Porra Alemanya-Espanya

Diumenge 29 de juny, a les 20.45 h, final de l’Eurocopa: Alemanya-Espanya

Eurocopa porrera. Encertar el resultat val 4 punts i 1,5 pel signe del partit. Fins a 7 o 8 participants poden ser els vencedors de la competició però el lídert es mostra bastant sòlid les últimes jornades.

Facin joc.

Senyor de les porres

Anuncis

31 comentaris to “Porra Alemanya-Espanya”

  1. Se me’n fot si els guanyen 3-2, 3-1, 1-0, 2-1… però que guanyin els teutons, sisplau! No em vull ni imaginar què podria ser de la setmana vinent a les teles, diaris, ràdios… si guanyen els espanyols!

    Finalment, aposto per un 2-1 a favor dels germànics. I que déu hi faci més que nosaltres.

    p.d. A Andorra la Vella, ahir a la nit, corrien banderes espanyoles amb el pollastrot aquell… són macus i fan fàstic.

  2. A mi sempre m’han dit que el futbol és un esport que juguen 11 contra 11 i sempre guanya Alemanya. Doncs, que així sigui.

    Alemanya 0 – eSPANYA 2.

    Pel que dic jo, hauria de guanyar alemanya, però jo i les porres no tenim cap mena de lògica.
    Demano als alemanys que lesionin 4 o 5 jugadors espanyols. I si un pot ser el Xavi, que el lesionin per un parell d’anys.

  3. Demà aniré a fer la ruta de les capelletes i encendré un ciri al davant de cada imatge. M’és igual el resultat però que perdin, si us plau.
    Alemanya 5 – Espanya 0
    http://deportes.e-noticies.es/el-jefe-de-deportes-de-la-cope-califica-puigcercos-de-gilipollas-18354.html
    I el Xavi i el Puyol que no tornin. Quina vergonya de capitans.

  4. Tranquils gent de bé, no pasarà res que no hagi de pasar.
    A mi m’agradaria una derrota per pernals, és el més doloròs, però si guanyem en els 90 minuts millor!
    El nostre gol el farà Podolski i Torres per els espanyols.

    Alemanya 1 Ecspanya 1 (Penals 4-2)

    Spain Auf wiedersehen Spain Auf wiedersehen

  5. Alemanya 1 – Espanya 0

  6. Alemanya 1 – Españñña 2

    Espero que no l’encerti.

  7. Alemanya 1 – Espanya 3

    Quan alguna cosa pot putejar Catalunya, s’esdevé.

    Avui més que mai, tots junts: PUTA ESPANYA

  8. Alemanya 1- PODEMOS 2

    Em sap greu grangers, seré l’unic encertant final,
    si em trobeu pel carrer Major, si us plau, no m’apedregueu.

  9. 2 a 2.

    A penals… jo que sé!!
    No aposto a favor d’España perquè sinó em faran fora de casa!

  10. No reso mai perquè no crec en Déu però em sembla que demà resaré tot el què em van ensenyar a les Carmelites i que incomprensiblement encara perviu a la meva memòria!
    Parenostre… Alemanya 4 – Putaspanya 1.

    Améééééééééééén!!

  11. Alemanya 3 – No pueden 1

  12. No hi confio gaire, però Alemanya 3 – Espanya 2.

    Per fer-ho possible, els alemanys hauran d’utilitzar molt l’eina de la intimidació. Anar-hi, anar-hi i anar-hi, córrer, saltar, “desplaçar” el rival i rematar-ho tot (pilota, cames, turmells…).

    Si deixen que els espanyols adormin el partit i els baixets vagin tocant i tocant, estem perduts. Ballack, Podolski, Schwensteiger, Lähm, Klose, si us plau! Suposo que és molt demanar, però una victòria alemanya amb gols decisius de Metzelder (no el deixarien tornar a Madrid) i Mario Gómez em faria prou content.

  13. No se quien ganará, ni me importa demasiado pero los comentarios vertidos en esta porra son una vergüenza.

  14. Lo siento por vosotros , ganará España por 4 a 0.

  15. Hi posarem un 1 – 1 i que passi el que ha de passar.

  16. Espanya-Alemanya 2 a 1

  17. Teti, Teti… això d’esperar al final per fer la porra…
    Guanyarà Alemanya, evidentment, i quedarem 3-1.
    No aguantaria tornar a sentir els cotxes aquesta nit. Bufff! Quina “pesadilla”!!

  18. Alemanya 2- Espanya 0
    I puta Espanya!!!
    Fa dies que tinc apunt l’estelada i avui ja toca penjar-la!

  19. La veritat és que he esperat fins a l’últim moment per veure si hi havia alguna opció de posar un resultat on matemàticament quedes campió de la Eurocopa porrera, però no és possible trobar aquest resultat.

    També s’ha de dir que el resultat que em dóna més seguretat en la victòria és Alemanya 1 – Espanya 2, però no posaré aquest resultat.

    Em fotaria molta ràbia que Espanya guanyés encara que jo pogués demanar un gelat de xocolata a la Granja i sense pagar-lo.

    Per tant jo em decantaré per la victòria alemana.

    Justament el resultat invers.

    Alemanya 2 – EspaÑa 1.

    Segurament marcaran Podolski i algun no previsible i llavors españa farà un gol quan s’acosti al final.

    I a veure si segueixo sent lider de la porra després de les 11 de la nit del diumenge 29 de juny de 2008.

  20. Els germans 2 – 0 els enemics

    A veure si avui haurem de sortir a pitar nosaltres, per tot el què ens han fet.

  21. Alemanya 0 – Espanya 1
    Eurocopa porrera. Ningú no encerta el resultat. Només Ferran, Joan, Àngel i Aleix eB sumen 1’5 punts per encertar el signe del partit.
    Teti campió de l’Eurocopa porrera.

  22. No fueron 4, pero ganamos.

    Os acompaño en el sentimiento.

  23. Gràcies jonkepa. Ja se sap. Es veia a venir. Un dia o altre havia de passar. Però la vida continua.

  24. Ei! Jo he encertat el pitxitxi Villa! No em dónes res, senyor de les porres? Almenys un tercer lloc…

  25. ei, senyor de les porres, jo també vaig encertar el signe del partit.
    Per un cop que l’encerto….

  26. OK Guillem.
    Marcel, ja els tens sumats i ja ho vaig dir a: http://lagranjaberga.wordpress.com/2008/06/07/apostes-inici-eurocopa/#comments

  27. I?
    De que ha servit tota aquesta esbravada? Catalunya es va omplir ahir, de banderes espanyoles, coets, petards, clàxons i alegries.
    Què us pensàveu? La realitat del país és un altre, ens agradi o no. Tot és molt més plural i, o s’accepta així o haureu de començar a pensar en mètodes menys democràtics.

  28. Doncs ja pensarem mètodes directament antidemocràtics! Que nosaltres tenim una mina per aquí dalt, eh! Cagum déu, quatre trabucs, quatre rocs, una mica de TNT i vinga, que pugin!

  29. Home Marcel, aquí dalt hi ha de tot i molts xandalls amb la bandera espanyola, molt soci del Madrid i molta gent del sud que varen venir a pencar de valent. No cal que esperis que pugin, ja pots començar a repartir llenya al costat de casa teva o és que no es varen escoltar clàxons i coets per aquí dalt?

Digues "algu"

