Porra Celtic – Barça

Torna la Champions! The Chaaaampions, theee champions… Dimecres 20 de febrer a les 20.45 h al Celtic Park: Celtic Glasgow – FCBarcelona. Partit d’anada dels vuitens de final de la Champions Lic. D’aquí 15 dies els esperem al New Camp.

Lliga porrera. Veurem com aguanta la pressió el nou lídert. El comitè d’experts, després de llargues hores de deliberació, ha decidit que els vuitens de la Champions puntuaran igual que un partit de Lliga normal. Per tant, 3 punts per la victòria, 3,25 per l’empat i 3,5 per la derrota. 0,5 acumulables pel signe del partit. Ja pujarem les puntuacions a mesura que anem passant rondes. Fins el dimecres de Patum.

I com que per aquest bloc corren molts que intenten ser en Ricard Torquemada o el Maldini del Plus, una prova de nivell. El Larsson també el conec jo.celtic glasgow

I acabarem cantant una mica. Amunt els cors. Facin joc.


Xavi Carling

Anuncis

29 comentaris to “Porra Celtic – Barça”

  1. És aquí per concursar en aquell programa que fan, a Cat ràdio, els matins del cap de setmana i que presenta, des de fa 325 anys, el Xavier Solà? Busco la carambola: el resultat, l’alineació i la cançoneta.

    Respecte la foto dels 11 he de dir que no en conec cap: el negre s’assembla al Thuram però no ho és. I el més alt em recorda el Tony Adams -aquell central violent de l’Arsenal que feia la dieta de la cervesa: no menjava, només mamava-, però tampoc ho deu ser.

    El meu resultat oficial encara no l’anuncio, però segurament diré 1-1. Ho avanço per ajudar gent com el Torra, el Piki o l’Aleix C., que estan enfonsats.

  2. Per sortir del Pou crec que el 0 a 2 és el més indicat! Tranquil Sergi, com sempre no et faré cas!

  3. De jugador no en conec cap però el ros tenyit que canta (i desafina) és el Rudy Ventura!! No era del Barça aquest?

    Posaré un 1 a 2 a veure si m’espavilo… Marcaran Touré, Henry i Nakamura (aquest hauria de practcar el Taekondo).

  4. M’agrada el resultat que he Sergi ha fet l’amagu de posar. 1-1, que aquests panotxes amb faldilles són forts al seu estadi. Gols dels més escocesos de tots, el Nakamura i l’Eto’o. Quan tindran de patrocinador la Guiness? La Carling no val res!

    Poser el negre és aquell tal Balde gordo que feia tanta por a l’eliminatòria de fa 4 anys?

  5. Hi posem un 1-3 com l’última vegada.

    De jugadors gairebé no conec ni el Larsson.

    Tot i això és un Club Amic.

    Sergi

  6. Jo em copiaré del Martí P. que hi entén molt, però no està tenint sort. I teniu sort que us dono peixet, perquè aquest any l’important no és la lliga sinó la xampions. Em reservo per els partits decisius i fer la gran remontada al final que serà èpica. Mireu el ferran ja sembla l’Espanyol.

    Bé el meu resultat és 0-2.

    P.d. Què fa el Francesc Ricard sense convocar al Bojan, que no vol que sigui el jugador mès jove a ficar un gol a la xampions?

    P.d.2. A la cançó llàstima que canti aquest paio. Amb lo maco que seria sentir només l’estadi a ple pulmó, Com ho fan al Camp Nou.

  7. Jo també hi posaré un 0-2. Algun dia, espero que d’aquí poc, al marcador hi haurà aquest resultat.
    Tan se m’en fot qui marqui, tan se m’en fot que jugin bé, només vull que guanyin. Aquests escocessos son una banda. Pefavó.

  8. 1 a 1. A la tornada ja els guanyarem …

  9. Sóc dels que penso que no es podrà jugar, aquest partit. Davant de l’escenari polític kosovar, l’ONU tindrà por que uns pantacatalanistes i uns escocessos cerveseros (encara que siguin catòlics) s’enfrontin amb l’excusa d’un partit de futbol i proclamin un Estat lliure a Catalunya des de l’exili.

