Porra València-Getafe

Aquest dimecres 16 d’abril, a les 10 del vespre per Tele5: València-Getafe. Final de la Copa del Retardat. Ah, juguen al Vicente Calderón. Tot això ho he hagut de buscar.

La pressió popular ha fet que ens juguem un extra point aquest partit intrascendent. L’interès del partit deu ser ben poc però ens hi jugarem un puntet per encertar el resultat exacte al final dels 90 minuts. Només això. Res més. No compta ni com a porra jugada. Qui no vulgui apostar que no ho faci, hi té poc a perdre. Si no encertem ni el resultats del Barça encertarem un València-Getafe?

Xavi Campechano

26 comentaris to “Porra València-Getafe”

  1. Koeman 1- Laudrup 1. Perd el GetaF a la Pròrroga per 3-2, avançant-se ells primer.

  2. va… el Koeman m’està caient malament i el Laudrup és un senyor … A més es mereixien passar a “semis” de la UEFA, així que 2 a 1 a favor del GETAFE

  3. Jo hi poso un 1 a 0 a favor del València. Un puntet és un puntet…

  4. 2 a 2. Partit emocionant que va guanyant el Getafe però que li remunta el valència als últims minuts per una cantada del pato i…una altra cantada del pato. Quak quak i la copa pels valencianus.
    Tots amb el Geta??? NO!

  5. 3 a 1 A favort del Koeman.

    Aquests del Geta es cagaran a les calces.

    Sergi

  6. Lamento que se celebri una porra d’un nivell tan baix, però he de jugar perquè encara no sóc matemàticament campió.

    València 2 – Geta 1

    Em sembla que el Geta tornarà a experimentar el fenomen “qui està de pega, amb els collons ensopega”. Esperem que, amb l’eufòria de la “gran victòria”, el València agafi empenta per perdre la categoria. Llàstima que ja no pugui formar parella de descens amb l’Espanyol…

  7. Blaveros 1 – Blavons 0. Gol de Joaquín, el més llest de la classe.
    A aquests del Getafe se’ls hi acaba el cuentu. L’any que vé ja s’hi pot quedar el Laudrup i que acompanyin l’Español a Segona per esdevindre un trist record.
    Kopini: el Bayern va merèixer guanyar clarament per entrega, joc i ocasions. Si faig cas del que deien els comentaristes d’Antena3 aleshores el Getafe era una màquina de fer futbol que no s’explica el perquè no està cada any a la final de la Champions i tots els que ho vam veure havíem de vessar llàgrimes per lamentar la seva eliminació.

  8. Valencia 1-Getafe 2.

    Intentarem sumar un puntet per intentar sortir del descens directe.

  9. Volguera que guanyara el València però perdrà.

    Geta 3 – 0 Els meus i Koeman al carrer.

  10. Xavi Campechano, és una mica lamentable això de fer una porra de la final de Copa. Però hi poso resultat, a veure si suco. València 1 – Getafe 3. Per dir “algu”. De fet se me’n fot tres pitus i crec que no veuré ni el partit. No m’interessa. Jo suprimiria directament aquesta competició. No sé perquè el Barça hi participa.
    Doncs jo me’n vaig alegrar que eliminessin el Getafe. I em va saber molt greu no veure la segona part de la pròrroga per Antena3. I la temporada vinent m’agradaria veure un Girona-València.

  11. Pues te quedarás con dos palmos de narices Torrapetita pues ni subirá el Girona, aunque vaya el 1º tiene que superar una promoción y no lo conseguirá y el otro, aunque se lo merece, no bajará.
    Ale, a disfrutar.

    NOTA: Para dar un resultado no es necesario ofender a nadie. Alguno como Torragran no debió ir a clase el dia que enseñaron eso del respeto y la educación. Para que luego se quejen de la Educación para la Ciudadanía, a algunos les hace mucha falta.

