Porra Sporting de Gijón-Barça

Diumenge, 21 de setembre a les 9 del vespre, Sporting de Gijón-Barça. D’Sporting a Sporting i tiro perquè em toca. El Barça torna a un camp mític que fa anys que no veu partits de 1a: El Molinón.

Lliga porrera. Teti, Martí P, Torraxic i Gé defensen el lidertat. I hi ha qui encara no ha puntuat. I no diré noms. Facin joc.

Senyor de les porres

Anuncis

34 comentaris to “Porra Sporting de Gijón-Barça”

  1. El carro del peix blaugrana 2 – Sporting de la Gijonenca 1.

    Pronostico que Ablanedo II ens pararà el que seria la tercera diana. I Henry potser fins i tot semblarà bo i potser marcarà el segon… ara ja és igual, putu gavatxo! ja ens has embaucat amb la teva nena, la puta esquena, la nosequè i la nosequantus! A la prassó!!

  2. Gijón 0- Barça 1. L’ Abidal serà l’estrella del partit. El gol el marcarà el fdp del Xavi.

  3. Sporting 0- Barça 2
    El Molinon tornarà a veure jugar el barça després d’uns anys negres. Encara tenen el clàssic Lediakhov i Txerixef?? jejeje

  4. Hi poso un 0 – 3.

    Felicitats bloc, avui que el bar fa tres anys el bloc ha sortit a Rac 1.

    TEti

  5. Posa-hi un 0-2. Per variar una mica

  6. Com que aquests de l’Sporting són pitjors que el Barça en defensa, i a sobre ens voldran guanyar jugant a l’atac, doncs jo hi poso un 1 a 4 i que n’aprenguin. Gols de Henry, Keita i Eto’o (2).

    Barçaaaaaaaa!

  7. Jo no em passaré tant com l’Àngel però sí que hi diré un 1-3 a favor del Barça.
    I que n’aprenguin, això sí!

  8. Posa-m’hi un 1 a 2. Guanyarem. No vull ser l’únic tontu que no suma i per això m’apunto a la victòria. Marcaran Xavi i Puyol.
    Atenció! A l’ebay subhasten un cromo de l’Ablanedo II quan encara tenia algun cabell al cap. Preu de sortida 1 €: http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380059387665&indexURL=

  9. Gent estic en plena ratxa! Ja he encertat més porres que en la Lliga pasada i aquest any com que les golejades seràn freqüents em veig a dalt de tot!!

    Pel partit del Molinón i posarem

    Sporting 0 – KE KE… BARZA 3 Gols de Messi, Eto’o 2

    Sabeu que el partit de disabte serà el més important de la lliga per un xicot de Berga? Si home, segur que algun dia, millor dit alguna nit us ho ha explicat detalladament, és l’Eliseo i la seva aficció a l’Sporting que fa tans anys que van de braçet.

  10. Que no recordeu que al Barça no se li donava gaire bé El Molinón?

    http://www.lavanguardia.es/lv24h/20080919/53542571119.html

    Sporting 1 – Es Porc Team 1
    Ara ja aniran pel bon camí per fer la mitjana anglesa.

  11. Jo aposto per la sorpresa:
    Sporting 1 – Barça 0

  12. Jo tb aprofito per celebrar a la granja en el dia del seu aniversari. Pel que fa a la porra tambe aposto pel sporting 1-2 fcb. Una altra ensopegada seria molt dolorosa.

  13. Quan he dit celebrar volia dir felicitar…amb què estaria pensant?

  14. Jo no sé què tal se’ns dóna el Molinón… però el que si que recordo és que els partits del Barça que ofereix el Canal +, en general, no acaben gaire bé. Aposto, doncs, per un empat: Sporting 2 – Fútbol Club Barcelona 2 (Gol de Luís Enrique i Abelardo).

  15. Primer de tot felicitar a tota la gent de La granja pel seu aniversari. Feu bondat i no us torreu gaire.

    Pel que fa a la porra com que es la primera de la temporada en que participu farem una aposta diguem-ne optimista posarem un 0-4.

    Visca el Barça!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    P.D. Bona fira a tots.

  16. Sporting 0- Barça 4

    Segueixo esperant la golejada…ja toca, no??

  17. Canvio de resultat que el 3-0 no funciona, i no vull que em passi com el Guillem amb el 2-0 0-2, per tant el resultat al Molinón:

    0-1 i cap a casa

  18. Apunteu-me un 1 a 3. Quina pressió això d’haver d’apostar sent colíder…

  19. Jo em decanto per un Sporting 1 – Barça 2 :)

  20. Senyor de les Porres, em sembla de molt mal gust que, aprofitant la meva absència de només uns quants dies, hagi col·locat tot un campió com jo a la deplorable Porra dels Retrassats.
    Què diu? Que no és veritat? Que estem tots al mateix sac? Aleshores com explica que individus com G, Martí P o Torraxic estiguin a la zona alta de la taula quan l’any passat no encertaven ni a quina porteria marcava el Barça? Ens volen embaucar!

    De fet, no cal alarmar-se. L’Espanyol també ha començat fort…

  21. Em sembla que mullarem al Molinón. Després del molt bon partit (sense premi) contra el Racing, ja no ens para ni el tren:

    Sporting 0 – FCB 2

  22. També d’Aleix a Aleix i tiro perquè em toca.

    Espero que els nostres tinguin la punteria afinada, hi poso un 1-3. Tal com estem en defensa encara ens en fotran un aquesta gent. Ja em van esgarrar la porra de l’altre setmana, a veure aquesta si hi ha més sort.

  23. Sporting d’Asturias 0 Barça 2

  24. L’encàrrec del Guillem és un 1 a 2 favorable al Barça.

  25. L’encàrrec de la Lurdes és un 1 a 1.

  26. 0 a 1 pel Barça! Partit gris al Molinón!

  27. Jo hi posaré igual que l’Anna Freixa que hi entén molt. Així que apunteu-me un 1-3.

  28. 1 a 2 i punto i res més

  29. Ho estic veient: guanyarem 1 a 5.

  30. Després de perdre i d’un empat ara toca guanyar.
    Pose-m’hi 1-2 a favor del Barça.

  31. Després de perdre i d’un empat ara toca guanyar.
    Posa-hi 1-2 a favor del Barça.

  32. Fallo tècnic, com veieu he enviat 2 cops el mateix….

  33. 1 a 3 i cap a casa.

  34. Sporting 1 – Barça 6. Gols de Xavi, Eto’o, un pp, Iniesta i Messi (2)
    Lliga porrera. Ningú no encerta el resultat. Àngel (1-4) i Sergi (1-5) esteu contents, eh? Als últims minuts us han fotut la porra enlaire. Ja tenim cuer en solitari: Ramon. Felicitats.
    El Pep diu que és la primera porra que juga. Consta que el 30/08, en el partit del Numància, un “pep” va deixar un comentari que deia: “Jo aposto per un 0-1 i un partit ensopit…” Suposo que és el mateix “Pep”. Per tant, el “Pep C” ha jugat dues jornades i el “Pep” a seques també dues.

Digues "algu"

