Porra Barça – Vila-real

mascota vila-real
Aquest dijous 31 de gener, a les 10 del vespre al New Camp, Forçabarça – Vila-real. Partit de tornada dels quarts de final de la Copa del Borbó. A l’anada, 0 a 0. El Barça no passa pel seu millor moment, que diguem… Que ens eliminin i acabi de petar tot? O fem un partidàs i remuntem el vol? “8 i 23 minuts. Bon dia Catalunya. El Mourinho solucionaria els problemes del Barça? El Mourinho, solucionaria els, problemes del Barça? Matins.SI Matins.NO”
Lliga porrera. Atenció amb aquest el Torragran perquè sembla que finalment ha despertat i amenaça les primeres places de la classificació. A la cua hi ha una lluita aferrissada per eludir el descens. Hi van 2 punts per encertar la victòria, 2,25 per l’empat i 2,5 per la derrota. Més 0,25 per encertar el signe del partit.

Xavi Nihat

Anuncis

35 comentaris to “Porra Barça – Vila-real”

  1. 2 a 0 i cap a semis!
    Aquests últims dies són molt bons pels venedors de fum. Que no? Aquí en teniu alguns exemples:
    Laporta díxit: encara som a temps de guanyar la lliga
    Rijkaard díxit: Ronaldinho està al 100%
    Torragran díxit: amenaço les primeres places de la classificació
    Ai senyor…on anirem a parar?

  2. Ei, què bé, he entrat el 2on, això vol dir que gairebé puc triar tots els resultats. Ui! prepareu-vos!!

    Dic un Barça 2-1 Villaroel, patint però passant, que juguem al Nou Camp Nou.

  3. Buenu, jo trucava pel tema dels matins.si, matins.no… i m’agradaria dir que aquest tema ja fa temps que està reflexionat i cantat: Mourinho, vine al Barça!

    No ens el deixem escapar. Si ve ell -The Special One-, la pròxima lliga només perdrem un o dos partits. Tots els jugadors estaran “a tope” i mossegaran la gespa i el rival.

    Per anar bé, i de passada, que el Mourinho vingui acompanyat de l’Essien, el Drogba i el Joe Cole.

    Respecte la porra, encara no estic preparat per dir un resultat. La meva posició a la classificació és lamentable i ja miro avall: el fantasma del descens a la porra dels retrassats pren forma.

  4. 2-0 com a mínim guanyar a casa. Aquest any ens hem de centrar en la copa d’europa i la copa del cabró.

  5. ai! perdó volia dir… cabró

  6. jo dic un Barça 3 a Mercadona Villarreal 1… amb gols de Bojan, Bojan i Bojan … Que es venguin al Ronaldinho i al seu cromo Dos Santos… De pas a l’Henry i que torni l’Eto’o …

  7. 1-0. Mou ja.
    Desintegreu el Xavi.

  8. Messi in the sky with diamonds 2 – Yellow submarine 1

    I també matins.SI, sempre que abans es faci una purga massiva d’aficionats del camp del Barça i una lapidació popular dels autoanomenats periodistes esportius. Si no ve en Mourinho, no cal buscar-ne cap altre. Només Ell milloraria l’actual.

  9. Matins.SI! Si hem de canviar el Frank dels Rínxols que sigui pel Mourinho. I també hi trobo a faltar jugadors amb sang que s’emprenyen quan perden, que ho donen tot al camp, que celebren els gols amb sentiment, que sempre donen la cara pel seu club. Que tornin el Luis Enrique o l’Stoixkov! Amb els seus quaranta anys encara mossegarien més que molts dels PROFESSIONALS que tenim ara. Aquells que diuen que han d’anar partit a partit i que, matemàticament, encara hi ha possibilitats. Em repugna veure qui porta el braçalet de capità del Barça. I qui millor per motivar els jugadors i fotre una mica de canya que el Mourinho? Us imagineu el Mou fotent mocs al Schuster? Ohhh… mmm… Qui millor que ell podria revifar el sentiment i l’orgull culé? Donem una oportunitat al Frank però que el Mou comenci a escalfar per quan li toqui entrar.
    Apa, ja m’he esbafat. Lliga porrera? També m’he d’acabar de pensar el resultat.

  10. 1 – 0 I cap a semis.

    Mou vine ja.

