Porra Shakhtar Donetsk-Barça

Dimecres 1 d’octubre, a les 20.45 h, torna la Champions: Shakhtar Donetsk – Barça. Volem cap a la bonica ciutat de Donetsk.

Lliga porrera. El Sergi agafa avantatge. És al davant de la classificació amb 7 punts i havent encertat les dues últimes porres. Vinga, a porrejar. Facin joc!

Senyor de les porres.

Anuncis

32 comentaris to “Porra Shakhtar Donetsk-Barça”

  1. Per porrejar bé, ¿primer cal haver-se fumat un canutu ben carregat? Reflexione-hi.

    Els retardats de blau i vermell 3- Els camarades del butanu 1 (El Valdés no deixa la porteria a zero ni jugant a la Pleiesteixon)

  2. Dedueixo que em van millor les porres de seleccions “no nacionalistas”… en fí. Provem-ho amb un…

    Fastigosos pro russos 2 – Fútbol Club Bengaler 3

    Marcaran Segarra, Zubíria i Ramallets de falta directa.

  3. Donkhtar Shanetsk 0 – Barça 0. Partit avorrit avorrit.
    “… i un li diu a l’altre: i tu Shaktar, d’on ets?” T’ha agradat eh Aleix C?

  4. Jo ja em vaig saltar l’altre porra. No tornarà a passar.

    Posem: 0 – 3 i tirem endavant.

    Sergi

  5. Shakhtar 2 – Barça 1

  6. Xàctar 0- Barça 1.

  7. Xàkhtar 1 – Barça 3
    Hi hauria posat un 0-3, però avui a la premsa ucraïnesa deien que atenció amb un tal Gladkiy, que en sap força. Es veu que va ser el “Bombarder” de la temporada passada a la lliga ucraïnesa. Això sí que imposa! No com “Pichichi”, que sembla que se’n fotin. Amb paraules com “pichichi”, o “guardameta” no es pot anar enlloc. Fan pena.
    Doncs això, que 1 a 3. Gols de Gladkiy i… tres del Barça.

  8. Viam si l’encertem ja d’una vegada:

    Shaktar 0 – Barça 4

    És que m’agraden molt les golejades…

  9. Shakthar Donuts 0 – Barça 1
    Partit trampa, el més difícil de la lligueta. Firmo l’empat, però amb l’eufòria desmesurada després del ploramiqueig perico generalitzat he d’apostar per la victòria.

  10. Com que estem super motibats amb el final del derbi haurem de posar un resultat favorable pero sense pasar-nos.

    Shakhtar Donetsk 1- Barça 2

    Visca el barça!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. Shaktar 1 Barça 2. Encara hi juga el Jordi Cruyff??

  12. Shaktar 0 – Barça 2

    I el 7è dia Déu va deixar la porteria del barça a zero. Jorquera titular!

  13. Aquesta vegada la porteria a zero! Shaktar 0 – Barça 2.

  14. Xàctar 0 – Barça 2.

    Jo no em salto cap porra, però no n’encerto ni una. A veure si el marcador que tan bon rendiment em va donar l’any passat em fa escalar posicions.

    Sabíeu que des del dia de reis de l’any passat (5-1-08) no hi ha hagut cap 2-0 / 0-2 a favor del Barça?

  15. Doncs au, jo també torno a apostar pel 0 a 2. Aquest cop si!

    Barçaaaaaaaaaaaa

  16. shaktar 0 – barça 1

  17. Estic amb el Guillem.S’ha de trencar el malefici d’aquest resultat.

    0-2

    I com sempre cap a casa

  18. Aposto per un 0 a 3, amb un gol a l’últim minut en fora de joc claríssim i amb el Guillem trencant la tele d’un “cop de mandu”.

    I punto i res més

  19. Apostarem fort pel resultat ‘maleït’: 0-2. A veure si per fi no regalem gols.

  20. Shaktar 1 – Barça 3

  21. Penya del 2 a 0, estic amb vosaltres!!
    Shaktar 0 Barça 2

  22. Alerta porraires, que estic en ratxa! després de 40 porres del Barça, per fi n’he encertat una! Gràcies Español per deixar-vos fer un gol de penal “injust” a l’últim minut.

    I per celebrar que avui a la Granja estrenem tele nova de 42″, s’ha d’acompanyar amb un gran resultat, perquè hi hagi una gran festa.

    Així doncs jo dic Xacra Donetes 0-3 Serem campions!!!

  23. 1-3, com la Neus que en sap molt.

  24. 2 a 2. Paraula de líder.

    Un liderat que confirma la dita: “afortunat en el joc, desgraciat en l’amor”.

  25. La meva afició m’està començant a exigir resultats i el públic amenaça amb una mocadorada. Aquest partit no el veig gens clar, però:

    Exòtics 1 – Barça 2, que no n’hi deuen haver gaires…

  26. Per cert, no m’agradaria deixar de celebrar l’arribada de la tele grossa al bar.
    Lògicament, la mida és important.

  27. Posaria el 0-2 pero com que l’ha utilitzat tanta gent sere una mica original i hi posarem un xerracs donetes 1-2 fcb. A veure si el resultat que laltre dia em va portar sort segueix sent talisma.

  28. Les golejades hem tornaran al liderat!!!!

    XACTAR 1 UNA BENGALETA I MOS ANEM 4
    Gols de Henry, Pedritu, Eto’o i Javi.

    No podre venir a l’estrena de la tele espero que el Guillem no la trenqui si acabem 0-3 voldria disfrutar-la el dia del Basilea que juguem a casa i en dimarts.

    The champioooooonss. …..

  29. Un visca ben fort per la nova tele!! Bravo!!

    1 a 3. Ja ho diu la dita “si estrenes televisor seràs el campió!” (poc bona!!!)

  30. “I si és de 42 polsades faràs gols a carretades!!” (Estic poc lúcid!!)

  31. Poseu-m’hi un 0-2 aviam si hi ha sort!

  32. Xacra 1 – Barça 2. Dos gols de Messi als últims minuts. Últimament se’ns donen bé els finals dels partits.
    Lliga porrera. Encerten el resultat Pep, Martí P, Aleix eB i Pep C. Canvi de lídert. El Martí P i el Pep C encapçalen la classificació. El lídert és el Martí P per golaveraix (ha jugat més porres).

Digues "algu"

