De San Mamés

Els enviats especials del bloc ens han fet arribar unes imatges de l’estada a San Mamés. Se’n desprenen diverses conclusions.

1-Hi ha aficionats amb un mal gust alarmant, capaços de comprar-se la samarreta del Xavi i lluïr-la amb orgull.

2-Els aficionats del Barça són uns violents i uns provocadors.

3-Les basques són totes lletges. No se n’aprofita cap.

Senyor de les porres

9 comentaris to “De San Mamés”

  1. Les Basques són totes lletges.
    Aquesta és la distorsió que es pateix quan només et mous en bars jarraierus, on tothom va disfressat de hippi sarnós. A la discotekoak la cosa canvia.
    Guillem, ets l’ eto’ò?

  2. La millor experiència del partit d’ahir va ser poder veure, en directe, un “despeje” del Piqué a la 2a graderia de San Mamés. Quina plasticitat! Quanta bellesa!

    També va ser curiós el nostre comportament. Ens van fer seure en una “encerrona” ultravigilada on hi havia tots els aficionats radicals del Barça (senyors d’Amposta, mares, avis i nens petits) i, per mostrar el nostre suport incondicional al nostre equip, no vam parar de deixar anar insults i comentaris de menyspreu cap als nostres jugadors. En aquest aspecte, el Pax va estar molt actiu.

    Els jugadors més perjudicats pel nostre barcelonisme van ser el Konu Valdés, l’Alves, l’Abidal, el Touré, el Keite, el 29 i l’Henry.

    De tornada, passant pels Monegros, un senyor que parlava per la ràdio va definir perfectament el Bilbao-Barça d’ahir: un “bodriu” de partit.

  3. He trobat el moment en que

  4. Heu estat immortalitzats per la televisió.
    2008-10-19 SAN MAMÉS. Athletic-Barcelona, segundo tiempo (20)

  5. Era dels que pensava que les basques produien basques… però collons, almenys aquesta de la foto està petita!! Encara seria una “secreta” enviada per vigilar els bascos amb motxilla Salomon a l’esquena, arracadot gros a l’orella i cabells curts i llargs per darrere.

    A més, té pinta de ser “sí, vine guapo…” , vas i li toques el cul (dissimuladament, és clar!) i ve el seu pare, un treballador de les drassanes, i t’etziba: “Deixa la meva filla de 13 anys, malparit!”. És que n’hi ha que semblen de 21 i després passa el que passa…

  6. L´altre perque porta el mateix pantinat que la guapa? que es pensa que lligarà tambe?

  7. Durant anys vaig poder veure quina mena de “noies” habitaven l’entorn del Camp Nou. Si utilitzem el mètode inductiu, hauríem d’anar previnguts davant de presències femenines al voltant d’estadis, per molt seductores que resultin. De fet, en aquesta imatge hi ha massa coses que no quadren:
    – Què representa que fa una noia bonica bevent Kalimotxo? A qui vol enganyar?
    – Què està fent el gordo aquest parlant amb ella? Demana preu?
    – Per què l’altra noia no ensenya el rostre a càmera? No s’ha afeitat?

    Ja veieu que la teoria de la conspiració es pot allargar tant com sigui necessària.

  8. Una vegada als voltants del Camp Nou, i sortint d’un partit de la selecció catalana, em vaig apartar a uns arbustos prop de la “facultatdenosequè” per buidar la bufeta perquè ja la tenia sense cap arruga, de sobte, i per l’esquena, vaig notar una presència que em va etzibar amb una veu de “tinc el camió aparcat a la cantonada” la següent perla: “¿Quieres que te la sacuda?”. Encara no l’havia tret i vaig estar molt a punt de mullar els calçotets!! Em vaig girar rapidíssimament i cap al cotxe amb el cul apretat! Vaig ser capaç d’aguantar-me la pixera fins a Berga!

    Ara, sempre que me la “sacudo” després de pixar, penso en què hauria pogut ser aquella bonica històra d’amor que no vaig saber apreciar…

  9. Sempre és bonic recordar històries d’amor com aquestes, Torra! En el fons som uns sentimentals…

    Ara que ho dius, em sembla que la tia aquesta de la foto va dir-me alguna cosa així com “sacuda”, però com que parlava amb basc, vaig sentir “sakuda” i no li vaig fer prou cas. Llàstima.

Digues "algu"

