Inici 3a Lliga porrera

El Senyor de les porres ja ha meditat amb ell mateix i decideix fer lu següent. Farem una porra inicial. Heu de dir, a final de temporada:

  1. Quins 4 equips ocuparan plaça Champions a la LFP (0,5 cada encert)
  2. Quin equip serà el campió (1 punt)
  3. Quins 3 equips ocuparan places de descens (0,5 cada encert)
  4. Quin equip serà cuer (1 punt)
  5. Qui serà el màxim golejador del Barça sumant Lliga i Champions (1 punt)

El termini per fer l’aposta s’acaba aquest dimarts 13 de gener a les 0:00 h. No s’acceptaran apostes després de la mitjanit.barca-champions-370x270

Si voleu podeu apostar pel partit contra l’Osasuna però no puntuareu perquè no hi ha temps suficient. Totes les porres es publicaran al bloc amb un mínim de 48 hores d’antelació al partit. En el partit de la Copa del Retrassat no porrejarem. Per tant, la primera porra serà el dissabte 17 contra el Depor. La 3a Lliga porrera finalitzarà el 31 de maig també contra el Depor, en l’última jornada de Lliga.

Senyor de les porres

28 comentaris to “Inici 3a Lliga porrera”

  1. Ja sé que seria molt més encertat per part meva esperar que hi hagués algunes apostes, seleccionar les dels porraires més experts i posar-n‘hi una mica de cada; però corro el risc de descuidar-me’n i això ja em va passar a la lliga passada (i va ser la causa de la desfeta).

    Així que… me la pico! Assumint el risc de posar equips que no juguen a primera o alguna altra bestiesa…

    1. Barça – Madrid – València – Deportivo
    2. Barça campió
    3. Osasuna – Mallorca – Numancia
    4. Numancia cuer
    5. Messi

    Seria alguna cosa així?

  2. Viam jo que sóc superbo amb tot això si sumu algun extra point, que igual que la Lurdes en la última Lliga Porrera no vaig porrejar a temps.

    1.Barça-València-Vilareal-Madrit
    2.KE KE KE BARTZA
    3.Ecspanyol-Numància-Recreativo
    4.Numància
    5.Fes el Barça campió!! SAMUEL ETO’o!!!!!!

    Nomès esmentar que posu el meu cos a disposició d’aquell o aquells que ajudin al compliment del punt 3. Es a dir qui ajudi a fer baixar l’Epanyol a segona podrà vecsar, tallar, atornillar, desgarrar, inutilitzar…. el meu cos.
    Aquest 2009 tinc com a nous propòsits que l’Ecspanyol inauguri el nou camp amb els seus, a segona. I estic disposat a tot…

    …en el Gol Sur de Montjuic….

  3. No t’amaguis darrere un anònim, que sabem que ets tu Gé!!!!

  4. Yes, I am.
    Perdoneu el lapsus

  5. 1.Barça,Madrid, València, Sevilla
    2.Barça
    3.Español, Recreativo, Almería
    4.Español
    5.L’impresentable Eto’o.

    Com que no he fet la pretemporada porrera, diré un Osasuna 0 – Barça 0

  6. Barça – València – Madrid – Sevilla (Cal encertar l’ordre?)
    Barça… però quina pregunta més tonta!!
    Mallorca – Recreativo – Numància
    Mallorca
    Eto’o

    El que no m’agrada és que aconseguim 1 punt extra per “encertar” el que és una evidència. Em sembla molt bé premiar als fidels que participem en aquesta primera porra. Vindria a ser com premiar la fidelitat, no? Bona idea, si senyor… de les Porres!!

  7. A veure si tenim sort i n’encertem algun.

    1 Barça, Sevilla, Valencia, Madrid

    2 Barça

    3 Osasuna, Mallorca, Recreativo

    4 Recreativo

    5 Eto’o

  8. Va! Que aquest cop estarem a dalt!
    Claríssim:

    1) Barça, València, Madrid, Sevilla
    2) Barça
    3) Almeria, Recreativo, Espanyol
    4) Espanyol
    5) Eto’o

  9. Aviamses..

    1-Barça, Madrid, Vila-real, Sevilla
    2-Barça
    3-Mallorca, Recreativo, Numància
    4-Mallorca
    5-Eto’o

    I punto i res més

  10. Colloncs doncs!
    1-Barça, Madrit, València i Sevilla.
    2- Només Barça.
    3-Numancia , Español, Recreativo.
    4-Recreativo.
    5-Eto’oooool.
    6- He dit.

