Porra Atlético-Barça

Aquest dissabte 1 de març, a les 8 del vespre al Vicente Calderón: Atletiiii de Madriz – FCBarcelona. Els matalassers no estan en el seu millor moment, han encadenat uns quants mals resultats. A veure si n’encadenen un altre. Encara ens n’anirem a dormir líderts de la Lliga… El Madrit juga a la mateixa hora.

Lliga porrera. Espavileu-vos a posar el resultat perquè hi ha rumors que el divendres hi pot haver algun altre apagón. Potser sí, potser no. Però persiuncàs… Ja mirarem de solucionar-ho amb el senyor Bloctum o el senyor WordPress.

Facin joc.

Xavi Pantic

28 comentaris to “Porra Atlético-Barça”

  1. Ui, val més que no me la piqui a pensar gaire el resultat. Patético 2 – Barça 1. Aquest cop no ens salvarà ni el putu Xavi ni el gran Pizzi.

  2. Doncs jo crec que serà al revés. 1-2 . No hi és el niño Torres i Agüero està tocat. Així que marcarà Forlan pels matalassers i Bojan i Eto’o (que serà pichichi), pel Barça. Líders diumenge, ja que el Madrit perdrà amb el Levante. (Laporta els paga un mes dels que els hi deuen, je je ).

  3. Evidentment no quedaran 0-2. Per tant, jo el posaré.

  4. Guanyarem 1 a 3.

    Xavi, sol·licito una foto de l’Aleti on apareguin jugadors com Juanma López, Patxi Ferreira, Juanito, Solozábal, Tomás Reñones, Donato, Manolo, Baltasar, Juan Sabas, Abel Resino, Roman Kosecki, etc.

    Ahir em vaig quedar a casa i necessito dir-ho: el Barça d’ahir em va agradar molt. Va ser un partit per dir, una vegada més, visca el futbol.

    Encara que haguessin perdut, no es mereixien cap insult. Si seguim així, el dimecres de Patum se’ns girarà molta feina.

  5. Un 0-1

    A veure si tinc sort

  6. Jo hi poso un 2 a 3. No diuen que als partits contra l’Atleti hi ha molts gols? Doncs això: 2 a 3.
    Sergi, he buscat la foto però no hi ha hagut sort. Si algun buscador té èxit que me l’enviï i li col.loquem.
    A mi també em va agradar molt el partit d’ahir. Tornem a semblar un equip de futbol de veritat.

  7. Jo com tu Guillem. 0 a 2 fins que surti!

  8. Si el bloc ha de petar, que peti a la cara d’un altre:

    1-2, com el Kopini.

    Veig que la lliga porrera se m’està començant a fer molt llarga i aviat no estaré ni a zona UEFA. Això sí, em falta molt per arribar a la zona PR.

    Sol·licito a la direcció que faci justícia i em situï per davant del Kopini, atès que tinc més encerts de signe, i crec que aquest ha de ser el criteri de desempat. Per dos motius: perquè és lògic i perquè em beneficia.

    En aquest cas ho dic per tocar els collons una mica, però imagina’t que els dos primers arriben empatats al darrer partit i no s’ha clarificat el criteri … “Se va a ver un folló, que no sabe ni a dooonde se ha metido!”

    Per acabar, i com a corresponsal granger al Nou Camp, puc informar que estàvem sota mateix dels MOLTS aficionats valencianistes desplaçats. Van cardar el fàstic habitual. De fet, tiraven de clàssics:

    “Puta Barça, puta Cataluña”
    “No sóis españoles, sóis hijos de puta”.

    Això sí, la seva cara de subnormal encara va empitjorar força després del gran gol de l’aquí sempre valorat Xavi. Un català modèlic. I millor persona.

  9. No seré tant positiva com molts de vosaltres.
    Jo hi poso un 2-1 i a veure què!

  10. Company germà, estic d’acord amb tu: visca el Xavi.

    Ara ja no garlen gaire els que sempre l’havien menyspreat i insultat. Hipòcrites!

    Jo, en canvi, tinc la consciència molt tranquil·la. Sempre l’he considerat un dels nostres. Ja ho vaig dir un dia: “tinc dos amics que juguen al Barça” (ell i el Puyi).

    Canviant de tema: quina enveja! Alguns grangers vau poder sentir en directe, adreçat a vosaltres, aquest insult que sempre m’ha fet molta gràcia: “no sóis españoles, sóis hijos de puta!”.

    Un dia hauré de baixar a les terres conquerides pel rei en Jaume per sentir-m’ho dir a tocar de l’orella.

  11. De moment, la Direcció ha agafat el criteri que, en cas d’empat a la classificació de la Porrera League, és primer aquell qui ha jugat menys porres. En el cas que hagin jugat les mateixes porres, el segon criteri seria el número de porres encertades i el tercer els signes encertats. Però tot és discutible al bar. És veritat que s’hauria de deixar clar. Parlem-ne.

