Porra Barça – Celtic Glasgow

nakamura

Dimarts, 4 de març, a les 20.45 h al Camp Nou, tornada dels vuitens de final de la Champions: Barça – Celtic de Glasgow. A l’anada vam guanyar per 2 a 3 i, en principi, no hauríem de tenir problemes per passar a quarts i seguir la marxa triomfal cap al gran dia: Dimecres de Patum.

Lliga porrera. Portem 15 porres, falten 12 partits de lliga més els que quedin de la Champions i la Copa del Borbó. Per tant, devem estar a punt d’arribar a la meitat del campionat de Lliga porrera. A més a més del resultat del Barça i per posar-hi una mica més d’emoció, es donarà un puntet extra per a qui encerti el resultat del Madrit al Bernabéu contra la Roma (Roma 2- Madrit 1, a l’anada). Un punt punt per encertar el resultat al final dels 90 minuts, 0 per encertar el signe del partit. Juguen dimecres 5 de març. Qui només posi el resultat del Barça no opta l’extra point.

Amb uns colorets molt macus, veureu a la classificació qui està en posició Champions (Àngel, Ferran, Sergi S i Torragran), UEFA (Kopini i Aleix eB), Intertoto (Mill i Kiku) i qui ocupa les posicions de descens (Gé, Pep, Torraxic i Martí P).

Un apunt per acabar: mentre el Guillem vagi apostant pel 2 a 0 a favor del Barça, aquest serà un resultat maleït.

Xavi Nakamura

Anuncis

32 comentaris to “Porra Barça – Celtic Glasgow”

  1. Vinga doncs, ja que no el voldrà ningú, posaré un 2-0.
    Contra el patetico de madrit vaig encertar el marcador del Barça, ara només em falta encertar el del rival.

  2. Sí senyor Xèrif! Amb dos collons!

  3. Kiku, aquest de la foto sí que és un japo boig.

  4. Barça 3 – Celtic 0. No hi ha color. Només ens superen en litres de cervesa consumits per càpita.
    El Madrid quedarà 2-1 i es classificarà a la pròrroga; com mínim es cansaran molt i no golejaran l’Español per més de 4 gols de diferència el cap de setmana.
    De totes maneres, al Barça li tocarà el Fenerbace a quarts de final. També val punts això?

    Per cert… el nou mecanisme anti-spam m’ha fet escrure la paraula ‘enjoy’. Això és cosa de bruixes.

  5. Jo posaré un 3 a 1. Aquests arrivaran un cop i la fotaran a dintre…

    Per cert, estem de mala sort… 2 a 2 al camp del Lloret (Als hotels colindants al camp ja hi havia molts aficionats del Celtic amb les seves banderes penjades als balcons de l’Hotel…)

  6. Senyor de les Porres, escolti que tinc una petició per vosté.

    Resulta que sere fora uns dies i obviament no vull perdre la possibilitat de participar a la porra i per tant faig una porra a llarg plaç.

    FC Barcelona – Celtic G. (Champions)
    Direm un 2-1. I el Madrid 1-0.

    FC Barcelona – Vila-real CF
    un altre 2-1 (algun dia quedaran 2-1)

    UD Almeria – FC Barcelona
    1-3.

    València CF – FC Barcelona (Copa del Rei)
    1-3

    FC Barcelona – R. Valladolid
    2-0

    Espero que sigui vàlida i que quan torni ja siguem liders, apunt de jugar la final de la Copa del Rei amb el “Geta” i a semifinals de la Champions amb algun equip anglès super xungo.

    Records

    Sergi

  7. Diré 1-1 als dos partits, nosaltres ens classifiquem i el Madrit al carrer!

  8. Doncs jo dic un 3-1 a favor del Barça per demà i per dimecres hi posaré un 2-1.
    A veure què pillu…

  9. Barça 1 – Celtic 0 Misèria

    Madrid 3 – Roma 1 Llàstima!

  10. Això del Teti se’n diu organització i eficàcia! Molt bé! Clap, clap!!

    Estic cardadíssim a la lliga porrera (no m’agrada gens això dels colorets) i necessito un cop d’efecte ràpid!! Barça 2 – Boston Celtic’s (encara juga el Larry Bird?) 0. M’apunto al carro del Xèrif!! El Madrid empatarà 1 a 1 i es quedarà sense feina entre setmana. Forza Roma!! A veure si el Totti en lia alguna de grossa!

    Kopini: si necessites un revulsiu i un “homegol” per mantenir el Berga a Preferent, m’ofereixo fins a final de temporada. 15 o 20 gols encara te’ls puc garantir! O si no em pots fer jugar de central! Si vols informes, passa pel bar i demana pel meu agent!!

    Apa!!

  11. Primer contesto al Torraxic… Si et veus capaç de fer el que dius, ja pots venir a entrenar quan vulguis i diumenge titular, je je je. Moltes gràcies per l’oferiment.