  11. Anem per feina:

    1-Barça, Madrid, València, Vila-real
    2-El nostru Barça.
    3-Osasuna, Recreativo i Numancia.
    4-Numancia.
    5-Eto’o.

    Barçaaaaaaaa!

  12. 1- Barça, Madrit, Sevilla i Vila-real
    2- Barça
    3- Mallorca, Recreativo i Betis
    4- Mallorca
    5- Messi
    Això de tenir un punt més ja d’entrada per encertar el campió de Lliga està molt bé.

    Jo faré la meva aposta de la 3a Lliga porrera. Tot i que no puntuï.
    1- Xavi, Ramon C, Margi i Molinakis
    2- El campió serà el Xavi (que es veu que està molt fi)
    3- Aleix C, M.Picas i Sergi
    4- Aleix C (que es veu que va molt sobrat)
    5- Xavi

    Messi xupón!

  13. Vinga que jo també m’apunto a la lliga porrera!

    1)Barça, Sevilla, Madrid, Villareal
    2)Barça
    3)Espanyol, Recreativo, Mallorca
    4)Recreativo
    5)Messi

  14. A veure anem a pams

    Pam 1: Barça, Valencia, Madrid i Villareal
    Pam 2: El Barça (aquesta és l’assignatra Maria de l’enquesta)
    Pam 3: Mallorca, Recreativo, Osasuna (merda al final l’Espanyol es salva)
    Pam 4: Osasuna
    Pam 5: Hi posarem l’Eto’o

    Ho donarem per fet.

  15. Molt bé valents! Així m’agrada, allisteu-vos! Les normes són fàcils.
    En aquesta porra inicial es pretén premiar els fidels que hi són des del començament tot i que el joc és obert a tothom. Els participants s’hi poden incorporar o deixar de participar-hi en qualsevol moment. I és gratis!
    Per aparèixer a la classificació s’haurà d’haver participat en un mínim d’un 50% de les porres.
    Lliga. Victòria 3 punts, empat 3′5 punts, derrota 4 punts. 0′50 punts (no acumulables a l’encert del resultat) per encertar el signe del partit (1X2)
    En porres extraordinàries i altres competicions (semifinals, finals, Champions, altres equips, etc) ja es veurà.
    El prèmit a final de temporada és un cap de setmana a La Granja amb totes les despeses pagades.
    En cas de dubte, el Senyor de les porres sempre té la raó.

  16. És moooooooooolt fàcil!! Tindré tants punts extres que sortiré de la taula!

    1- Barça, Madrid, València, Vila-real
    2- Barça.
    3-Osasuna, Recreativo i Numancia.
    4-Numancia.
    5-Eto’o.

    Voleu fer una porra extra? Quan quedarem al partidet de dissabte a Avià?

    Jo dic 35 a 38 pels meus. I a la Copa 0 a 3 i “doblete”! Oé, oé. oé!!

  17. La cosa quedarà “aixins”:

    1 Barça, Madrid, Sevilla, València
    2 Barça
    3 Recreativo, Numància, Mallorca
    4 Recreativo
    5 Messi

    No penso entrar en les provocacions/prediccions dels embaucadors que, a final de temporada, em col·loquen a la zona retrassada de la classificació. La 3a lliga Porrera posarà cadascú al seu lloc.

  18. Atenció, que parla el futur campió:

    1. Barça, Madrit, Vila-real, Valencia.
    2. Barça.
    3. Numanci, Osasuna, Recreativo.
    4. Recreativo.
    5. Eto’o.

    Per aquesta 3a lliga porrera nomèsliusdemanu encertar un resultat. Això de ser sempre el millor dels retrassats em comença a cansar.

