que hi tenia ja m’han passat la crònica.

Digues "algu"