    En segon lloc, no he posat el resultat del Podrit contra la Roma de Juli César, si val el poso ara… Podrit 2 J.Cesar 1 (prórroga i penals i guanya la Roma). je je je.

    Apa, fins demà.

  12. Posem-hi un Barcelona 1 – Bostonceltics 1. Que marqui el Nakamura aquest de la foto, que és molt macu.
    El Madrit passarà. Madrit 1 – Roma 0.

  13. Barça-Celtic: 4-0.
    Madrid-Roma: 2-2.

    Kopini, si fitxes el Torra jo també formo part del traspàs. Ell i jo som parella futbolística: jo despeju i ell fa el què pot amb els meus carmelus a l’alçada de la nou del coll.

    Jo et puc prometre entre 0 i -1 gols per temporada.

  14. Apostes:

    Barca 3 – Celtic 0

    Madrid 1 – Roma 1

  15. Jo dic Barça 2 – Celtic 1 i Madrid 1 – Roma 0.

  16. Palau Sant Jordi 3 – Boston garden1
    Cibeles 3 – Ròmul i Rem 1

  17. UI, què bé jo encara em salvo pel goal average amb el Gé, i no baixo de categoria. Però haurem d’espavilar, perquè fa massa temps que sona la mateixa cançoneta, i com que jo no sé cantar…

    Vinga resultats: Barça 3-0 Celtic, aquests del celta al camp nou no faran res.
    I Putu Madrit 2-2 Roma. Antimadridista Sempre.

    No em barrufa això de les paraules estranyes. A mi la paraula que m’ha sortit era blocked. M’està dient que estic bloquejat? o que estic bloquejant?

  18. 3 a 0 pel Barça…..
    I el Madrid 2-2 .
    Aquest home de la foto em fa por.

  19. Per cert, sergi; tots els Japos estan boijos.

  20. I a mi també Lurdes, però no en fotis cas al igual va ser Mister Japó, la majoria són lletgíssims pasa al revès que aquì!!jajaja

    Anem al tema, per el partit de pur tràmit que tenim avui a Can Barça faré un Guillem. I pels merengons posarem una derrota per la minima.

    KE KE Barza! 2 – Celtic 0

    Que es crema? 0 – Roma 1

  21. M’he deixat el resultat de Madrit. Evidentment un 2-0.

  22. Va que m’estreno, aspirant pujar a zona de Txampions, evidentemente!!!
    Fot-li un 3-1 pel Barça, i….un Madrid 0 – Roma 1.
    Apali!!

  23. 3-0 hat trick de Messi

  24. Aquesta és la meva aposta:

    Li fotu un 2 a 0 al més que un club. Amb gols de Ronaldinho i Xavi. I al Madriz, li posaré un 3 a 1. El gol de la Roma el farà Totti, i els del Madriz que els faci qui vulgui però que després es lesioni (si és el Robinho, encara més fort).

    Barçaaaaaa

  25. Seré breu:

    Barça 2-0. Perquè el Guillem no fos cas que m’atrapés.

    Madrid 3-0. Es classifica segur.

    I per últim, aquest japos estan com una cabra, però fan riure.

    Apa ens veiem el bar. Jo ja portaré els tomàquets per sucar el pa.

  26. Doncs el nas em diu que serà un 2-1.

  27. i el Madrid un 0-2.

  28. Molt bé Ferran (2n classificat), gran estratègia aquesta de copiar el resultat de l’Àngel (1r classificat). Així com et vols posar lídert! I a més és el resultat maleït del Guillem… no aneu bé.

  29. Si avui no hem fet un 2-0 queda clar que el resultat del Guillem està maleït.

  30. Barça 1- Celtic 0. Xavi al minut 3 i s’ha acabat el partit. Tràmit complert. Ja som a quarts de final.
    Lliga porrera. Canvi de lídert! L’Aleix eB encerta el resultat ell solet i es posa al capdavant de la classificació. empatat amb l’Àngel però amb més signes encertats. El 2-0, efectivament, maleït. Quan l’Eto’o encarava sol el porter al minut 88 ha pensat “merda! no el facis que és el resultat del Guillem”. I el Nakamura també m’ha fallat al 89: si el Valdés no la para em poso lídert jo. Uiiiii… L’extra point de demà del partit del Madrit pot decidir. Torragran i Lleïr, els únics participants d’avui que no sumen el 0’5 del signe del partit.

  31. em faltava l’extra point madrid 2 – 1 roma perdran per penals que es com fa més mal!!

  32. R.Madrit 1 – Roma 2. Oooohhh… El Madrit eliminat de la Champions. I l’extrapoint per a ningú. L’1 a 1 el tenien el Lleïr, el Torraxic i el Marc però el gol de la roma al minut 92 fa que aquest punt extra no se l’emporti ningú.

Digues "algu"

