Porra Betis-Barça

Dissabte, 29 de març, a les 8 del vespre: Mushobeti-Mushobarza. No acaben de decidir on s’ha de jugar el partit. Em sembla que al Municipal de Berga, a les 8 ja ha acabat el futbol base. Jo ho deixo anar.

Lliga porrera. Es desfarà el triple empat al liderat? Els que encara no han encertat ni un resultat s’estrenaran? Els que han apostat SEMPRE per la victòria del Barça ho seguiran fent? El Guillem continuarà confiant en el 0 a 2?

Els valents de l’últim ascens del Betis a 1a divisió. Any 2001. Jaén 0 – Betis 2 i cap a Primera.

alineación jaén

Xavi Jarni

Anuncis

26 comentaris to “Porra Betis-Barça”

  1. Vinga porres.

    Betis 1 – Barça 3.

    Sergi

  2. Equip de la guàrdia civil 0 – les truges1.
    Gol del Trujan de Xilena.

  3. Doncs sí senyor Jarni. Confio cegament amb el 0-2. El dia D cada dia és més proper.

  4. Bé, jo per aquest partidet que serà d’allò més interessant, hi poso un 1-3 pel Barça.
    I sumant punts a la lliga porrera!

  5. Vinga! Vinga! Que em poso líder. Com que tots esteu en fase eufòrica i posareu que el Barça guanya jo aposto per un empat. 1 a 1
    El Madrit de merda no ens rematarà i diumenge encara perdrà amb el Sevilla a casa.
    I el Fulham? Està als collons.

  6. Aquest cop sí.

    0-2 o sigui com ja em batejat. UN GUILLEM!!!!

  7. Hem de guanyar com sigui i esperar que el Sevilla el diumenge faci la seva feina davant del madrit.

    BETIS 1 – BARÇA 2.

    que marqui el qui vulgui pero que ho facin.

    VISCA EL BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. Ja sabem el resultat a descartar el 0-2, doncs posa-hi un 0-3.

  9. Per mi que serà un 1 a 3. La setmana passada vaig estar moooooolt a prop d’endur-me el resultat!! Però va sortit el Krick dels collons per ensorrar-me de nou al pou!! A veure demà…

  10. 1 – 4 què carai!Un fart de gols com l’últim partit, però siusplau que aquest sigui com a mínim més entretingut…

  11. 1-1 (aposto a la sorpresa)

  12. Aquesta setmana sí, guanyem 2-3!

  13. Guanyarem 1 a 2.

    Si guanyem, la lliga ja està sentenciada. Evidentment, a favor nostre. I si perdem, “sou una colla de fills de…”. El futbol és així. Ep, i que no ens el toquin, que ja ens agrada tal com és.

    Com deia l’hereu Cargol, “Canviar? Has dit canviar? Canviar és pecat!: si comencem a canviar, ja no sabrem on ens haurem d’aturar”.

    Respecte la foto de plantilla, veig veig… “el dribling i el eprin, Joaquín”, el Rivas, el Cañas, el Toni Prats, Luís Fernández, Gastón Casas i el Belenguer.

  14. Jo, com el company Sergi, també i poso un 1 a 2. Gols de Santi Ezquerro. A veure si estem de sort al Benito Villamarín.

    I de la foto… als que diu el Sergi jo hi afegiria Mingo, Alexis, Filipescu i el dorsal 9 crec que és el Gabi Amato (el Casas crec que portava el 14).

    Barçaaaaa!

  15. Posem-hi un 0 a 1…

  16. no em barrufen les porres ni el futbol!!

  17. Vetis 0 – Varça 1

    Finalment el partit es jugarà al Benito Villamarín, així que millor que en Valdés jugui amb casc perquè els aficionats andalusos tenen una molt bona punteria i precisió. O sinó que encertin a tocar la cara del Puyol i podrà jugar amb la seva estimada màscara carnavalesca.

  18. Jo repeteixo el 1 a 3!

  19. El més raonable seria l’1-2, però… el Barça no guanya a fora, collons!

    Betis 1- Barça 1

    Em pensava que seria tot sol i ara resulta que està bastant repetit. Us foteu. El líder legítim té preferència.

    Sort que no juguem al Calderón, que allà perdríem segur.

    I pel que fa a la foto, a baix hi ha el Motta. És raru, perquè aleshores devia ser un preadolescent, però és ell.

  20. Aquest cop sí, que l’encerto. L’amic Damià, m’ha dit que es deixarien guanyar, serà un resultat justet, però així no es notarà tant. I el resultat que m’ha dit és el: 1-2.

    Clar que sinó l’encerto tampoc passarà res, ja m’estic acostumant, però avui s’ha de guanyar beti qui peti. Al final aquests d’er Betí, s’han sortit amb la seva i jugaran al Ruí de l’opera, però ens és igual perquè sinó juguem a casa, qualsevol camp ens costa.

    Viva er Barza Manque Pierda. Muxo Barza!!!!

  21. 0 a 3 i campeolones…o no…

  22. Betis 3 – Lamarequelsvaparir 2
    Lliga porrera: ningú.
    Res més.

  23. A la mitja part havia encertat fins i tot els golejadors… QUIELSVAPARIR !!!!!!

  24. COLLONS !!! Si que estic malament… Juraria que havia posat 0 a 2 amb gols d’Eto’o i Bojan … Estic per que hem tanquin sense menjar ni beure… QUIHEMVAPARIRAMI !!!!!

  25. AQUEST WORDPRESS NO POT AMB MI… M’HA DIT: Envies comentaris massa ràpid, frena una mica… je je … Ho sento WordPress !!!

    Ara podeu riure de mi, je je

    Apa siau !!!

Digues "algu"

