Porra Barça-Getafe

Diumenge 6 d’abril, a les 9 del vespre pel Plus, Eurobarça-Eurogetafe.

laudrup
Lliga porrera. Deixem clar des d’ara com s’ordena la classificació en cas d’empat. L’efectivitat comptarà però per darrere d’altres criteris. Tothom ha tingut les mateixes oportunitats de jugar totes les porres. I si no us està bé, no empateu amb ningú. Els criteris són:

1r Quantitat de punts
2n Quantitat de porres encertades
3r Quantitat de signes encertats
4t Encerts de signe/porres jugades
Qui sigui més del Barça
Récord de cerveses en una nit

Xavi Landrup

Anuncis

24 comentaris to “Porra Barça-Getafe”

  1. Torno a les porres després de la meva jornada de protesta! La veritat és que la meva reivindicació i el meu clam han fet mal a Can Barça. Hi ha hagut reaccions de tota mena a la meva acció protesta. Fins i tot el Messi ha tornat de l’Argentina per intentar solucionar-ho! El Pepe del Madrid s’ha solidaritzat amb mi i ara vol que guanyem la Champions (que algú li expliqui a aquest noiet que nosaltres NO SOM ESPANYOLS, COLLONS!!) i la directiva mou fitxa per fotre el Rijkaard al carrer (Pep Guardiola? Noooooooooooooooooo!).
    Vist això, no descarto tornar-me a mobilitzar si la cosa no canvia.

    De moment, 2 a 1 i llestos!!

  2. 3-1. I això és el que els espera a aquesta colla de ratolinets si no guanyen:

    Si sou sensibles com jo, no mireu les imatges.

  3. 1-0.

    I sort que vindran cansats pel Bayern.

    Sergi

  4. 4-1
    Com sempre aposto a la sorpresa :D

  5. N’estic fart de repetir el mateix resultat cada cap de setmana. Per tant, aquesta setmana posaré un altre 2-0. Soc molt desgraciat amb això de les porres, però no voldria ser el més desgraciat i canviar la meva aposta la setmana que quedaran 2-0.

    P.D.: 2-0 / 0-2 fins a la mort. He sentit que ja s’en volen fer samarretes.

  6. Avís important: perill d’avorrir-se al llegir aquest escrit. Consell: no llegir-lo i passar al següent comentari.
    Aprofito el debat obert per exposar la meva teoria porrera. L’actual sistema de puntuació és del tot injust. Això suposo que ho té tothom clar. No es valora el risc. Guanyes el mateix apostant per un covard 1-0 o 2-0 que per un 5-3. Encertar el signe de la derrota val 0’5, igual que encertar una victòria. Crec que la manera perfecta de fer una classificació justa seria vinculant els resultats dels participants a la Lliga porrera a alguna reconeguda casa d’apostes per Internet (bwin, miapuesta) Per exemple, aquesta jornada, qui encertés la victòria contra el Getafe guanyaria 1’35, qui encertés l’empat 4’20 i la derrota 8’00. Això és molt més just que 0,5 punts en tots els casos. Un 1-0 guanyaria 7’00 mentre que un 4-2 guanyaria 41’00. Ara, en els dos casos guanyen 3 punts, però un arrisca molt més que l’altre.
    La teoria del risc és rodona. D’aquesta manera es veuria una classificació real. Molt més que l’actual. Però ara ve la clau: qui és el macu que s’està després de cada partit del Barça a comptar tot això? Proposo tres opcions 1) S’informatitza el sistema 2) Fem un pot i lloguem un xino molt matat 3) Es desestima la proposta
    Però és bona, eh?

  7. Un covard 1 a 0.

  8. Tinc els meus dubtes despres de veure el partit d’ahir pero esperem que no fem el ridicul i poguem guanyar be es a dir que posarem un 3-0.

    VISCA EL BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. Guanyem …. 3-2 va! Aquesta setmana sí!

  10. Diré 3-1, com el meu concunyat. A part d’això, també comentaré 3 coses més:

    1. Kiku, dolent. Què collons busques als cercadors de capçalera? La gent normal hi busca conceptes com “tetes grosses” o “culos prietos” i tu, en canvi, gaudeixes trobant perversions com “100 peus eating a mouse”. Si la policia em pregunta per tu, em veuré obligat a parlar.

    2. Els científics comencen a descobrir el què ja sabíem: que després de suar, res millor que una bona cerveseta. Podeu mirar-ho a: http://www.infoesports.com/actualitat/un-professor-recomana-beure-cervesa-despr%e9s-de-fer-exercici-17065.html

    3. Pep, cada dia ets més del Barça. Els teus signes d’exclamació després de dir el resultat i Visca el Barça van in crescendo.

  11. Posem-hi un 2 a 0, aquesta setmana sí!

  12. Doncs jo també hi poso un Guillem. 2 a 0 amb gols del nen i l’Eto’o a la primera part. A la segona farem pena però no ens en fotran cap.

    Barçaaaaaa!!

  13. Hola nens,

    Avui hi posaré un 3-1, seré optimista què carai!!

    Torragran, t’enrotlles molt, és veritat… pots passar-me el contignut del mateix escrit sense tanta lletra? … amb un quadre d’excel?

  14. Volia posar 3-0, perquè em pensava que jugaria el Ronaldinho i faria un gol de rabona, espaldinha o escorpí, però després de la tràgica notícia d’ahir, m’he de decantar pel 2-0. I ara obro l’ordeñador i em trobo que el perseguidor opta per un Guillem. No hi vull coincidir. Total:

    Barça (llaç negre) 3 – Getafe (is Spain) 0

    Paraula de líder.

  15. jo aposto per un 2-0

  16. Hi posarem un 2-1.
    Vinc embaladíssim des del darrera i avançaré els apoltronats de la zona Xampions.

  17. Jo m’apunto a l’1 a 0.

  18. Encara hi sóc a temps no? Doncs un 2-1 i vinga!

  19. 1-0 i gràcies.

  20. uuups jo dic un casi fora de temps!!!

    Mourinho vete al teatro 3 Getafe 0

    i a cinc punts del madritttt

  21. 2-0 i tornem a treure la calculadora.

  22. Barça 0 – Getafe 0. Mocadors. Desaprofitem l’empat del Madrit ahir i la derrota del Vila-real. L’enèssim tren que passa.
    Lliga porrera. Ningú.

  23. Un altre que se’m passa … Bè apostava per gunayar… així que hem quedo igual.

Digues "algu"

