Bardagí qui no voti

Dimecres 30 d’abril es va viure un concert especial a Girona. Fa uns mesos, en una entrevista, Jofre Bardagí va dir que em fa por, fins i tot fàstic, veure banderes independentistes als meus concerts. Doncs dimecres va tenir resposta a Girona.

Podeu trobar més fotos, vídeos i opinions aquí.

Xavi Glauc

5 comentaris to “Bardagí qui no voti”

  1. Des de l’antiespanyolisme, desitjant la desintegració d’Espanya i dels seus fans, condemno els fets de Girona.

    A veure, no he escoltat mai conscientment cap cançó del Bardagí. Però em consta que canta en català (això ja és alguna cosa) i que no se li coneix filiació política. A part d’això (o per això), no deu vendre discos ni per casualitat.

    Que valents, doncs, aquests que xiulen! No crec que fessin cap bé al país anant a malmetre la moral d’un cantant dèbil. Coses com aquesta ens foten més mal que bé, collons! “els intolerants catalanistes …”

    M’agradaria veure quants d’aquests indepes de cap de setmana sostenen el català quan parlen amb un castellanoparlant o rebenten amb la mateixa il·lusió els concerts de la Pastora, Estopa, el Loquillo, el maleït Serrat, els subnormals d’Operación Triumfo catalans i tanta altra gentussa. I que consti que jo no en rebentaré mai cap, de concert d’aquests. Que fotin el que vulguin/puguin amb la seva boca. Però tampoc els donaré ni un duro.

  2. El Jofre és el típic tiu que ha viscut de la fama del seu malhaurat pare, el mestre Bardagí. Això demostra, a més d’un grau de supèrbia, que un cognom il·lustre no és garantia d’una intel·ligència (musical) brillant.

    A més, el Juan Manuel Serrado, amic del pare, li va haver de fer els coros… patètic. Quan tothom sap que un dels millors coristes en català és el David Rossell. I aquesta frase de “em fan por, fins i tot fàstic…” la podria haver signat perfectament un altre cràpula altermundista com és el Gerard Quinatana.

    Foc a la xera!!

  3. El tal Juan Manuel Serrado que diu vostè ha escrit algunes de les millors cançons que s’han fet mai en català, començant per “La tieta” i “Pare”. O sigui que un enorme respecte.

  4. Sento dir-vos que jo no estic d’acord amb aquesta gent.

    El Jofre sempre canta en català i tot i que em van sobtar molt les declaracions sobre les banderes no el jutjaré per la seva sinceritat.

    És un músic i entenc que no tothom ha de voler la independencia, per molta il·lusió que ens faci a la gent que si que la volem.

    Músicalment, tot i ser fill de qui és, jo el considero un molt bon músic. Un dels millors actualment.

    Crec que si els independentistes volem ser respectats hem de respectar, en aquests casos les minories perden força. I segur que els intolerants serem els independentistes.

    Teti, a mi m’agrada la música del Jofré

  5. Doncs jo penso que hi ha comentaris que es poden estalviar… Perquè hi ha molt públic independentista que l’escoltava i, arran d’aquestes declaracions, ho ha deixat de fer… El que ha aconseguit és vendre menys cd’s…

    I res… No es rebenten concerts d’Estopa, Loquillo, Pastora o Serrat perquè mai (que jo sàpiga) han dit que els fot pot, i fins i tot fàstic l’estelada…

    En fi, tot això, juntament amb l’empresonament del company Franki, és tot una espècie de voràgine que està resorgint en contra del catalanisme… ens tenen por, o és que tenen alguna espècie de deficiència mental?

Digues "algu"

