Els pastorets del segle XXI

El dia 5 de gener es van emetre Els pastorets del segle XXI, a TV3. Els vuit guanyadors d’Objectiu pastorets protagonitzen l’obra. La resta de concursants fan els papers secundaris en la posada en escena d’aquesta nova versió dels tradicionals Pastorets. No us perdeu l’espectacular actuació grangera del minut 10 i al minut 63.

Vodpod videos no longer available.

Xavi Bru

Anuncis

6 comentaris to “Els pastorets del segle XXI”

  1. Home, la representació berguedana i grangera va estar bastant bé, però hi ha uns quants elements que no em van agradar gens si tenim en compte que és una superproducciói de TV3 i que hi havien posat moooooooolts calers:

    – Els dos pastors còmics no em van agradar gens. En la meva opinió la seva interpretació era de nivell de Pastorets d’escola.
    – El segon acte es fa pesat.
    – El final és incoherent i moooolt precipitat.
    – El pessebre que clou l’obra és senzillament ridícul.
    – Per ser a la tele la realització era bastant lamentable (trucs que es veien, personatges tallats, mala il·luminació…).
    – L’últim dia de càsting va ser patètic! En seleccionen 8 i després diuen que no en tenen prou i que “salven” als 60 primers. Va, home, va!! Quin concurs més just!!
    – El text, en general, és bastant fluix.
    – Els angelets del Club Super 3 em van fer caure bastant de cul! Es poden fer coses modernes sense necessitat de barrejar-hi el hip-hop i els especatcles de la fira de maig.

    Com a coses positives:

    – Alguns efectes i recursos escènics (màgia, projeccions…)
    – Els dos dimonis còmics i els 7 pecats capitals estaven molt bé.
    – Amb l’escena dels Sanedrins vaig riure molt (feia un ferum a La Trinca).
    – Les cançons i les coreografies estaven molt treballades.

    No ho sé, a mi em va deixar un regust més agre que dolç.
    Digueu-hi la vostra!

  2. Molt d’acord. Les músiques i coreografies estan molt bé, la segona part i el final baixen moltíssim, dels eliminats i classificats millor no parlar-ne…
    En fi, que els veritables Pastorets del segle XXI encara s’han d’escriure. Si s’han d’escriure.

  3. Fantàstic, Torra, la valoració és digna d’un crític de categoria. Hi estic d’acord al 100%

  4. Jo encara diria més: hi estic d’acord al 100%!

  5. crec que van estar molt bé!

  6. no se’m fa res pesat, els pastors còmics ( els millors ), no es fluix el text.. però si que s’ ha de manifestar que el pessebre era de mides mínuscules, i que el final podria haver estat millor, potser els nens petits i sobraven i crec que això de salvar els altres no va ser decepccionant perquè els que van guanyar ja tenien el protagonisme que es mereixien

    la meva nota és un 9

Digues "algu"