  12. Aleix el berra: per mi cap problema que et posi davant meu, però crec que si quedéssim empatats en primera posició, jo hauria de quedar davant, ja que fem els mateixos punts, però tu tens dues porres jugades més que jo. Ja sé que no és el teu problema, però tinc més tant per cent d’encert que tu… je je je. Bè… compartiré el premi amb tu i tant amics (o no)… Espero que si.

  13. T’has adelantat “Direcció”… je je je. Jo no discutiré… Vosaltres decidiu. Jo sóc un “convidat” al vostre Blog… A mi mentre em deixeu participar, ja estic content… Apa !! FORÇA BARÇA !!!

  14. 1-2. Xavi forever.

  15. Partit plàcid al Calderon davant dels companys antimadridistes de la bora del Manzanares i segurament amb algun golet d’en Xavi.
    Arriven tard, per mi Xavi pots anar fent gols importants, l’important és que aquets gols serveixin per pujar els numeros del teu futur traspàs hijolagran..
    Estem en un pas per davant del millor equip que i pugui haver. Per tant, Uff!! i m’en descuidava aquesta banda no tenen el Torres, buenoooooo!!!

    Això amb el Gil no pasava 1 – Està tot guanyat 3

    Gols de Eto’o, Henry, i Savi, i per ells en Pablo de cap.

    Salut i Seleccions!!!

  16. “No sois españñññoles, sois hijos de puta!” boníííííííííssim!!! Està gairebé al nivell del crit periquito de “Puta Barça, puta Teuvetres!”.
    Al Calderón suposo que també sentirem alguna perla d’aquestes… Però bé… Ja s’ho trobaran!
    1 a 3 i a prendre pel sac!

    Odio els espanyols (de merda)!!

  17. 0-3 i cap a casa.

  18. Jo… mmm…. aahhmmm….. brrrr….. bffffff…..

    0-2

    Una decisió difícil, però ja esta feta, apa

  19. 0-1 i anar apretant al Madrid.

    També estava al camp i vaig sentir la rèplica amb allò de ‘Valencianos Yonkis i Gitanos’ que té la mateixa qualitat literària que els que ja heu dit.

  20. Vinga, seré molt original i posaré un 1 a 2. Els dos gols pel Ronnie.

    Barçaaaaaa!

  21. Merda, que vé el metge, tinc por! encara no m’he pensat prou bé el resultat. Posa’m un… un… un… un 1-3 i va que xuta. Sort que no juga el motta!, sinó podria ser que ens lesionés mig equip, però per variar el que està lesionat és ell.
    El calderón será una olla a presión. Que se’n tornin a l’infern.

  22. Potser que canviï de resultat. El G, el Torra i l’Aleix C. també han dit 1 a 3. Estem parlant dels pitjors porraires de la categoria. Gent que no encertaria el resultat encara que els deixessin dir 5 marcadors diferents.

    Marxeu! Aneu a emprenyar algú altre. Deixeu-me tranquil amb el meu 1-3.

    Xavi, esborra les seves apostes. Digues que ha sigut culpa del metge.

  23. Ei, que no venia el metge aquest tarda, on coi és? Jo ja tinc mal de cap i no m’hi veig bé de tanta estona que fa que miro la pantalla fixament, per veure què l’hi fa. Va a veure si peta fins diumenge, que encara falta gent per apostar i encara pot ser que retalli distancies.

    Sergi s’hi vols pots canviar el resultat… però aquesta setmana hem decidit anar-te a putejar a tu (es pot dir això?). I espera’t que encara falta el piki, que em sembla que el 1-3 també pot ser que l’hi agradi. Encara ens podeu donar les gràcies, perquè ens unim i no emprenyem a tanta gent diferent.

    El xavi, que ha d’esborrar les respostes, és el mateix que fa els gols?

  24. 1-2

    Esperem continuar en la linia que portem ultimament i poguem guanyar i de pas superar el madrit que esperem es mantingui en la linia dels ultims partits ja que ho fan força be je je je je.

    VISCA EL BARÇA!!!!!!!!!!!!!!

  25. Jo dic 0-1 amb el cor.

  26. 0-2 i punto

  27. 4 a 2. Derrota al Calderón i dutxa d’aigua freda. Agüero (2), Maxi i Forlán per l’Atlético i Ronaldinho (golarru de xilena) i Eto’o pel Barça. El Madrit guanya 2 a 3 al camp del Recre i ja som a 5 punts del lídert.
    Lliga porrera. Amb lu fàcil que era endevinar aquest 4 a 2… queda deserta. Només sumen 0’5 punts el Parce i l’Anna F.

Digues "algu"

