Porra Recreativo-Barça

Dissabte 12 d’abril, a les 10 del vespre per la Tele 3, Recreativogüelva-Barça. Lepe és molt aprop d’allà, a uns 15 km. Però no hi haurà cap lepero al camp perquè quan vegin el cartell que posa Huelva, “huelveran” cap a casa. Dedicat al Nis i l’Aleix. Segur que els ha agradat molt.

Lliga porrera. N’hi ha que ja comencen a planificar la següent temporada perquè aquesta no és que els estigui anant massa bé. Vinga, 3 punts per la victòria i bla bla bla. Igual que sempre.

Xavi Pongolle

29 comentaris to “Porra Recreativo-Barça”

  1. 1 a 2 … Bojan i Eto’o … A veure si encerto i hem torno a ficar a la UEFA… je je

  2. 0 a 2 i poca cosa més. Les rambles ja escalfen motors. S’ha proposat canviar l’eslògan de “una rosa per un llibre” per “un guiri per una birra”.

    Una altra cosa, ja no hi ha vols de ryanair per anar el dia 29 a manchester…o sigui que al loro!

  3. 1 a 3 i apa!!

    Estic meditant retirar-me de la Lliga porrera… Ja no em fa cap mena de gràcia posar resultats… A més, vas al bar, i tohom escombra cap a a casa en comptes de voler el bé del Barça!! On s’és vist!! Ahir fins i tot es va poder veure dos energúmens demanant a crits l’empat de Shalke!! Marédedéu, marededéu!!

    Ja no hi ha decència ni res!! I a sobre ningú no diu res del tema del Paquirrín!!!!! I és gravíííííííísssssssiiiiim!!!

    FORA ELS VIVIDORS I ELS PARÀSITS DE BERGA!!!

  4. 0-3 el Recre no és rival.

  5. 0-2 esperem no fer el ridicul despres que el xalque ens regales el passi a semis i guanyem i si no fos demanar molt que juguin be. Gracies.

    VISCA EL BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. 1-2 i nar tirant!
    Encara que aquests del Recre no siguin rivals, amb aquest joc que té tant bon el Barça (que últimament me’ls miro tots), aquest serà el resultat encertat.

    Torraxic, jo ahir em vaig haver de sentir al bar que si una persona del sexe femení guanyava aquesta lliga porrera, no es donaria el prèmit… i és que l’enveja és cotxina eh?

  7. Jo hi posaré un 2-1 favorable al Güelva. Al betandwin es paga molt bé: 4,50 pel signe del partit i 15,00 pel resultat al final dels 90 minuts. Els resultats més previsibles i, per tant, que es paguen més poc són 1-1, 0-1 i 0-2. Pel 0-2! Que no saben el què costa que el Barça guanyi 2 a 0?

  8. 0-1.
    Partit de ganduls. Marcarem ràpid i patirem al final.

  9. Aquest dissabte ens hi ‘recrearem’ fort, 0-3 i cap a casa!

  10. 0-1

    I no tinc ganes de dir res ja que encara tinc la imatge del paquirrin

  11. Jo hi poso 0 a 2. Aquesta setmana si!! Els comentaris ja els faré al bart.

    Barçaaaaaaa!!!

  12. 1-0

    Aquest cop ni gràcies.

  13. 0-2, i gràcies. Gràcies a tots el jugadors per fallar gols clarírissims a l’últim minut quan el resultat reflectia 1-0/0-1 a favor del barça. Gràcies, colla de cabrons.

  14. El Senyor de les porres no actualitzarà la Lliga porrera fins dilluns.
    Agur!

  15. El senyor del bar tampoc ho fara.
    Resultat d’avui 0-2. Avui si Guillem!

  16. 1-1. Encara dura la lliga aquesta?
    El Barça acabarà tercer i tindrem partits de Champions en ple agost al camp del Ferencvaros hongarès, el Malmoë suec o el Don Pernil Santa Coloma andorrà.

  17. Això d’avui serà un 1 a 2!

  18. 0-1 i gràcies.

  19. Començo a estar una mica molest amb el Parce. Aquest sagal deu estar en contacte amb el meu entorn més pròxim. Si no, no s’entén que sempre posi el meu resultat. I abans que jo! Una mica de respecte per l’encara líder, homeeee!

    Recre 1 – Barça 1

    Tant de bo hi hagués canvi de líder, però no hi crec …

  20. Sóc el líder novament, però transfigurat en el meu germà, que es veu que corre per terreny batasunu. Es podria haver endut l’amic David, a veure si aprèn a odiar Espanya.

    Total, que Recre 1 – Barça 3

    Sergi (zona UEFA, i gràcies).

  21. Espero i desitjo que guanyem per 1-3 i que anulin 25 mil abonaments del Camp Nou.

    Gols d’ Eto’o dos i Goljhonsen al final.

    Ké Ké Ké. ….

  22. 0-2

    Jo també aposto pel resultat maleït!

  23. Jo, a última hora, poso el 1 a 2!

  24. 2 a 2 amb dos gols d’Eto’o. Que s’acabi ja la Lliga.
    Lliga porrera. Només el Parce i el lídert sumen 0,5 per encertar el signe.

  25. No hi ha cap possibilitat que la final de copa de su majestad (la seva, no pas la nostra) també formi part de la lliga porrera?

  26. Contestant al Molinakis, jo proposaria 1 extra point (1 punt per encertar el resultat) per la final de Copa. Haver d’esperar fins el dissabte per fer una nova porra em sembla massa dur.

  27. Jo també hi estic d’acord. I 1 extra point em sembla la mesura justa. A veure què n’opina el senyor de les porres.

  28. Jo no hi estic d’acord per dos motius:

    1- No juga el Barça
    2- La Copa del Retrassat no m’interessa gens. Qui juga?

Digues "algu"

