Porra Múrcia-Barça

javier clementeAquest dissabte, a les 10 del vespre a la Condomina, Múrcia-Barça. La contraprogramació al Memorial Ricard Cuadra. Mentre el Fortuny de la Dharma boti a la plaça de Sant Pere, el Barça fotrà l’últim ridícul de la temporada a terres murcianes.

Lliga porrera. La penúltima porra de la temporada. La Lliga porrera s’acabarà amb la porra de la final de la Champions. Que tothom s’afanyi a sumar els últims punts.

Xavi Clemente

Anuncis

28 comentaris to “Porra Múrcia-Barça”

  1. Aquest és el partit que em treurà de la cua!!! 0 a 2. Sí, sí, Guillem l´’última jornada serà la teva!!

    Endavant!

  2. Estic d’ acord. 0-2. Marquen l’ Orson i el Welles.

  3. Evidentment, 0-2. Aquesta tornarà a ser la meva. Torraxic, ja saps que d’aquesta manera no em passaràs a davant?

  4. Jo dic…
    Múrcia 1 – Barça 3

  5. Murcia 1 – Barca 2

  6. 0 – 1 no tinc ganes de parlar del Barça

    Sergi

  7. Jo hi poso 2 a 4 a favor del Barça.

  8. Empates 1-1. Àngel, et fotré la 4a plaça de la Champions.

  9. Que fotin el que vulguin perque mes pena sera dificil fer-la.

    MURCIA 2- BARÇA 3

    VISCA EL BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. 0-3 Jatric del bacallà.

  11. Ui, ui, ui.

    Em connecto a l’últim tren i veig que abunda l’especulació…
    Però què feu? Quanta estona fa que espereu? Pax, que et veig!

  12. Concert suspès (és oficial), futbol al bar.
    Per si us interessa, m’esperaré mitja horeta més a posar el resultat.
    Records.

  13. Doncs jo hi posaré un 1-3.

    Tindran una mica d’orgull?

  14. Sóc l’anònim d’abans

  15. Jo també aposto pel 0-2, a l’última va la vençuda!

  16. Som-hi doncs!

    Vols dir que el Barça té collons de guanyar res?

    Partit amistós, sense tensió i ple d’errors.

    Múrcia 2 – FCB 2

    Ja podeu saltar, buitres!

  17. Agua para todos 1 – Unicef 2

    Com van dir a l’APM, amb el Txiki i el Chichi hi ha un secretaris tècnics que semblen unes germanes de familia pija.

  18. Múrcia 3 – Barça 5. No me l’he ni mirat. No em vingeu amb Barces que ja és Patum!
    Lliga porrera. Ningú no encerta aquest extravegant resultat. La segona classificada llança la tovallola incomprensiblement i ni aposta! L’Aleix eB sembla un lídert sòlid però encara podria perdre el campionat en l’última jornada. El Gé tampoc no aposta i cau en posicions de descens. Directe a la Lliga dels Retrassats.
    La Lliga porrera s’acaba amb el següent partit, la final de la Champions.

  19. Sóc tant bemparida que vaig decidir no apostar per donar més emoció a la lliga porrera. Guanyaré igualment!!
    I això que he donat peixet…

  20. A veure, deixa’m mirar la premsa esportiva per saber quina és la situació…

  21. COSA DE DOS
    Parce, sin opciones.

  22. Liga hasta el final

  23. Casi campeones.
    El lider desaprovechó el primer “match ball”

  24. No badem!

  25. Surto del pou!! Dios existe!!
    Neus, ja viiiinc!!

Digues "algu"

