Porra Final de la Champions

quadre champions

D’aquí una setmana comencen els quarts de final de la Champions, una competició de veritat i no aquella copeta en què ens vam deixar guanyar pel València a semifinals.

Les normes són molt fàcils. S’han de dir els dos equips que jugaran la final de la Champions i s’ha de fer abans no comenci cap partit de quarts de final, és a dir, abans del dimarts 1 d’abril a les 20.45 h. Qui encerti un dels finalistes sumarà un punt a la Lliga porrera. Qui encerti els dos finalistes sumarà tres punts. Els finalistes de la Champions se sabran el 30 d’abril, després de l’últim partit de semifinals. I la final (no ho hem dit cops!) és el 21 de maig, dimecres de Patum.

Només es necessita el nom de l’apostant i els dos equips finalistes, com a mínim. Si voleu posar un Barça-Manchester a la final, o un Espanyol-Chelsea, o un Gratallops-Polvoritense… vosaltres mateixes. Que cadascú foti el que vulgui.

Els no participants a la Lliga porrera també podeu opinar i tots aquells que aposteu pel Barça a la final ja us podeu mullar sobre el dilema suprem per a un berguedà culé: Patum o final de la Champions?

Xavi Platini

Anuncis

25 comentaris to “Porra Final de la Champions”

  1. El Barça ha de millorar molt per poder passar de semifinals… Crec que al Schalke04 ens el farem (encara que costarà molt), però el Manchester és ara per ara l’equip més fort de la Champions…

    Per l’altre cantó crec que el Chelsea es farà bè al Fenerbahçe i al Liverpool o a l’Arsenal també. Així que, espero equivocar-me… (i sigui el Barça-Chelsea), però crec que serà:

    KOPINI : Manchester United – Chelsea

  2. És increïble però les apostes a Internet donen el Barça com a favorit. Em voldria equivocar però el Manchester ens pellingarà a les semis. Per l’altra banda arriscaré una mica i donaré confiança al Rafa Benítez i al seu Spanishliverpool.
    Manchester-Liverpool. I així m’estalvio triar entre passacarrers o Barça.

  3. Jo voto per un Barca-Chelsea!! aixo si que es una final… llastima que no hi hagi en Mou.

    Evidentment, si juga el Barca, per mi sera dimecres de final de Xampions!

  4. Aposto per un Guita Xica-Ali Aggca. La pólvora de la festa del Rumbo contra la pólvora del Colt 45 del turc matapapes.

    L’important no és qui jugarà la final de la Xampions, sinó si el Ronaldinyu ja ens l’haurem traspassat al Flamengo. Això sí que seria eradicar la púrria del vestidor.

    Aviso a navegants: amb el permís del mestre Sergi, estic preparant un “post” sobre la idiosincràsia dels jugadors brasilers a Europa. Sense cap rigor futbolístic, evidentment. Més aviat des del vessant antropocultural.

  5. Jo si juga el Barça veuré la final i després a Patum… Si no … també.

  6. Pronosticaré que arribaran a la final el Manchester i un altre que serà el Chelsea. Dels 8 equips que queden són els que pitjor em cauen. Espero equivocar-me i passar un dimecres més pendent i excitat pel futbol que per la Patum. Si el futbol fos una ciència exacta tindríem un 6’25% (16 finals diferents possibles) de probabilitats d’encertar-ho. Us animo a apostar per un Shalke – Fenerbahce; penseu que només fa 4 anys es va donar un Oporto – Mònaco.

  7. Home, jo això dels finalistes m’ho he de pensar molt més.

    Però el tema de Patum …
    Si l’any passat ens vam cardar dins del bar amb una lliga espanyola en joc (i la Patum va venir a nosaltres, no pas al revés), em semblen clares les prioritats en un cas com el que es planteja.

    Compteu l’estona que passeu asseguts mamant qualsevol dia de passacarrers (almenys la majoria, no els psicòpates de Patum) i teniu temps de veure la final d’enguany i la de París dos cops cada una.

  8. Com el meu germà, aquestes preguntes tan difícils me les he de rumiar molt. Avui encara no toca. Només diré dues coses:

    1. El meu menú somiat pel dimecres de Champions: a les 8 del vespre, faré el salt (amb la samarreta del Barça) a la plaça. Havent fet, cap al bar, a buscar lloc. Després, per anar bé, que guanyi el Barça, però tampoc és estrictament necessari: si guanya, alegria i si no, també.

    Després del partit, amb tanta joia i beure que portarem a sobre -i amb la pudor total de tantes hores saltant amb la samarreta del Barça-, encara lligarem i tot… the chaaaampioooons!

    2. Avui ha tornat el Laporta més patriota i més odiós pels espanyols: http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/barcelona/es/desarrollo/1104210.html

  9. Cada vegada és més complicat això de les porres del bloc!!!
    Veig clarament una reedició de la final de l’any 2006: Arsenal – Barça. Espero que el resultat sigui el mateix!
    No ens mereixem gens arribar a la final, però “elfutbolesasín” i a vegades tens cops de sort. Pronostico unes semifinals d’infart contra el Manchester, jugant fatal, però marcant un gol de xurro que ens donarà el passi a la final. El Manchester fotent-nos un bany de joc i marcant 7 o 8 “casigols”. Al Camp Nou 0 a 0 i a Old Trafford 0 a 1 (Henry fent callar la grada).

    Patum o Barça? Hi ha temps per tot!!

  10. Bé, oju que vinc!
    Preparats, llestos, ja!!
    Manchester-Chelsea seran els dos equips de la final!!

    Si jo prou feines tinc amb la clàssica lliga porrera com perquè ara em poseu aquest examen pel sobresaliente…

    Patum o Champions? el que heu de mirar és que quan arribi l’hora no estigueu ja de camí cap a casa degut a un excés de beguda, que les ganes del dimecres pot jugar males passades… he dit!

    Jo, evidentment, seré de les que aprofitare per agafar alguna massa… amb tants homes que hi haurà al bar mirant el futbol, serà una bona oportunitat per no rebre cap insult masclista que sovintegen els dies de Patum, per desgràcia…

  11. Bon dia, reenganxant-me al tema de les porres dire:

    Manchester – Arsenal.

    Llastima pel Barça però no hi tinc massa fe.

    Teti

  12. M’heu ben cardat. No hi puc posar un 2-0. Ara ja m’havia acostumat a posar aquest resultat, i m’anava la mar de bé.

    Ja que m’obligueu a canviar el resultat, pronostico una final de champions entre el Barça i el Chelsea. (també podrien quedar 2-0).

  13. Doncs a mi, si us plau poseu-m’hi un Barça – Liverpool. No tinc gaire confiança que hi arribi el Barça, però què collons. Aquest any… tampoc!!!

  14. Per dir alguna cosa direm que sera dificil eliminar els alemanys, esperem fer-ho no tinc tant clar com la resta que el Manchester es carregui tant facil els italians, la cual cosa esperem que no pasi i aixi millor per nosaltres.

    I la final BARÇA – LIVERPOL.

    VISCA EL BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. A la final hi arribarà….Barça – Liverpool, per dir algo! I sobre Patum o Barça, claríssimament Patum, però alguna estona trobaré per entrar a algun bart i mirar el partit…

  16. ManU- Arsenal

    L’Arsenal tindrà el seu arsenal (que bò, eh!) complet de bons jugadors començant pel Cesc i el ManU encapcelats pel germà del Ronaldo. Guanyarà l’Arsenal i se n’encardaran de l’Henry per haver marxat (i l’imatge del partit serà l’ex de l’Henry amb actitud carinyosa amb l’entrenador del filial dels gunners.)

