Porra Fiorentina-Barça

Per no perdre el bon costum de porrejar i per començar a escalfar motors per la propera Lliga porrera, fem una porra de pretemporada. El FC Barcelona juga  avui dimecres a les 20:45 h (a les 21.45 h per tele3) el seu tercer amistós de la pretemporada a l’estadi Artemio Franchi de Florència contra el Fiorentina. La Fiore va quedar 4a al Calcio per davant del Milan i compta amb Mutu i Gilardino com a estrelles. A més, tornen a jugar amb el Barça els grans capitans Xavi i Puyol. Aquesta porra no compta punts. Facin joc.

El Barça continuarà la gira amb dos amistosos, a Chicago i a Nova York, contra el Chivas Guadalajara i el New York Red Bull, el 3 i el 6 d’agost respectivament. Mill, posa’m un Chivas amb Red Bull.

I si voleu anar seguint el Mercato de Primera divisió, podeu consultar aquell quadre de Altas Bajas Interesan.

Senyor de les porres

Anuncis

15 comentaris to “Porra Fiorentina-Barça”

  1. Per començar la temporada porrera i per anar agafant toc diriem un 1-3 a favor del Barça.

    Teti

  2. Doncs jo hi posaré un 2 a 2 i que guanyi el futbol.

  3. Doncs hi posarem un espectacular Fiore 2 – Barça 5. Gols de Batistuta (2) i Edmilson, Deco i Ronaldinho (3) pel Barça. Començarem forts a la Toscana. (Digueu-li al Nis que us expliqui l’acudit de la Toscana. És mooolt bo)

  4. Forentina 1 – Barça 2. Què, què, no us il·lusiona aquest nou Barça?

  5. Una de les últimes vegades que el Barça ha jugat al camp de la Fiore -potser l’última- va empatar-hi 3 a 3. D’aquell partit recordo un golàs brutal, impressionant, d’un tiu italià (no em surt el nom). Encara tinc la imatge d’aquell gol al meu cap (una xilena des de fora d’àrea directe a l’esquadra), però no la trobo enlloc més. Senyor de les barraques, em pots ajudar?

    Pep, hauríem de mirar de guanyar. Si no, els llops embaucadors sortiran de la caverna/taverna i tornaran a intoxicar fins al final. És a dir, fins que hagin aconseguit fer fora el Laporta.

  6. mmmmmm… la squadra viola 2 – la squadra del virolai 4

    Milan vaffanculo! oeoeoeoeoeo!! testa di cazzo!

  7. Sergi, el jugador del que parles és Mauro Bressan, i crec que a part d’aquesta super barraca (escollida la segona millor barraca de la història Champions per darrera del gol de Zidane a la final contra el Leverkusen) no va fer res més de bo en la seva vida futbolísitca.

    http://es.youtube.com/watch?v=ZY8TO_5G6Vs

  8. Jo com el Teti: voto per un 1 – 3!!

  9. El bressol aquest es va veure el kul. Suposo que es va retirar el mateix dia.
    Brillantina 7- Gomina 8.

  10. Va faré també la pretemporada de les porres, a veure si aquest any tinc més sort que l’altre any. He fet uns fitxatges nous de cartes, boles i un amic de l’Aramís Fuster que em xivarà algun resultat. Així doncs començem.

    I dic un: Pasta Fiore 1 – 4 Pamtumaca Barça

  11. M’hi apunto!

    Fiorentina 2 – Barça 3

  12. Fiorentina 1 – Barça 3. Gols de Puyol, Jeffren i Bojan.
    Teti i Marc encerten el resultat. Això no serveix per a res!

  13. Que n’aprenguin!! Aquest any despres d’haver descansat i no participar a la europorra, torno amb energies renovades. Ja em podeu anar fent lloc a la part alta! uhuhuhahuahua haahahaa

  14. I jo després de guanyar l’eurocopa com la roja (per cert, la porra dels amistosos no hi ha premi, però per l’eurocopa tampoc?). Ja tinc mala sort.

    En tot cas vinc tant en forma com el Carlos i el Javi per tant arrasaré a la lliga.

Digues "algu"

