Sóc bo encertant resultats

aleix-c2Ens trobem al ciberespai amb el guanyador de la 2a Lliga porrera. L’Aleix C va amb xandall i la samarreta del Barça Kappa.  Mal afeitat. El Senyor de les porres, elegantment vestit, acompanyat d’un Gin Fizz. La conversa és relaxada.

Senyor de les Porres: Aleix C, has anat lídert durant moltes jornades. Com et sents ara que t’has proclamat campió?

Aleix C: Lògicament estic molt content, és un somni fet realitat. Per descomptat m’hauria agradat més encertar la quiniela o que m’hagués tocat la Grossa (no la doña Ofelia). Però crec que s’ha fet justícia i ara per fi es reconeixerà la meva saviesa en el món dels esports. D’alguna cosa m’havia de servir la carrera d’Inefc, no?

SP: Has mantingut una dura pugna amb els rivals. T’ha estat difícil superar-los?

AC: Alguns més que altres, però cal reconèixer l’esforç que han fet tots (per anar darrera meu) i per això des d’aquestes línies els vull felicitar, han jugat força bé. Vull reconeixer el gran paper que ha fet la jove promesa Pep C. ja que no és fàcil quedar 2n al 1r any. El  Teti és un dur rival, ja que venia de guanyar l’Eurocopa Porrera, i el Sergi, Torraxic i Piqui, que sempre ens les estàvem fotent a la zona mitja-baixa i ara ja podem lluitar per coses més importants, em sembla que s’emportarien el “progessen adequadament”. La sorpresa per mi és el Marcel, pensava que aquest nanu era de lletres. I el Gé i el Ferran els hi falta constància sinó també serien allà a dalt. Hi ho aniré deixant aquí, perquè si els volgués anomenar a tots encara demà hi seria. Per últim només em queda animar i encoratjar a la gent del pou (o als de la Porra dels Retrassats), perquè sé el què senten, com ara Ramon C., Molinakis, Aleix eB, Parce, i podria continuar. I a veure si el Guillem per fi aconsegueix encertar algun resultat perquè els està maleïnt tots.

SP: A qui dediques aquest triomf? futbol-barca

AC: Dedico aquest triomf a la meva família per les hores que els hi he robat, ara ja podré estar més per ells. També a tots els que han confiat en mi quan les coses semblaven difícils. L’enquesta demostrava la gran igualtat que hi havia. I lògicament no em vull descuidar al Senyor de les Porres per la gran feina que ha fet (de pas et faig una mica la pilota pel què pugui ser). Per últim una forta abraçada als companys de La Granja, perquè sense ells aquest somni no hauria estat possible. I donar les gràcies a la gent que segueix aquest bloc malgrat les tonteries que a vegades escrivim com ara estic fent.

SP: Quin ha estat el més difícil d’encertar?

AC: Tots són difícils d’encertar, potser la que més, és la gran victòria per 0-5 contra el basilea, i això ho demostra que vaig ser l’únic encertant. A més, veniem d’una victòria per només 0-1 i no convidava a ser tant optimista, però jo vaig confiar en l’equip i això em va donar els seus fruits i em va permetre posar-me amb zona de podi. També va ser difícil encertar el derbi contra l’espanyol o el primer cop que es va trencar el malefici del 0-2 perquè s’havia de ser valent per apostar per aquest resultat i penso que s’hauria d’haver valorat en els punts com si fos una derrota.

SP: Canviaries alguna cosa del funcionament de la Lliga porrera? lliga-porrera

AC: Ara per ara no. Em sembla molt bé tal com està i crec que té una gran salut. M’agrada que es premiï la fidelitat de la gent que participa a cada porra i que no es posi la gent que participa a menys de la meitat de les porres. Potser de cara a la nova porra afegiria la porra de com quedaran els participant al final de la Lliga Porrera, és a dir, el mateix que hem fet amb els equips de 1a: els de la zona de champions, de descens, el pitxixi de porres. Però per fer això necessitaríem saber qui participarà a la pròxima porra. Crec que això podria crear més ambient entre els participants.

SP: Et sents una mica com el Barça de la Lliga porrera? Qui seria l’Espanyol?  I el Madrit?

AC: Una mica sí, perquè he sigut el campió d’hivern, semblava que patís però ho tenia tot calculat. L’Espanyol com ja s’ha dit al bloc potser seria el Molinakis, que va començar molt bé i ara està a la Porra dels Retrassats. I el Madrit,…me’n bé més d’un al cap però no vull faltar al respecte a ningú. M’ho guardo per mi.

SP: Com a guanyador et correspon un cap de setmana a La Granja amb les despeses pagades. Em convidaràs a alguna cosa?

AC: Si això és cert, per descomptat. I si vols et pots quedar a dormir a La Granja. Aquesta proposta també l’obro a les noies maques que vulguin.

SP: Suposo que participaràs a la 3a Lliga porrera. Pesarà molt el rol de favorit?

AC: Es clar que participaré a la 3a lliga, ara m’agafaré unes vacances però de seguida ja començaré a fer la pretemporada. En principi, m’hauria de pesar una mica el rol de favorit però confio molt en les meves possibilitats. Tot i això s’ha d’anar pas a pas, però perquè he de patir quan jo sé que sóc bo encertant resultats, a més aguanto bé la pressió, perquè jo sóc de cal tranquil.

SP: Vols afegir alguna cosa?

AC: Em sembla que ja m’he enrotllat prou. Només donar les gràcies a tothom per haver arribat fins aquí. Si he guanyat algun tipus de prestigi per haver quedat campió, espero no haver-lo perdut amb aquest escrit. També demanar disculpes per avançat si algú s’ha sentit ofès amb les meves declaracions, no era la meva intenció. I només em queda afegir: visca el barça! Que per això fem la lliga porrera. Fins la pròxima, si no hi ha cap més pregunta quedeu convocats el dia 25 a Pastorets.

SP: Doncs moltes gràcies i bon Nadal.

3 comentaris to “Sóc bo encertant resultats”

  1. Ai caram! Això és una novetat, entrevistes al bloc!! A més sembla creïble i tot, perquè aquest campió de pacotilla no para de dir tòpics i gilipollades!

  2. Que gran! Una senyora entrevista!

  3. Última hora. Ens ha arribat una fotografia del campió. I un missatge. Diu que és de Berga però vol mantenir l’anonimat, per això va una mica tapat. I diu que de pas us desitjo Bon Nadal, i sant Esteve, i Sants Innocents, i Bon Ai Prou, i i i i i bla, bla, bla i que si voleu el pròxim any us dono dos punts d’aventatge a tots, que això està xupat. jejeje.

Digues "algu"

