Bergafriqui

chenoa
A http://www.radioberga.cat: La Penya Berga Alonso nomenarà Chenoa sòcia d’honor

13/02/2008 09:20

La cantant Chenoa serà avui a Berga. L’exconcursant d’Operación Triunfo visitarà la capital del Berguedà, concretament el bar Astúries de Berga, convidada per la Penya Berga Alonso, que la fa sòcia d’honor de l’entitat.

Xavi Tomate

Anuncis

11 comentaris to “Bergafriqui”

  1. Gairebé sap greu fer un comentari ja que el què il·lustra millor la notícia és la nota que surt en un post quan no hi ha comentaris: “Sense comentaris”.

    Però es pot saber què collons fotem. Jo voto per l’alliberament del barri de Santa Eulàlia.

    $%%·/·(&/(/)(/$&/”·$%&”$//&&U!”·$”$·&%7
    Això substitueix les paraules que diria quan uneixo, l’Alonso, la Chenoa i els penyistes de l’Alonso.

  2. Després de veure aquest post em pregunto:
    La xoxona, la Zorraya (per cert, jo l’ hagués anat a veure), qui més falta?
    Quants són aquests de la pena Fernando Alonso? En són 3, o en són més?
    Què entenem per Berga Friqui?
    Sóc friqui o no sóc friqui?

  3. El que han de fer els sociates per tornar a governar, mare meva…

  4. Aquest no el pillo. Que l’acte d’avui formava part de la precampanya electoral? Que la Chenoa va amb la Chacón?
    Parce hi has anat? T’ha firmat un autògrafu? Ens fas la crònica?

  5. Està clar que aquest era un acte dirigit des de Moncloa per menjar-li el tarro als del barri obrer de Santa Eulàlia, que allà encara tenen la imatge dels barris de Singuerlín, a Santaco.

    Els artistes espanyols són uns sociates tots, ja s’ha vist aquests dies; és clar, segur: segur que a Berga no hi farien portar el Rafael, no! o el Julio Iglésias! La campanya mediàtica per esgarrapar vots de forma fraudulenta i vulgar ja ha començat! Amics: els sociates han llençat les xarxes sobre el poble dels irreductibles berguedans que resisteixen, ara i sempre, l’invasor espanyol!

    Per cert: a Ràdio Berga també esmenten que la Xenoa també ha estat convidada per Patum. I per allà qui hi ha de sociata que escrigui llibres sobre la Patum? Doncs el Manel (un tiu molt “soso”) i que, CASUALMENT, és el president d’això del merdós de l’Alonso.

    Prou de fal·làcies, d’enganys i subterfugis! A les armes, companys! Atrinxerem-nos a Fígols i fem sonar els trabucs i la Goma-2 dels nostres avis!! No pasaran! L’Escamot Escaldes és a punt des de l’exili! (un parell de setmanes d’entrenament al Pakistan i ja ho tindrem, això!)

  6. Cap problema amb la Chenoa. Una mica cul gros, però buenu.
    Cap problema amb l’Alonso, una mica Mourinho, però ja m’agrada.

    Ara bé, celebraria que les persones que “garrulejen” per Berga intentant fer exaltació d’icones que se solen associar a l’espanyolisme i, per tant, ens volen introduir a casa nostra, caiguessin en desgràcia i fracassessin en tots els seus propòsits, personals i col·lectius. Amén.

    Per què les iniciatives nefastes sempre broten del mateix femer? Sociates: mai més !!!

  7. Estic amb el kiku en que el nom de la notícia no és l’adequat i el col·lectiu friqui ens podem sentir ofesos. Jo ho hagués titulat Bergaescòria, Bergapúrria o Bergaindesitjables.
    No he pogut anar a l’acte i espero que el piscolabis els provoqui una intoxicació massiva i tinguin el ventre fluix fins a la fi dels seus dies.
    I admeto haver-me baixat alguna cançó de la chenoa. I del bisbal, la xaquira ripoll, els estopa, de chasis i de pont aeri. I què? De cançons del serrat sí que trobareu el meu disc dur ben net.

  8. Osti, Pax.

    Estàs més picat que jo!

  9. Accepto que el títol del post no és el més adequat.
    Segons ha dit el Mingo, l’amic del Rossendo, a la Chenoa li han fet signar fins i tot CD pirates! La vergonya aliena no m’ha deixat d’acabar de veure la notícia a la teleberga i he canviat de canal. Per favor…! Pax, a les imatges et veies un moment intentant apropar-te a l’artista entre la multitud.

  10. cd’s pirates? això és lo últim!
    com diria el Casillas: “yo flipo”

  11. Visca els treballadors de l’Alsina Graells de Berga!

    Per què? Que potser t’han fet una tarifa especial Sergi? No. L’exclamació va per un altre camí: l’altre dia, a les 8 del matí, seguia la meva rutina tradicional d’anar a comprar el bitllet del bus i em vaig adonar que a les oficines de l’ “ATSA” hi tenen el retrat del nostre president.

    En veure-ho, vaig pensar: collons amb els sociates, fins i tot volen ser presents en aquest cul de món.

    Però no. M’ho vaig mirar més bé i vaig veure que l’home de la foto no és el José Montilla. És el Sergi Mas, el Montilla del Polònia! I el tenen allà, emmarcat i tot.

Digues "algu"

