Porra Barça-Sporting de Lisboa

Dimarts, 16 de setembre, a les 20.45 h, torna la Champions al Camp Nou: Barça-Sporting de Lisboa. the chaaaampions, theee chaaaaaampions…

A veure si comencem una mica més bé a la Champions que a la Liga.

Lliga porrera. A aquest pas, el Molinakis no patirà gaire per si algú li roba el liderat. Facin joc.

Senyor de les porres

Anuncis

41 comentaris to “Porra Barça-Sporting de Lisboa”

  1. M’estreno a la LLiga Porrera… Espero poder participar sovint, si no perdoneu, però estic treballant (més que abans), je je je ….

    Barça 2 – Sporting Lisboa 1 (Bojan i Gudjohnsen)

  2. Posa’m un

    Volem un entrenador no un p. model 3 – Sporting 1

    Marcaran Xavi i Eto’o 2 i com no guanyem ja, podria ser que ens caguem en la p. m.d.D deu mil cops o més.
    P. españa

  3. 3 a 1 per engegar bé!

  4. Senyor de les porres, et faig un encarreg pels tres propers partits. 2-1 a favor del barça en tots tres.

    PD: els que veu apostar pel 2-0 us va anar molt bé, no? Seguiu així.

  5. 2-0.
    Sóc macu.

  6. Bon dia, senyor de les porres.

    Si m’ho permet, jo també vull apostar per 3 partits, que diria que són aquests:

    Barça-Sporting de Lisboa: 2 a 0
    Sporting de Gijón – Barça: 1a 1
    Barça-Betis: 1 a 0

    Au!

  7. Barça de Catalunya 2 – Sporting de Portugal 0.
    Ja era hora que comencés alguna competició important i amb prestigi.

  8. Jo veig al Barça cada cop millor. La malastrugança no pot durar sempre:
    Barça 3 – Sporting 2 (gols de Bakero, Goikoetxea i Busquets -pare-, de falta directa).

  9. Doncs jo hi poso un 3 a 0 amb gols d’Henry i 2 de Messi.

    The Chaaaaaampioooons!!!

    Només Barça!

  10. Aquí la meva aposta:
    trrrrrrrr txan!
    Barça de Barcelona 2 – Sporting de Lisboa 1

    Ja assaborejo la victòria :)

  11. doncs jo… 2 a 1

  12. 3 a 1 i a veure si m’estreno.

  13. 3-2, guanya el Barça però ja li anirà just ja…

  14. Amb aquest equip mediocre, de mitja taula en avall, encara hauríem d’anar a Montserrat de genolls per haver entrat a Europa…

    Així i tot, jo aposto per un 2 a 0 a favor dels blaugrana. Sempre hi ha d’haver un dia en què es guanyi un partit, i demà ho pot ser.

    Ho veieu com amb gent del Bages no es pot anar enlloc? Mori la Llum! Visca la Patum! Si l’entrenés el Kopini, potser estaríem igual, però almenys hi posarien més collons i no tant Busquets ni hòsties…

  15. Tot i que el partit important d’aquesta setmana el juguem diumenge que ve (si no guanyem, caurem al pou del descens i ja no atraparem mai més l’Espanyol), dic que demà guanyarem 4 a 1.

    Per anar bé, però, hauríem de pensar en la possibilitat de deixar de jugar amb un “konu” a la porteria.

    Marcel, més m’estimo la parella de toreros Sergio Busquets-Pedrito que els grans xutadors Iniesta i Xavi Pilota d’Or i Viva España.

  16. Jo un 3 – 1 ja que he agafat por al 2 – 0.

    Teti

  17. Menos porras i mas porros! m´han dit que fan una festeta aquest divendres a la granja??? com que per el blog no i surt res… mill..mill…

  18. Perdoneu el anonim soc jo, que llavors els de d´alt s´enfaden.

  19. Ja ho sé: 1 a 1. Tothom aposta per la victòria? Doncs jo vario per fer una mica d’ambient a la lliga porrera.
    Xavi, Puyol i Messi: que se’ls venguin!

  20. Jo faré com el Xavi que hi entén molt. Apostaré per l’empat però amb un 2 a 2 que així si guanyo ho faré en solitari.

  21. Barça 6 – Sporting 1

    Aquí la clavo!!

  22. 2-0 Aquest serà el meu resultat fins que l’endevini!

  23. L’Aleix el Berra m’ha fet saber que el seu resultat és un 3 a 0. Queda escrit.

  24. Jo també continuo apostant per el 2-0. Avui cau!
    De la festeta de divendres en tindreu notícies durant la setmana.

  25. El Guillem maleirà ara un altre resultat, el 2-1?
    El Joan ja sap el què es fa posant el 2-0 fins que surti?
    El Xavi i la Neus es quedaran sols al capdavant o a la cua?

    Vinga va deixo les preguntes i jo dic que avui serà una festa, perquè el què ens interessa és la xampions. Per tant 3-0. I punt!!!

  26. Posem-hi un 2 a 0 (un gol de panal inexistent i un de fora de joc claríssim), però això també suma

  27. Jo voto per un 4-0! Avui s’han de fer perdonar i correran molt

  28. 3-0 i apa, tot arreglat!

  29. Salut a tothom! M’estreno a les voltres porres semanals! Jo crec que avui guanyarem 1-0 justet. Aixi que la meva aposata es aquesta. Fins la proxima.

  30. Dins de temps per poc! posa-hi un 2-0.

  31. Mill, la segona aposta efectivament és dins del temps. Però per més que apostis dues vegades pel 2-0, només val una aposta per participant.

  32. Jo continuo amb el 3-0.

    Al límit del temps!!!!

  33. Barça 3- Sporting de Lisboa o de Portugal 1. Gols de Márquez, Eto’o (p) i Xavi. Ja era hora que arribés un bon partit i una bona victòria.
    Lliga porrera. Heu estat a punt de guanyar els del 2 a 1 però el Xavi, gran amic d’aquest bloc, us ha enviat la porra enlaire. Guanyen la porra i es posen líderts: Gé, Martí P, Torraxic i Teti.
    Hi ha molts empats a la classificació. Va davant qui hagi jugat més porres.
    http://lagranjaberga.wordpress.com/2a-lliga-porrera/

  34. Jefe, què t’ha pagat l’Aleix el Berra perquè li regalis 3 punts? Ell va dir 3-0 i no pas 3 a 1.

  35. Hi ha embaucadors per tot arreu. Fa una estona, a canal +, el Pichi Alonso ha resumit el partit del Barça de la següent manera: “partido discreto”.

    Si qualsevol altre equip del món hagués fet el mateix partit, tothom parlaria d’equip brillantíssim i de futbol de màxim nivell. Si el partit del Barça ha estat discret, la gran majoria de partits que es juguen arreu del món, setmana rere setmana, es mereixen el qualificatiu de partit fastigós.

  36. Molt bé mindundi. Veig que estàs atent.

  37. Déu meu, el món del futbol està fatal: l’Espanyol líder de la Lliga i el Piki, el Torra i el G (jugadors de nivell PR), en posició de Champions de la 2a Lliga Porrera.

    Suposo i espero que tot tornarà al seu lloc: l’Espanyol patint per arribar als 42 punts i els porraires esmentats havent de mirar molt avall per trobar el seu lloc a la classificació de la Lliga Porrera. Que així sigui.

  38. Company Sergi, totalment d’acord. Jo també he escoltat al Pichi Alonso i no tenia clar quin partit havia vist. Podríem parlar d’embaucador. Encara diran que han trobat a faltar l’Abidal….

  39. Però al Piki, Gé i Torraxic qui els ha deixat jugar? Que no havien baixat de categoria en la 1a Lliga porrera? Impugno el resultat.

  40. Un respecte als líders!! Embaucadors, granujas, maleantes!!
    Quina gràcia que fa veure tanta gent que “hi entén” tan avall! Ja, ja, ja

    No hi ha qui em pari!!

Digues "algu"

