La 2a Lliga porrera

Que comenci ja la Lliga! El primer partit del Barça serà el diumenge 31, a les 7 de la tarda. També serà el primer partit puntuable de la 2a Lliga porrera.

Les porres es publicaran, com a mínim, 48 hores abans del partit perquè tothom tingui temps de dir el resultat. Per aquells especuladors que esperen 5 minuts abans del partit per penjar el seu comentari potser algun dia es trobaran amb una sopresa. Oju!

La competició s’acabarà pels volts de Nadal i el guanyador tindrà un cap de setmana a La Granja con todos los gastos pagados.

Que la piloteta comenci a rodar. Només Barça!

Senyor de les porres

3 comentaris to “La 2a Lliga porrera”

  1. Senyor de les porres, jo no hi seré. Apunta-m’hi un 1 a 1 quan sigui l’hora.

  2. Jo m’hi apunto! Ja m’hi veig disfrutant del cap de setmana, muahaha!

  3. President, l’Alves no m’agrada. Vull que torni l’Oleguer. Que algú li expliqui a aquest lateral que es creu tan llest que juga de defensa. I com diu la parauleta, el què ha de parir, primer de tot, és defensar i fotre despejes. La resta és secundari.

    Per cert, avui hem tornat a veure el meu Xavi. El de veritat: el que quan un partit es posa lleig i travat, desapareix, no ataca ni defensa i diu que l’han tapat. Fins diumenge, encara tenim temps de regalar-lo. O de retirar-li el dorsal i obligar-lo a fer triples sessions d’entrenament amb la total seguretat que no serà mai convocat.

Digues "algu"