    Sergi

  11. Matins.NO! Això de que si vé un entrenador amb caràcter fotarà els jugadors a rotllo ja ho vam dir amb el Fan Jal (tu egrres muy maloo) i la vam cagar ben cagada. I pensant en un recanvi per a l’actor secundari Bob, potser el Koeman i el Bakero i el Bruins-Slot (com l’excalextric, que també és slot), que es veu que aquest tripartit hi té molta traça…

  12. Us veig molt optimistes. Potser és que no podem enfrentar-nos a l’adversitat de veure un Barça en hores baixes?

    Jo voto pel 2-2 i a cap a casa empipats i borratxos (eh, Deco ;))

  13. Va, 1-0 i anar tirant amb aquest joc garrepa d’equip de 2a B.

  14. Primer de tot ja que sus en comença anar la olla:
    Mourinho VETE AL TEATRO
    Nomès parlaré bé d’aquest paio si algun dia acaba sent entrenador a Camp Barça. Igual que estic fent amb el Laporta, encara m’enrecordu de l’Elefant Blau i totes les martingales ens muntava el tio per fer fora el Pep Lluís. Gran president i en aquest cas pitjor persona pero era igual erem els millors.
    I el Mou tant del mateix, amb l’agravant de totes les lacres que diu en Pakcsmen (els 58.000 entrenedors que tenim darrera les banquetes, i la premsa esportiva
    Per tan Matins NO NO I NO

    No volem la Lliga 2 Ni que la vulguessiu 1.
    Els gols per Ronaldinho i Messi, Pires Soundsystema marcarà pel Vilareal.

    (Aleix C. sap greu que per un cop que entres segon, fagi setmanes que es poden repetir resultats, no ho he fet amb mala fe.Que tinguem sort!!)

  15. Des de la part baixa de la porra, aposto per l’1 a 0. I pel que fa a la pregunta del matí: home, ja n’hi ha un tip! Tot i no tenir-ne ni idea, em posiciono a favor del traductor rehabilitat.

  16. Grangers, poca memoria , recordeu l’eliminatoria amb el zevilla??
    El resultat es 0-0

  17. Som una banda 2 – Vilajoiosa 1. S’avançaran els de la Plana (entre cal Rosal i Gironella) amb gol de Nihat (és turc o és basc?) i després de xiulades, desercions i estripades de carnet el Farça farà un parell de gols (posa-hi Deco i Henry) de puta llet. Fa dies que no llegeixo ni el Mundo Deportivo! A tomar pel cul, estic emprenyat amb aquests ganduls!!

  18. 2 a 0 i passe impecable a la pròxima ronda i així fins a la final! Gols de Ronaldinho de falta i penal!

  19. 2-1

    A veure si de una vegada guanyem aquests de la plana baixa i de pas ens posem les piles per la lliga perque sino fotrem mes pena que una altre cosa.
    I com diuen per aqui ja n’estic ben emprenyat d’aquesta colla de vagus que van per aquests camps de futbol portan uns colors i una senyera que la gran majoria no tenen ni puta idea que representen pero com es diu sempre no podem perdre la esperança

  20. Tu Gé, ves-te copiant els meus resultats, que per això estem on estem a la lliga porrera, i és que de fet coincidim molts cops amb el mateix resultat i així ens va. Tot i que, no estem sols, no tingues por… ja tenim més adeptes. Ara que sinó l’encerto m’és igual, el què vull és que passi el putu barça.

    I respecte a la pregunta dels matins. És un No però Si, m’explico, jo demano una última oportunitat amb aquests vividors, a veure si els hi queda una mica d’orgull, de ràbia, de sentiments, de jo què sé… Però a mitja temporada no val la pena canviar, i de fet ja podeu anar dient, que tampoc ho faran. Per tant esperem a veure com acaba la temporada i després ja es valorarà i es pendran les decisions que s’hagin de pendre. Òstia semblo el Laporta (Fluixa).

  21. Jo dic un 3-1! evidentment és un resultat sense cap criteri (així s’entent pq a cada jornada espatllo el meu bon començament) però em ve de gust i sóc optimista i m’agrada que el Barça guanyi i me’n vaig a dormir més content (tot i que no puc dir quan més, això és un afer privat) i es molt més guapu.

    Abans d’un partit sempre hi ha aquella sensació tant guapa de que tot és possible. És com quan et prepares per sortir un dissabte a la nit. Però encara que tots sabem que diumenge hi ha ressaca, no et pots negar aquest plaer!!

    Guanyarem!!! i ho farem de puta mare!!! i som molt ben partits!!! i només Barça!!!

  22. – Doncs a mi em sembla que serà més fàcil del que esperem. La primera part aburridota, i quan surti el pallasso del Ronaldinyu fotrà dues assistències de gol i un golet de falta. Ja veig les portades de la premsa esportiva dient que “dios ha vuelto”, “Barça+Ronnie=triplete”, “siempre ha sido el mejor”,….
    QUE COLLONS! aquest tiu és un manta. Que s’el venguin.
    – Resultat: 3-0
    – Matins. SI . Segur que amb el Mourinyu, el Javi no dura ni dos partits.

  23. Avui és el Sant del Gordu. Feliciteu-lo (insulteu-lo).

  24. Anem per parts:

    – Resultat: jo hi poso un 3 a 1. Partit força tranquil, amb gols de Henry, Messi i el Ronaldinho. La Lliga no la guanyarem, però la copa aquest any si (poc guapu eh!)

