Porra València-Barça

Dijous 20 de març, abans o durant l’Últim Sopar, a les 20.45 h, València-Barcelona. Partit de tornada de les semifinals de la Copa del Retardat. 1 a 1 a l’anada.

Barça, el Judes de Koeman i Bakero. Mestalla es convertí en l’Hort de Getsemaní i cada gol del Barça, en un petó a la galta de l’entrenador txé. Divendres sant, la crucifixió. El cel s’enquinçà en mil bocins sobre València i retronà amb gran estrèpit la mascletà final. Amén.

Lliga porrera. 3 punts per la victòria, igual que en un partit de Lliga. Facin joc. Seré jo, senyor?

koeman bakero

PD. Fulham 1 – Everton 0

Xavi Sempere

Anuncis

34 comentaris to “Porra València-Barça”

  1. 2-2. Emulant Pere Apòstol, els tallarem l’ orella, amb la diferència que no hi haurà Cristu que els hi enganxi.

  2. L’ anònim sóc jo. Ai senyor…

  3. Rat-penats 2 – Apenats 1

    Només el penitent passarà.
    Això no ho arregla ni Sant Nicolau Pistoler.

  4. Jo apostaré per un Guillem…però a favor de l’equip del Tintin. 2 a 0 favorable al València, amb gols de Camarasa i Penev. Em sap greu apostar en contra del nostru club, però amb les ganes que hi posaran ells i les poques que en tindrem nosaltres…doncs això, una copa menys.

    Això si: Només Barçaaaaaa!

  5. De cara al primer titol, partit d’aquells d’anar fent però amb un parell de golets i plufff!! ja serem a la final.

    València 0 Barça 2 (Eto’o i Savi)

    I que orgullós que estic de ser culé

  6. Seré breu, 0-1, fan massa pena últimament per fer-ne més, sinó és que el resultat acaba anant al revés…Apalin

  7. Oju, que el líder indiscutible es posiciona!

    Veig que serà una jornada porraire de les bones, plena de variants.

    El Barça no pot guanyar a fora, però no tinc gens clar que l’eliminin. Per tant:
    1-1, i que decideixi la pròrroga.

    Senyor moderador! Entenc que hem de dir el resultat al final dels 90 minuts!

    I per cert, no estaria gens malament que algun dia el cel s’esquincés i caigués en mil (o 500.000!) bocins sobre València. Estic d’acord amb tu, Pax: el penitent passarà.

  8. Y tan breve. De ilusión también se vive. ¡Pobres ilusos!.

  9. Aleix C. Jo no et puc deixarf el camp, ja que no és meu. Només has de fer una instància a l’ajuntament per demanar l’utilització del camp, dia i hores que el vols utilitzar i si no l’utilitza ningú, no crec que hi tinguin cap problema en que el podeu utilitzar…

    Lliga Porrera: Taronges Holandeses 2 – Pomes Agres 2 (Bojan 2) (Passa el Barça?)

  10. P.D: Segueixo esperant al Torraxic per estrenar les CEJUDO.
    P.D2: Torragran està en forma (quin temps vas fer a la mitja marató?)

  11. Perdem 1-0 i adéu siau. Jo faria les nostres falles cremant la casa del Txiqui, del Rijkard i del Gauchu.

  12. 0-2 i que cremi València.

  13. Doncs jo hi posaré un patètic 0 – 0.

    Eliminats i comença la crisi d’una punyetera vegada.

    Això si, encara tindrem la champions (jejeje) i jugant com juguem potser el Schalke 04 el farem gran a Europa.

    Apa a dormir.

  14. Jonkepa. Amb aquest nom no deus pas ser el davanter centre del Sestao o de l’Eibar? Si vols també pots apostar, eh? És gratis.
    Kopini, si necessites algun carriler jo m’ofereixo per fer kilòmetres per la banda (corro hora i mitja sense parar) però que no me la passin gaire. Puc intentar xutar de tant en tant però no prometo res.
    El resultat al final dels 90 minuts al València-FCB serà de… 3 a 1. Gols de Penev, Ilie i Di Vaio. Kodro pel Barça. Eliminats i cap a casa (el Ronaldinho cap a la discoteca). A la merda!

  15. 1-2

    I a continuar somiant perque es el que ens queda.No podem perdre la fe i lluitar fins al final, per poder guanyar algun titol.

    VISCA EL BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. No, jo no sóc eixe; solament sóc un bloguer de València que aposta, com és lògic, pel seu equip.

    Encara que , la veritat, ambdós equips estan que donen pena.

    Guanye qui guanye, dormiré igual de tranquil.

    Una salutació.

  17. 1-1 vol dir penals? Doncs va. Així almenys serà emocionant. I, si cal, que guanyin ells. Va, pobra gent, que estan de festa!

  18. Posem-hi un 1 a 3 i llestos. Ah! aquest dijous a la tarda-vespre és un dia d’emocions barcelonístiques intenses. A les 7 Barça-CSKA i més tard el fungol…suposo que a la Granjoak aquests dos esdeveniments es segurian intensament…

  19. Ja ho diuen que el sentiment de pertinença a un club fa dir coses molt rares.
    És impossible que guanyi!!
    Jo dic un 3-1, ho sento amb el cor, de veritat, però si ho miréssiu amb uns altres ulls, segur que no diríeu que guanya el Barça no…

  20. Estic emprenyat, molt EMPRENYAT!!!!

    Avui al diari llegeixo que el senyor LAPORTA va baixar als vestidors a fer un toc els jugadors. Però també per primar-los de cara el pròxim partit i així motivar-los contra el València per passar a la final de la copa.

    Què passa que no guanyen prous cales o què???
    Estan desmotivats jugant al FCB???

    Aquest tipus d’accions em posen de molt mala òstia.

    Demà em faré el desmotivat a la feina, a veure si el meu jefe em dóna uns quants calerons més per fer la mateixa feina. Només sé que fent això perilla més que em foti el carrer que no pas augmenti el salari.

    Apa que demà comencen les vacances per nosaltres (si més no per mi), no com aquests que foten vacances tot l’any i treballen les dues hores d’entrenament cada dos dies.

    Ah!!! La mona que sigui de fruita com sempre!!!

  21. Jo aposto per un 1-3. Victoria clara -que no fàcil- del Barça. Tinc informes de 1a mà des de València i això està fet.

    La pregunta que em faig és molt més profunda. Perquè carai en un “cybercafè” de València el teclat de l’ordinador és alemany i nofuncional’espai?

  22. Victòria èpica al Luis Casanova: 2-3.

    I la Lliga també la guanyarem (si l’Eidur és titular indiscutible): diuen que el Van Gol estarà lesionat unes quantes setmanes més.

    Xavi, què se n’ha fet del costum -que va durar tres setmanes- de posar fotos històriques de l’equip rival de la setmana?

    El València dóna per molt: Camarasa, Giner, Quique, Robert, Sempere, Otxotorena, Subirats, Viola, Patxi Ferreira (aquest va jugar a totes les defenses més dures de la lliga), Mazinho…

  23. Penso igual que el Jonkepa, els dos equips foten pena i ja estic fart d’empreyar-me. Pasi el que pasi jo dormiré igual. Això sí, crec que estem en unes bones dates per proposar una lapidació popular al mini estadi, que és més petito i segur que encara en tocaria algun.
    Resultat per avui: 1-1
    Jo com el ferran, la Mona de fruita!

  24. No tinc ni ganes d’apostar… Va, 2 a 2 i passem nosaltres.
    Prou m’estimaria més un concert d’Obrint Pas que el partit que ens espera!

    La mona, per mi, de cervesa.

  25. Kopini: no em vagis fent oferiments, perquè un dia baixaré al camp i llavors no em podràs dir que no! El diumenge… titular! A canvi t’asseguro un parell de xarxes!!
    Qui porta el número 9? Doncs, que vagi fent lloc…

  26. El Teti va deixar dit: Valencia 1 – Barça 3

  27. jo voto per un 1-2!!! les lamentacions per després del partit, abans de començar jo m’ho crec!!

    Heu vist mai algu dutxant-se un dissabte abans de sortir i convençut que no lligara?¿ jo tampoc!

    BARÇA!!!!

  28. És divertit això de saber quanta gent mira la pàgina alhora. Ara mateix som 4 losers que no tenim res millor a fer… amb la feina que hi ha per arreglar el món….

  29. 0 a 3 che!!

  30. Moltes gràcies Kopini, de fet, ja sabia que el camp no és teu i poca cosa hi podies fer, però per provar que no quedi. Ja mirarem a veure què fem. I si es posa en marxa ja us ho farem saber per tothom qui vulgui venir. I ja que parlem de rugby, felicitats a tots els gal·lesos, s’ho mereixien. Visca Gales.

    I pel què respecte avui, esperem que sigui una gran jornada esportiva. A veure si els de bàsquet guanyen al CS.K.O. de pas eliminen al Madrit de la seva fainal fourt. I aquells 22 tius que persegueixen una pilota, perquè un cop l’han aconseguit la xutin més lluny. Posa-hi un 1-2, que amb això ja fem.

    No sé si s’ho somio molt o sóc massa optimista? però esperem no acabar emprenyats com una mona!

  31. València 3 – Barça 2 (Henry i Eto’o). Eliminats de la Copa del Retrassat. Sense comentaris.
    Lliga porrera. Deserta. La tercera consecutiva que no encerta ningú. 5 grangers realistes encerten el signe del partit, per tant, 0’5 punts per a Lleïr, Àngel, Parce, Anna F i Torragran. Hi ha un empat al capdavant de la classificació però l’Aleix eB continua lídert per golaveraix.

  32. Realistes = Desertors! he he

  33. En resposta al comentari del Marc respecte l’optimisme dels guerrers abans de la batalla:

    Marc, per no crear-me falses il·lusions, procuro evitar els moments de perill i ingènua eufòria. Per tant, els dissabtes, abans de sortir, jo no em dutxo. Ja ho faig els dimarts!

  34. No os lo pude decir antes al estar fuera. No me gusta hacer leña del árbol caído , pero tampoco me gusta la soberbia de algunos.
    El Barça tiene un buen equipo pero contra el València no jugó bien y perdió, como debió perder en su campo sino fuera por las manos del Etoó que le sirvieron para empatar un partido que debiera haber perdido.
    De todas formas el Valencia os ha devuelto la ilusión al haber ganado al Madrid.
    Por cierto Sergi, el campo del Valencia se llama Mestalla, lo de Luis Casanova hace tiempo que dejó de llamarse así, denominación que solo fue a nivel oficial ya que nunca le llamó así la afición.
    ¡Ah! y nosotros somos los Xè, no los che.
    Molt parlar català i a l’hora de escriure ho feu amb castellanismes.
    El años próximo tal vez tengais más suerte.

Digues "algu"