  12. El València guanya 1-0. Koeman salva el cap.

  13. València 1 – Getafe 1. I a la pròrroga ja ho veurem… perquè n’ha de guanyar un oi?…

  14. Bé, com que no estic per regalar puntets. Me la picaré dient un resultat, no és que em faci molta il·lusió, però… qui sap sinó juga el barça, potser l’encerto.

    I el meu resultat és Vale 0-2 Geta. Ni el Jonkepa confia amb els seus! A veure què tal els hi va amb aquests el resultat maleït? El Getaf, no hauria de ser l’equip local per proximitat? jejeje.

    P.D. Aquí cada dia la gent que entra està pitjor! sense voler ofendre a ningú, eh! que ho dic amb el bon sentit de la paraula. A veure si ara em ficaré amb merders?

  15. Parce… només era un comentari… Vaig veure fins l’expulsió de De la Red i els últims 6 minuts de la prorroga (els dos gols del Bayern). Jo no entenc de política, ni vull entendre, ni estic amb uns ni amb els altres. Jo només miro el futbol. I el Laudrup (encara que va marxar al Madrid) hem cau millor que el Sr. Koeman (encara que marques el gol de Wembley). Per això dic que crec que es mereixia guanyar el Getafe i m’agradaria que guanyés la Copa del Rei… Per tot lo demés respecto qualsevol comentari que feu… Gràcies…

  16. Jo crec que guanyarà el Getafe però no se per quants posemi 2-0, i si, jo també vaig estar contentot quan va eliminar el Getafe.
    Les desgràcies esportives alienes, sap greu però, m’alegren

  17. ui, quin bon rotllo que hi ha per aqui.

    Jordi, para d’ofendre els alemanys, que mostrant suport pel Getafe, entenen que t’haguessis alegrat si els haguessin eliminat.

    Amb tots el respectes mes respectuosos i demanant 5 cops perdo per expressar la meva opinio. Jo voto per:

    Valencia 2 – Getafe 0

  18. Balensia2-Jetafe 1 Apali!

  19. Diré 2 a 1 a favor del Getafe.

    No em semblaria pas malament que el Marchena es fes els dos gols en pròpia porta i que el Pato tornés a “tragar”. Són dos jugadors que no em cauen bé.

  20. Atenció!!! Jo hi poso 1-0!
    Quin partit tant interessant serà no?

  21. Marc R.

    Siempre voy a favor del equipo español cuando juega con un extranjero, excepto en el caso del Real Madrid que voy en contra y no porque tenga nada contra ese equipo, es por el entorno.

    Siento no saber escribir en catalán, prefiero hacerlo en castellano que cometer burradas como las que hay más arriba.

    Como gracia, no tienen ninguna.

  22. Així es pot anar en contra del Madriz i no contra el Getafe? em sembla que m’he perdut… Company, crec que en això del futbol tothom té les seves preferències, i en aquest cas jo també em vaig posar content al saber que havien passat els alemanys, i penso que no estic faltant a ningú.
    De les teves paraules, dedueixo (potser vaig errat) que el dia que la Roma va eliminar al Madriz tu vas estar prou content. Això és faltar al respecte als aficionats del Madriz? als aficionats de la Lliga espanyola? jo crec que no. Si tu vas estar trist pel Getafe, molt bé, és respectable, però és igual de respectable que molts de nosaltres anessim a favor dels alemanys.

  23. 2-0, guanyarà el València. I l’any que vé a segona.

  24. València 3-Getafe 1
    El Teti encerta el resultat i, amb el punt extra aconseguit, escala una posició a la Lliga porrera.

  25. Vaig viure 45 minuts pensant que la sort em tornava a somriure i per fi podia abandonar la meva ratxa… pero no hi ha res a fer. Directe al naufragi…

    No ho entenc, mira que m’hi paro a pensar abans d’apostar, pero no hi ha manera…

    brrrr….

Digues "algu"