    _ La gran pregunta: Matins.SI. Que vingui el nostre amic el traductor! Que el fitxin ara i que comenci a treballar per planificar l’equip de l’any vinent (el Rijkaard que acabi la temporada, això si).

    Barçaaaaa!

  25. Les angoixes de la meva mala classificació no em deixen pensar amb tranquil·litat. La pressió em supera. Dic 3-0, però també podria dir 2-4.

    Definitivament 3-0, marcant tendència amb el Guillem.

  26. Matins.el que digui el president.

    Com a laportista de primera fornada, quan alguns encara apostaven per Llauradó (Pax), Núñez (G), Medina (algu?), Ángel Fernández (si us plau, ningú!) o Bassat (tothom), alguns ja sabíem quin era el camí del Club i de la Nació.

    I encara que els últims mesos puguem caure en dubtes i confusió, hem de ser disciplinats i confiar en el president. És que no hi ha altra sortida. Més enllà del president només hi ha franquistes, sociates, espanyols, periodistes i les combinacions que puguis fer jugant amb aquests termes.

    El resultat? 3-0, com el meu germanet.

    5 berguedans estarem al gol sud preparats per injuriar el Xavi.

  27. Uiiii, que casi no hi sóc a temps!
    Posem-li un 1-0. Últimament no hi ha gaire res d’interessant amb això del futbol.

  28. Ho reconec: he especulat. Però encara n’hi ha que apuren més que jo. A veure si el lídert no arribarà a temps de posar el resultat… Veient tantes victòries a favor del Barça jo aposto un 1 a 1, que no el té ningú. Amb aquest resultat ens eliminen. Ja ho sé. I què? Continuo pensant que la Copa del Borbó no l’hauríem de jugar. És molt mediocre aferrar-nos a aquest títol per salvar la temporada.
    Doncs, 1 a 1 i al carrer!

  29. Sergi, veig que ja has escollit amb qui vols jugar l’any que vé a la porra dels retrassats.

    P.D. en podries haver triat a un altre. QUE CABRON!

  30. El líder!!!

    Matins tan me fot si SI o si NO.
    Respecte el partit d’avui, estic d’acord amb el Torragran, si ens hem de conformar amb aquest copa ja podem plegar si us plau. Encara em direu que anireu a canaletes a celebrar-ho???
    Això si, el Javi, el Carlos, el Siniestro i el Boian, avui segur que ho faran de puta mare, no fos cas que no anessin convocats amb Españñña. Tot i les seves ganes, avui el Barça perd i punto. Que aquesta competició és per equips de segona com ara Getafe, Racing… el Barça???

    Per tan prou jugar entre setmana aquest torneio de retrassats ( menys punts per la lliga porrera si ens eliminen, jejeje).

    0-2 i eliminats

    REFLEXIONEM-HI !!!

  31. 1 a 0 i cap a seminifinals acompanyats per equips potentíssims com el Getafe, Ràcing i València. Gol d’Henry. Messi, el millor.
    Davant les retransmissions lamentables (Porta, Fusté, Puyal, Reixach, etc), per a mi, els únics que se salven són els de RAC1. Dada interessant que han dit avui: el Barça ha guanyat la Copa del Rei, des dels anys 60, tots els anys acabats en 8: 68, 78, 88 i 98. Per continuar la sèrie només has de tenir fins a p5. Dada humorística: “quina gràcia que el Ronaldinho reapareixi el Dijous Gras”
    Lliga porrera. Cinc encertants de l’1 a 0: Kiku, Teti, Lleïr, Lurdes i Anna F. 2,25 punts per a ells. Tots els altres sumen 0,25 menys el Joan, Torragran, Ramon i Ferran. El lídert punxa. Força canvis a la classificació.

  32. Guillem, mira la classificació: ens han passat per davant dues senyores! Algú em pot explicar de què m’han servit els 3.000 milions de mundosdeportivos que porto llegits des que sé que la ‘m’ més la ‘a’ és ‘mà’?

  33. Sergi, a mi no em fot gens de gràcia.
    Aquí encerta tot cristu, i nosaltres a pendre pel sac.

  34. Estic indignadíssim! Però qué és això que el Messi falla un penal? Que se’l venguin! Segur que els mafiosos del Kiku i el Teti l’han comprat perquè fallés i podéssin encertar la porra! Àrbit! Això és falta!

  35. 0,25 punts més. Però la meva lliga porrera està sent horrible. No encerto un resultat ni que hem matin… Bè, també vaig posar el primer resultat que hem va passar pel cap (com voleu que guanyem 3 a 1 si hem de marcar en fora de joc !!!)… Apa, enhorabona als guanyadors i a per un altre porra (A LA PORRA M’EN VAIG)

Digues "algu"