    A nosaltres no ens caldrà com a Kosovo, que és com un nen que s’independitza de casa però que, en canvi, els pares li paguen les despeses. Dijous al matí, en comptes de tornar al Prat, se’ls enduran directament al Tribunal de la Haia.

    Per si es jugués (cosa que dubto): Carling 0 – Voll Damm 1

  10. Resultat: 0 a 0. Així en aquest moment, abans de començar el partit, ja vaig lídert de la Lliga porrera.
    Només estic segur de Larsson.
    Començant per dalt a l’esquerra: Larsson (metru setanta-vuit i és el més baix), Alan Thompson, Marshall (porter), l’armari de 2 metros em sona un ou (em recorda el Balti) i el negre de la punta, que sembla el Thuram, és Bobo Balde.
    Fila de baix. Crec que el segon començant per l’esquerra és Hartson i el capità és Paul Lambert.
    Massa difícil. Això no ho resol ni el kikupèdia.

  11. Posemi una victòria per la minima i llestos. No entenc com sent el putuamu no clavu ni un resultat, ha de canviar la sort ja!!

    Celtic 1 – Barça 2

    Amb gols d’Eto’o Henry i Marquez p.p.

    Em fa una por de Dèu que jugui el Marquez, veient el seu partit a Saragossa intentant en tot moment que s’emportes el partit l’equip rival, vaig arribar a una conclusió, aquest noi juga primat, per tant acceptarà suborns de tots els equips, per tant que el petin.
    Tela amb cantautor borratxillu que surt al video, el tros final m’ha recordat en Van Gaal a l’ajuntament nomès li falta dir el mateix!! Ke Ke Celtic!!

    Only Barça!!

  12. Posem-li un 1-1 i patint fins al final ja que a la Champions no ens regalaran cap penal.
    Ah, i molt bo el video, fa aposar la pell de gallina però millor sense el paio del micro.

  13. Qui canta és Gerry Marsden dels Gerry & The Pacemakers. La versió del You’ll never walk alone que sona abans de cada partit acompanyant la multitud del Celtic Park és precisament dels Gerry i els Pacemakers. El vídeo és d’abans d’un Celtic-Liverpool. Al camp del Liverpool també canten el You’ll never walk alone.

  14. 0-1. cap a casa contents i dintre de 15 dies ja mirarem de ficar-ne mes i passar de ronda ben tranquils tot i que el partit no crec que sigui facil pel barça.

    VISCA EL BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. Ara que m’acabo de llevar i encara tinc ànims per fer alguna cosa farem la porra. Jo dic el mateix que el Pep, 0-1. Fa dies que a darrera juguem prou bé i avui tornem a recuperar els de davant per tant un golet encara el farem. Serà molt dur escoltar un partit de champions per la radio, amb una tovallola molla al cap i un gotet de llet amb mel…

  16. Mill: la millor medecina per curar una febre és anar al bar i veure la victòria del teu club amb una cervesa i uns cacahuets de companyia!!

    Com et vols recuperar a dins al llit a 60 graus? Una mica de vidilla necessites, home!! Fot alguna cervesota que ja et gran collons!!

    Au va!!

  17. 0-1. Paaaaaaartit tens, moltes entrades dures, molts Mc, molts borratxos fora de l’ estadi que deien que anaven a veure el Barça…
    you’ll never fuck alone.

  18. Guillem, avui és el teu dia, jo també hi poso un 0 a 2, així que les teves possibilitats d’encert s’acaben de multiplicar. No m’acabo de creure que deixem la porteria a zero, però tot sigui per ajudar a un company enfonsat a la classificació.

    Barçaaaaaa!

  19. 1-2 Marcarà primer el Barça, després ells fallaràn un penal, ens empataràn i guanyarem de penal injust… eing???… Aixó em sona.

  20. Avui serà un gran dia pel Torra, el G i el Joan del Bar: el Barça guanyarà 1-2. Evidentment, jo també m’afegeixo a la festa: 1-2.

    El mateix resultat que a l’anada dels vuitens de fa 2 anys, quan vam guanyar al camp del Chelsea: el dia que el Del Horno es va tornar boig (perseguint amb la destral al Messi) i va començar a destrossar la seva carrera (avui és suplent del Bilbao).

    He fet uns càlculs molt complicats (que no tenen comprovació, haurem d’esperar) i he arribat a la conclusió que jugarem la final contra el Liverpool, que com més pena fa a la lliga més lluny arriba a la Champions.

    L’única cosa que no em quadra és saber qui eliminirà el Manchester i el Madrid. Val més que ens ajudi algú altre perquè si ho hem de fer nosaltres …

  21. AAAfectivament company Kiku! Tots als ingradients de la Chaaaampions.

    El resultat és clar:
    0-1

    I el Madrid en caiguda lliure … Hohoho …

  22. Aquests homenots fan cara de saber-ne, però no hi tenen res a pelar.
    El meu passat remot servint galledes de cervesa a supporters del Celtic en estat d’exaltació fa que els hagi perdut tot el respecte. Un 1 a 2 i que caminin tots junts cap allà on vulguin.
    De la foto, evidentment, no en conec cap ni un. Ja m’agradaria.

  23. Jo aposto per un 0-2!! gas gas!!!

    Jo no en conec cap… sinó sospito que a les 8 no estaria encara a la feina…

  24. Doncs jo dic que per fi fotrem una golejada. Avui tornarà la versió millorada del Deco, juntament amb Eto’o (per fi tindrem gol). Per tant estic segur sentenciem l’eliminatoria a fora de casa així a la tornada podran jugar els nens.

    0-3 !!!! Que no l’ha posat ningú i tampoc crec que ningú ho faci.

    Podré sopar unes Jamonjamon amb pals d’olives negres i kikus??? De postres ja em demanaré uns bocabits.

    Apa, ens veiem al bar

  25. 0-2

    Avui sí. Guanya el Barça!!

    I dels de la foto:
    a l’esquerra dret, Larson, al seu costat i tirant cap a la dreta l’Eusebio, l’Unzué, dos que no conec i l’últim és el Ben Johnson. Dels asseguts no en conec cap.

  26. Ah, no hi pensava, durant molt temps ens hem queixat de la falta de compromís dels jugadors. Pero he de reconèixer que jo tambe he fallat.

    Avui torno a comprometrem amb l’equip. Nomes llevar-me m’he posat la samarreta del Barca, així vam guanyar una xampions!

  27. Celtic 2 – Barça 3. Gols de Vennegoor i Robson pels de Glasgow i Messi (2) i Henry pels de Barça. Gran partit a Escòcia. El Celtic s’ha avançat dues vegades en el marcador però s’ha fet justícia i els hem remuntat. Quantes ocasions de gol! Ens han de fer dos gols al Camp Nou… i amb tots els respectes… només tenen el Hiro Nakamura – que avui no tenia poders – i poca cosa més.
    Lliga porrera. Per primera vegada en l’era de la Lliga porrera ningú no encerta el resultat. 0’5 per a tots els participants menys Torragran, Parce, Kopini i Lleïr que havien apostat per l’empat.

  28. Casi … però content per haver guanyat el Barça… Al Camp Nou els hi fotarem 4 o 5 a cero…

  29. I el despistat del Molinakis que, després d’apostar a la porra dos cops a ultimíssima hora, no ha pensat a posar cap resultat, abans d’anar a emborratxar-se per l’euròfira culé.

    Sempre tindré la consciència tranquil.la de pensar que tampoc hagués encertat la porra. En fi, ja em val…

    Ah! Avui he practicat una d’aquelles costums que tant m’agraden, i que és la d’escoltar una radio d’allà enllà, d’aquelles que parlen un altre idioma, quan el barça marca un gol. Sempre és un plaer notar aquell entusiasme fals i aquella locució forçada.

Digues "algu"