  19. 1- Barça, Madrit, Valencia i Sevilla
    2- Barça
    3- Mallorca, Recreativo i Numancia
    4- Numancia
    5- Eto’o

  20. Estic desmotivat, però:

    1. Barça, Madrid, Sevilla, Vila-real (espero que el maleït València es quedi fora)
    2. Barça (ui, que difícil!)
    3. Betis, Osasuna, Mallorca (no tindrem tanta sort que peti l’Espanyol)
    4. Mallorca
    5. Messi

  21. A veure, deixin pas a un dels de zona Txampions…

    1. Barça, Madrit, Via-real i Sevilla.
    2. Barça
    3. Betis, Recreativo, Osasuna
    4. Osasuna
    5. Eto’o

  22. 1. Barça, Madrid, València, Sevilla
    2. Barça
    3. Espanyol, Recre, Numància
    4. Numància
    5. Eto’o

  23. Veig que en Margi hi entén.

  24. Ara em toca a mi…Aquesta vegada no caure a l’error de perdre punts facils al principi de temporada ja que al final es poden trobar a faltar per gunyar la lliga porrera…

    barça- madrit-vilareal-sevilla
    1r el barça
    Recreativo-Espanyol-Mallorca
    Recreativo
    el samuel eto

  25. A veure:

    1-Barça, Madrid, València, Vila-real
    2-Barça.
    3-Espanyol, Recreativo i Numancia.
    4-Numancia.
    5-Eto’o.

  26. A veure si me’n ensurto:

    1.- Barça, Madrid, Sevilla i València
    2.- Barça
    3.- Betis, Recreativo i Mallorca
    4.- Mallorca
    5.- Eto’o

  27. A veure que parla el campió, fins que no comenci la competició encara ho sóc, no? Tal com em van anar les coses la porra passada, no hauria d’arriscar gaire, però ja se sap la dita dels Cargols: “qui no arrisca, no pisca”, per tant me la picaré una mica, tampoc no gaire.

    1. Barça, Atletico de Madrid (ningú l’ha posat i em va portar sort), Villareal i Madrit
    2. Barça (lògicament no sóc burru, aquesta pregunta la podriem eliminar)
    3. Espanyol (aquest any sí, i a estrenar al camp a 2ª) , Recreativo de Huelva a segunda, i Mallorca (pinten malament)
    4. Espanyol (si baixa ja en tinc prou)
    5. Messi (és el seu any, i per no posar l’Eto’o que el posa casi tothom, el Bojan tampoc el tornaré a posar)
    6. equip revelació l’Sporting (això no ho demanaveu? és que em tantes preguntes)

    I ara anem a la dels participants de la porra, que ho vaig proposar i veig que el senyor de les porres no m’ha fet cas. Malgrat això i com l’altre any, que per cert en vaig encertar uns quants i tornarem.

    1. Aleix C. (diuen que és bo aquest nanu), Guillem (si encerta algun resultat es posarà a dalt), el Ferran (si té constància) i el Marcel (perquè sí)
    2. Lògicament l’Aleix C. (aquesta ja la vaig encertar l’altre any, a veure aquest…)
    3. Molinakis (no té remei), Ramon Khan-al (no s’ho agafa en serio) i el Xavi (no hi plega res, i es pensa que hi entén)
    4. El Xavi (per burxar una miqueta)
    5. Aleix C. (o potser algun benaventurat que comenci a mitja lliga com el Pep c.)
    6. I aquest any la revelació serà aquest tal Cols (se’l veu amb ganes)

    Senyor de les porres ja estic, perdona per l’escrit tant llarg. (te’n recordes que som bons amics tu i jo? no per res, però per si de cas. Ja ens veurem)

  28. 1. Barça, Madrid, Sevilla, València
    2. Barça
    3. Recreativo, Espanyol, Mallorca
    4. Mallorca
    5. Messi

    Aquestes són les meves apostes, n’he agafat una mica de tots els que ja heu apostat, la Lurdes és més valenta que jo.
    I què passa eh??? A les bases no posa que no es pugui copiar!

Digues "algu"

