Porra Barça-Racing

Dissabte 13 de setembre, a les 8 del vespre al Camp Nou: Barça-Racing.

Colsa, Munitis, Moratón, Pinillos… aquells grans jugadors del Racing! I l’entrenador Juan Ramon López. Quin nivell. Però ja se sap que El futbol es asín, no hay rival fácil, som 11 contra 11, serà un partit difícil… Calla Puyol! I a córrer i a guanyar.

Lliga porrera. 3 punts per encertar la victòria, 3,25 per l’empat i 3,5 per una derrota. Qui encerta el signe del partit (1X2) suma 0,5 punts. El lídert Molinakis ha de confirmar el seu bon inici. Hi pot participar qui vulgui. Podeu consultar les normes i la classificació de la 2a Lliga porrera.

Senyor de les porres

Anuncis

30 comentaris to “Porra Barça-Racing”

  1. 3 a 0 i punto i res més

  2. Oita el Molinakis com s’afanya!!

    Doncs a mi poseu-me un 2 a 0 que fa temps que no veiem aquest resultat.

  3. L’any passat no vam guanyar res perque teniem un resultat gafat, el 2-0 /0-2.

    No el penso posar més, em farà més content una victòria del barça, que 3 puntets de res a la porra.

    Així doncs, un 3-1.

  4. Guillem, m’ho poses molt fàcil: 2 a 0. Aquest resultat estava esperant el dia que tu no el poséssis per produir-se. Molinakis, gaudeix de les últimes hores de lideratge.

  5. 2-0, ara sí, segur. Pot ser la porra amb el resultat més repetit.

  6. Barça 4- Racing 0
    I que Sant Rogacià ens empari!

  7. Un 6-0, necessiten fer-se veure després del mal inici.

  8. Barça 2 – Racing 1

    I patint. I l’espanyolot Bojan ens farà el segon.

  9. Patint patint, remuntarem i acabarem guanyant 3-2.

  10. M’estreno a la lliga porrera!

    Posem un 3-1!

  11. Bah! El Racing està tirat! 4 a 0!!!

  12. Jo també m’estreno!

    3-1, partit atípic, marcarà Henry!

  13. Seguiré les paraules del Gé, “El Barça no perd fins per nadal!”
    Posa-hi un 3-0.

  14. Jo hi posaré… 4-1

  15. Guillem havies de posar 2-0.

    Jo a per el 2-0

    Sergi

  16. 3 a 1. Hat trick del ganivet del pa!

  17. Doncs jo em deicdeixo per un bonic 3 a 2 a favor del Barça :)

  18. Diane: Després d’ un partit disputat, el Barça guanyarà 2-1.
    Barçaaaaaaaa. He dit!

  19. Naturalment, 2-0

  20. No sé pas si ens en sortirem:

    Barça 1 – Racing 0

    Paraula de campió

  21. Senyor de les porres:

    vols dir que és correcte “Lliga porrera. 3 punts per encertar la victòria, 3,25 per l’empat i 3,5 per una derrota”?

    Els punts per una derrota són més que per a una victòria?

  22. Aaaaafactivament! És correcte. Es considera que és més improvable i més arriscat apostar per una derrota del Barça, per tant, es premia “una mica” el risc.
    Hi va haver un gran debat sobre el tema de les puntuacions i, com que no ens posàvem d’acord, vaig decidir jo.

  23. 3-0. Només ens faltaran 39 punts més per salvar la categoria.

    I dos comentaris més: un que no té res a veure amb el partit i un altre que sí, una miqueta sí.

    – Sempre que el Barça juga contra un Ràcing o un Spòrting (i aquesta setmana tindrem 1 ràcing i 2 spòrtings), penso en el fabulós “Reial Atlètic Club Spòrting Ràcing Gueraulenc”. Aquell equip que va perdre per 0 a 1 (de penal injust, gol de l’hereuet de can Cargol), contra el FOC, en un capítol -ambientat a l’any 1919- de la Memòria dels Cargols.

    En aquell equip -format pels propietaris de Santa Gueraula i entrenat pel senyor baró- hi jugaven personatges com l’hereu de can Cargol, el batlle, el notari o el Tomàs de Cal Tres Potes, anomenat “el Fenòmenu” i fitxat a cop de talonari (pernils i llonganisses pel jugador).
    La Memòria dels Cargols: potser el meu número 1 de la història de TV3.

    – 2n comentari: Messi xupon.

  24. Continuo amb el mateix resultat:

    3 – 0 i començarem marcant!!!! jajaja

  25. Jo tambe voto per un 3 a 0!!

    Estic emocionat perque ara venen 7 partits seguits un al cap de setmana i un entre setmana. Poc guapu!

  26. Doncs jo hi posaré un 3 a 1 i a veure com va.

    Ens veiem al bart!

    Només Barçaaaaaaaaa!

  27. Com no, jo també em sumaré al 2-0. Avui sí!!

  28. Encara hi sóc a temps? Si és així, 4-2 a favor del Barça. Eto’o (2), Puyol (1), Koeman (1)

  29. Barça 1- Racing 1. Gol de Messi de penal.
    Lliga porrera. Ho sento però el comentari de rogermallo no compta perquè està registrat després de l’hora oficial de l’inici del partit. Molinakis continua com a líder ferm.

Digues "algu"