  17. No tinc gaire clar ni que eliminem al Schalke però bé, per alguna cosa som del Barça no? A més, em basaré en la història: Fa 3anys la final va ser Milan -Liverpool, fa 2 Barça -Arsenal, l’any passat es va repetir Milan -Liverpool, per tant sens dubte aquest any serà Barça – Arsenal!

  18. No tinc del tot clar a qui bapulajarem a la final de Moscu, pero nosaltres i serem i la guanyarem.
    Poseu-m’hi el Liverpool que hauran de jugar amb la segona camiseta i semblaran el Madrit, això ens pot afavorir.
    Respecte al dilema Barça-Patum no li veig!!! la patum dura fins les 3, estic segur que cap al voltan de les 2 haurem acabat de celebrar bé el titol i podrem fer els ultims tirabols.

    Sooooooom l’exèrcit del Barçaaa…

  19. Manchester-Chelsea.

  20. Doncs jo apostaré per un gran dimecres de Patum. Barça vs Chelsea. No m’ho acabo de creure, però sempre podem estar de sort (si eliminem al 04, a les semis espero que ja puguin jugar el Deco i el Messi).

    Pel que fa al dilema Barça-Patum… per mi no existeix. Només Barçaaaaa! Ja saltarem el dijous!

  21. Final de la Champions: Manchester U. – Arsenal. Veieu, encara haurem estat de sort: així no tindrem el dilema del dimecres de Patum. Paciència. L’objectiu ha de ser guanyar la Champions del 2010, quan la final es farà al Santiago Bernabeu.

    De moment, amb la crisi que patim, toca parlar de fitxatges per distreure el personal i vendre diaris. I com que l’Arsenal arribarà a la final, els diaris esportius diran que hem de fitxar el Cesc. No! Pagar 40, 50 o 60 milions d’eurus per un noiet que va voler marxar de can Barça? Jo ho tinc bastant clar: SEX NO.

    De l’Arsenal, jo em fixaria en un altre jugador. Si no es torna a lesionar abans d’acabar la temporada (en aquest tema, és com el Messi), oju amb Van Persie. És molt bo.

  22. No conec el Van Persie, però sí que tinc informes d’un tal Van Parse. Es veu que llueix la samarreta de la taronja mecànica per la pista d’Avià i té un futbol molt contundent. Buenu, més aviat tirant a brut.

    Sóc imbècil: final Barça – Chelsea.
    I com ja vaig dir una altra vegada, firmo la derrota a la final.

  23. Osti, ja no recordava que hi havia aquesta porra, per un pèl! Amb el nivell que hi ha, del que estic segur és que el Barça no hi serà. El meun pronòstic és: Manchester United – Chelsea

  24. Com ha canviat l’eurfòria de fa uns dies. Però el meu cor m’obliga a posar que el barça arribarà a la final, tot esperant també que la Roma es revenji del Manu i l’elimini. I l’altre posa-m’hi el Xelsi, perquè és més fàcil que passi a les semifinals (per tant 50 %) que no pas els altres dos anglesos (25 % cada un), que per començar ja s’han d’eliminar entre sí i després al chelsea, per tant les estadístiques i probabilitats que he “estudiat”, donen més opcions als Blues, o tinc més opcions d’encertar.

    Vinga no m’enrotllo més, al final i a la final: Barça – Chelsea. I també firmo que hi arribin i perdin. Lògicament vull que guanyin, però la Patum ho cura tot.

    Parlant del dilema de la Patum, jo, o sóc noia o sóc un psicòpata de la Patum com heu dit, i em decanto per la segona. Jo ho tinc clar, me n’aniré a saltar a la Patum, que la festa està assegurada, no com l’altre opció, i de tant en tant entraré algun bar (que no n’hi ha pocs) per saber com van i veure alguna jugada i potser el final del partit depenent del resultat. En fi com l’altre any.

    Ara sí que ja estic.

    Ja era hora, pesat!

  25. Barça- Chelsea Un classic!!

Digues "algu"

