Porra Atlethic Club – Barça

ismael urzaiz
Aquest diumenge 27 de gener, a les 7 de la tarda a San Mamés: Bilbao – Barcelona. El Barça visita la Catedral del futbol amb l’esperança de retallar punts al líder.

Lliga porrera. El líder resisteix a les embestides dels seus perseguidors. Les places de Champions i UEFA estan molt disputades i, igualment, s’està vivint una forta lluita per evitar les zones de descens.

A menjar-nos els lleons. Facin joc!

Xavi Biurrun

Anuncis

26 comentaris to “Porra Atlethic Club – Barça”

  1. 0 – 2

    Amb la teoria que el Barça tindrà la porteria a 0 fins a finals de maig. Ara només falta determinar el numero de gols.

    Posem que en fem 2.

    Sergi

  2. Partidàs a San Mames & The Papes. 0-1, però no tinc clar si el gol serà de penal injust o de rebot lleig. De totes maneres, segur que hi participarà l’Henry.

  3. A la catedral 3 punts pel Barça i uns altres per mi a la lliga porrera.

    1 a 3 amb gols de Deco, Deco, Yeste i Henry.

    Màrquez, siusplau, no em facis emprenyar més i carda el camp a Mèxic!!

  4. Jo dic San Mamés 1 a A propósito de Henry 2. Esperem que Ronnie encara estigui en procés de recuperació. Marquen Bojan i Iniesta.

  5. Jo dic 0-3 crec que serà un partit fàcil.

  6. Jo ja m’he informat i es veu que aquests del Atlethic Club no són gaire bons per tant que li posarem un 1-3.

    Torraxic, se t’ho he copiaaat!!!

  7. 1-2. Marca l’ enguí.

  8. 0-4. Ja ens toca un resultat com els “d’antes”.
    Tres puntets pel barça, tres puntets a la lliga porrera. Ferran, comença a tremolar.

  9. 0-2 i a esperar que el Madrit punxi.

  10. Segueixo pensant que algun dia s’acabaran aquests resultats del Barça amb tants zeros. Aquest cop sí: 1-4.

    La Lliga està molt difícil, però el Barça de la 2a part d’ahir va fer bona pinta. Fins i tot el Thuram semblava un jugador vàlid.

  11. 0-2

    I com diuen esperem que el madrid punxi d’una vegada i aixi poguem retallar i de pas el villa-real el dijous potser vindra mes relaxat iels podem guanyar i a per una altre ronda.

    VISCA EL BARÇA.

  12. El Lleons que fan Miau Miau 1- Moltìssim més que un club 3.
    La Catedral serà testimoni d’un nou doctorat de l’Iniesta. Goljhonsen, Henry, Iraola, Palus Santus a les acavalles.

    I anirem coratjant per tot el mòn ….

  13. Jo hi poso un 0-3.

  14. Doncs jo arrisco! 1 a 1. A veure si seré l’únic tonto que no sumarà.

  15. 0-1 Sense comentaris que després replican.

  16. Doncs jo hi poso un 1 a 2. Gols de Messi i Deco.

    Barçaaaaa!

  17. Volia posar 1-2, però m’he de diferenciar d’individus com l’Àngel, que em volen cardar el lloc. Pulutan,

    1-3

    Gols del Blanques, Henry i Xavi (és bona, aquesta!)

  18. 0-0
    Partit lleig i aburrit.

  19. 0 – 2 i cap a casa. Bojan i Messi.

  20. Ath. Bilbo 0-3 Ath. Barça.

  21. Que’t fot! La gent hi confia tirant a poc amb l’Atlhetic Club. I, sincerament, jo tampoc. Avui 3 a 0.

  22. 1 a 1 a La Catedral. Llençant la Lliga. Gol de Bojan a la primera part i entre el Thuram i el Llorente l’han parida a dins.
    Lliga porrera. Qui no arrisca no pisca. Jo he arriscat i he piscat. El Ramon és l’únic que també suma.

  23. enhorabona … a veure si pisco jo… je je

  24. Macàgum els tontos. Amb el bon sentit de la paraula, si és que n’hi ha.

    Els jugadors del barça, em sembla que també ho són! A veure si per segon any consecutiu deixaràn tornar a escapar la lliga. Espero que per compensar-nos el mal que ens estan fent, com a mínim guanyin la Champions.

Digues "algu"

