Porra Málaga-Barça

Dissabte 1 de novembre, a les 8 del vespre, Málaga-Barça. El Barça juga a La Rosaleda.

Lliga porrera. El Pep C ja fa moltes setmanes que va al davant i el Ramon C, al darrere. 3 punts per la victòria, 3,25 per l’empat i 3,5 per encertar la derrota. Facin joc.

Senyor de les porres

30 comentaris to “Porra Málaga-Barça”

  1. Màlaga 1- Barça 5

    I que no pari la festa!

  2. Màlaga 0 – Barça 3

  3. La lliga porrera comença a acabar-se i he d’optar per resultats exòtics. A mi no em serveix el segon lloc. Que sóc el campió, collons!

    A més a més, algun dia s’ha d’acabar la festa:

    Màlaga 1 – FCB 1

  4. Malaga 2 – Barça 4!

  5. Molt bé Piki, cada dia fas uns comentaris més llargs. Avui t’has superat: els noms dels equips, els gols que farà cadascun i, per postres, un signe d’exclamació.
    I signa com a PIKI, collons, que sempre t’hem dit així. No vulguis pervertir la realitat.

  6. Malaga 0 – Barça 3
    A veure si deixem la porteria a 0.

  7. Bla, bla, bla, bla, bla, blaaaaa, bla, bla, bla i bla!

    1 a 3 i bla, bla, bla!

  8. 0-1. L’ heroi Valdés s’ haurà guanyat un cubata.

  9. Malaga 1- Barça 2

  10. Pu Tamàlaga 1 – Barça 2

  11. 0-3 i anem golejant a tots els rivals.

  12. 0-2, fins que no surti!!

  13. Jo també penso que algun dia s’acabarà la ratxa. No podem estar guanyant cada partit eternament. Per tant, 2 a 2. “Empates”
    Pel què fa a l’extra point: Guita Grossa 0 – Peus 100

  14. Malaga 2 – Barça 1.
    Jo, encara que no ho sembli, també jugo per guanyar la lliga porrera.

  15. Joan, això del “0-2, fins que no surti!!”, t’ho has pensat bé?

  16. ültimament no encerto res… així que:
    Màlaga 1 – Barça 4

  17. Màlaga 0 – FCBarcelona 3

  18. Màlaga 2 – Barça 3

  19. 0 a 4. L’Arnau se les menjarà doblades.

  20. Doncs jo hi posaré un 1 a 3.

    I tots a cantar:

    p___ malaga, p___ malaga…

  21. No tinc gens clar que guanyem avui, però em costa posar un resultat en contra del Barça, per tant m’apunto a la victòria per 1 a 3.

    Barçaaaaaaa!

  22. Emocionantíssim 0 a 1 a cal Màlaga.

  23. Esperem que no es trenqui la ratxa que portem per tant:

    Malaga 1- Barça 3

    Visca el Barça!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  24. Avui hi posarem un malaga 0-2 fcb. Avui encara no es trencara la ratxa

  25. Pep.C Jo dic que sí que es trencarà la ratxa avui, però la del 0-2. Senyor de les Porres, si posem aquest resultat maleït, no conta 3,5? és tant difícil que passi com la derrota.

    Per tant avui MALaga 0-2 Bé Barça!

  26. Málaga 0 – Barça 3

  27. Anem una mica tard avui. Va per no posar el mateix aviam si hi ha sort:
    Málaga 0 – Barça 2

  28. Senyor de les porres, abans no hi havia pensat, et faig la llista de la compra pels pròxims 3 partits que seré fora, i molt em temo que no podré utilitzar interné.

    Amb l’ho embelats que van aquests del barça, posa’m un 5-0 a tots 3 partits, és a dir als amic de basilea (a veure si em tornen a donar sort), contra els de fatxadolí (a aquests si els en podeu fer més no us talleu) i per acabar d’arrodonir la festa, als de Benidorm, Em sembla que ja estan els partits, si m’en descuido algun ja ho saps posa-m’hi també un 5-0, sempre a favor del Barça, es clar.

  29. Málaga 1 – Barça 4. Gols de Xavi (2), Messi i Alves.
    Lliga porrera. Encerta el resultat R.Malló. 3 puntets per a ell. Tots menys 3 sumen 0,5 per encertar el signe del partit.
    http://lagranjaberga.wordpress.com/2a-lliga-porrera/

Digues "algu"

