Barraques Bergkamp

És temps d’Eurocopa, per tant, és temps de futbol. I què millor per engrescar-nos que veure uns vídeos de les millors barraques de la història. Així doncs, neix aquí una altra secció setmanal (els dimarts) que es dedicarà única i exclusivament al que més ens agrada del futbol: les barraques.

Aquest primer barraques el dedicarem a un dels jugadors més elegants que han trepitjat mai un terreny de joc, l’holandès Dennis Bergkamp. Va jugar amb l’Ajax (es va formar en les seves categories inferiors), Inter de Milà i Arsenal, on va acabar la seva carrera esportiva l’any 2006. I com a curiositat, l’holandès tenia molta por a volar, fet que el va portar a perdre’s molts partits de competició europea disputats fora de casa pels seus equips (si tot i així el volien és que havia de ser molt bo).

Però deixem-nos ja de paraules i anem al que importa de veritat. En aquest vídeo podreu veure una selecció dels millors gols d’aquest gran jugador (el primer és, segurament, el millor gol de la història del futbol). Agafeu el pitet, una galleda ben grossa i a passar-ho bé!!!

Àngel

8 comentaris to “Barraques Bergkamp”

  1. Doncs jo em vull estrenar com a “rajador” oficial de la secció (no de la seva existència, sinó del que s’hi mostra). Començarem analitzant aquest golet a que anomeneu -intentant embaucar a la bona gent- el millor de la història. El control que fa és un misto com una catedral; el company Guillem en va fer un de millor dissabte passat a Avià, però com que és noruec enlloc de brasiler no rep cap reconeixement. La definició es mitjanament correcta: rasa i mínimament ajustada, encara que el porter fa una mala sortida i podria haver-se-la parat.

  2. En resposta al Parce: sí que parlar del millor gol de la història són paraules molt serioses (on és la màquina per mesurar la qualitat dels gols?), però el 1r gol que podem veure en aquest fantàstic espectacle de barraques és brutal.

    Normalment, els considerats com a grans gols són xuts a l’esquadra o el resultat final d’una jugada protagonitzada per algun futbolista egoista i indisciplinat que només fa que driblar (tipus Messi).

    Aquest no. Aquest gol seria art. Té un plus de creativitat i intel·ligència futbolística que el converteix en un gol diferent, superior: el Bergkamp rep d’esquena i decideix -quan? Improvisa o ja ho havia provat un altre dia?- fer passar la pilota per un cantó i ell se’n va per l’altre. No necessita ni esprintar. La contundència del defensa no pot aturar l’enginy del davanter.

    Àngel, no vull veure més gols del Bergkamp. Em posen trist. Em fan pensar què hauria sigut de nosaltres si el Dennis hagués jugat amb el Barça. El Cruyff el va voler fitxar i ell va decidir marxar a l’Inter. Allà, les coses no li van anar gaire bé. Després, a l’Arsenal, va triomfar plenament.

    Si hagués jugat amb el Barça, ara jo tindria una samarreta més a l’armari: la nostra, la blaugrana, amb el 10 de Dennis Bergkamp.

  3. Si voleu apreciar millor aquesta obra d’art del senyor Bergkamp feu click al link que deixo aquí baix. Només dura 21 segons.

    http://es.youtube.com/watch?v=Zklt914QNYE

    EspectaculÀ!!!

  4. Realment el gol d’en Dennis Bergkamp és espectacular. Però estic d’acord amb el Sergi i dir que és el millor gol de la història és, com diria aquell “palabras mayores”. No crec que es pugi dir que hi ha un gol que sigui el millor. El que si que hi pot haver és un recull dels millors gols de la història.

    Acabo de veure el gol de l’Ibrahimovic amb Suècia i ha estat espectacular també, segur un dels millors de l’Eurocopa, “golàs”.

  5. A mi m’agrada més un que fa dos controls (el primer després d’una passada llarga) sense que la pilota toqui la gespa i amb aquests dos tocs dribla al contrari, fa un control i cap a dintre … És molt més difícil… El que vosaltres dieu, no està malament però entra la sort de que el defensa està mirant a l’Anna Obregon que està a la graderia…

  6. En resum, que ha tingut molta llet…

  7. Xe! Que avui és dimarts. Volem veure barraques.

    Àngel, ens vas dir que, a partir d’ara, cada dimarts tindríem barraques. No t’amaguis, recorda que ets esclau de les teves paraules i amo dels teus silencis.

    Si no és molt demanar, havent dinat, m’aniria bé una bona dosi de barraques acompanyades d’una agradable musiqueta (la de Queen pels gols del Bergkamp estava molt bé).

  8. Barraques!! Barraques!!

Digues "algu"

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: