Porra Barça-Deportivo

donato-2Dissabte, 17 de gener de 2009, a les 8 del vespre al Camp Nou, Barça-Deportivo. El lídert contra un gallet de la competició.

Lliga porrera. Ja s’hi val. Ara sí que és la bona i no val a badar. Encertant el resultat us podreu fer els xulos i dir que un dia vau liderar la Lliga porrera. Facin joc.

Senyor de les porres

33 comentaris to “Porra Barça-Deportivo”

  1. Osti! Això de dir-ho el primer és molta pressió…
    però ens mullarem:

    Barça 4 – Depor 0

    Que començu a creure’m lo de que som “quasi invencibles”…

  2. Barça 2 – Deportivo 0.

  3. Barça 3 – Depor 0.

  4. Jo diria que un gol ens el faran… 3 a 1 i no se’n parli més!

    Som molt bons, no trobeu?

  5. Encetarem amb un 2-0…

  6. Barça 3 – Deportivo 0

    El Deport encara l’entrena el Zorro de Arteixo? Penso que Manjarín i Bebeto faran un bon partit, però a darrere Mauro Silva i Djukic no tancaran bé la defensa i el mig del camps…

  7. Aviam si començo amb bon peu!

    Barça 3 – Depor 1

  8. El Depor apuntava maneres però porta una ratxa de resultats que no dónen gaires espectatives.

    Barça 4
    Depor 1

    Potser comença a ser hora que tornin les golejades que sino… encara algú ens vodrà guanyar.

  9. Barça 4 – Deportivo 1! Aquest any si!

  10. Li posarem un 3 a 1 i punto i res més.

  11. Crec que el resultat no serà extraordinari (2-0, 3-1, 1-0, 2-1…), però en la vida, qui no arrisca no pisca.

    Torrats de cava 5 – Mamats d’Orujo 2

    Aviam si comencem bé aquesta nova temporada porraire.

  12. Hi posarem un 2-1.
    Puc dir qui farà els gols? També ho sé, eh?

  13. Un 7-1 i em poso líder destacat :D

  14. Atenció que parla el campió.

    Primer de tot dir-vos que com a campió legal de la 2ª lliga porrera que sóc, el nostru president Jan Laporta m’ha convidat demà a la llotja presidencial, per poder presenciar l’inici de la 3ª lliga porrera des d’un lloc privilegiat, i poder gaudir del Barça-Depor al seu costat. Deu voler algun consell meu i s’ho ha fet venir bé com si fos un regal al campió.

    Bé a part de fer-vos dentetes, us dic això per si voleu que l’hi faci arribar alguna queixa, suggeriment, proposta o qualsevol cosa que l’hi volgueu dir. Si voleu per un dia puc fer d’emisari del bloc de la granja. Així doncs si voleu que l’hi digui alguna cosa, ja m’ho direu, i sinó ja us explicaré com ha anat l’experiència.

    I ara anem a les coses importants. Com que això d’anar a la llotja no passa cada dia i dubto que hi pugui anar mai més, vull gaudir d’un bon partit, així doncs espero que els matxaquin, que passin per sobre d’aquests del depor, que bla, bla, bla. I què millor que una maneta.

    Així doncs i ja us deixo, jo per demà hi poso un 5-0 a favor del barça, i sinó com sempre espero que com a mínim guanyi el barça i que es vegi un bon partit.

    Aleix C.

  15. TRIBUNERU!!!!!!!!!!!!!!!! Suposo que xiularàs quan al minut 35 només guanyem per 2 a 0?

  16. Ara que s’ha destapat que el meu germanet Sergi és el guanyador legítim de la 2a Lliga Porrera (diguin el que diguin els embaucadors i/o terroristes), i recordant que jo vaig guanyar la 1a, no sé quina mena de sentit té que tornem a jugar cap dels dos a la tercera. Entenc que fóra abusar de la superioritat. De totes maneres, abusarem.

    FCB 3 – Deport 1

    Vinga va, a la resta de famílies: esforceu-vos-hi una miqueta. Yes, you can!

  17. Doncs a mi poseu-me un discret 4 – 1……. em de continuar amb la ratxa de remuntades, per fer noves estadístiques i trencar vells rècords.

  18. Se’m va passar la porra inicial! Així tindré excusa al final de temporada….
    Comencem la temporada amb un 4-1 pel barça.

  19. A veure si la tercera va la vençuda i encerto algun resultat de tant en tant, com deia la cançoneta “intentem-ho sense cap perill units a ….”
    Esperem que aquests del Deportivo facin honor al seu nom i no surtin a matar el Messi que sembla que porti una diana als turmells… i no crec que se l’hagi tatuada.

    BARÇA 2 – DEPORTIVO 1

  20. Doneto’o 1 – Donato 0

  21. Atenció que parla el 15è classificat de la 2a Lliga porrera. Sssshhht!
    Jo no seré a la llotja del Camp Nou però seré a la llotja de la Granja on podré rajar amb tota llibertat.
    Hi poso un 5 a 1 per col.locar-me lídert en solitari d’aquesta 3a edició que espero que no me l’alterin com la 2a.
    Senyor de les porres dimissió! Messi xupón! Puyol espanyol!

  22. Poseu-me el resultat maleït; 2-0

  23. Doncs jo de moment començo amb un 3 a 1 favorable al nostru Barça.

    De pas, aprofito per reivindicar la meva condició de “el que més hi enten, però que no l’acompanya la sort” ja que gràcies al punt extra que hauria d’haver sumat en la última jornada de la segona lliga porrera, em situava en zona Uefa (classificat per champions la primera edició i subcampió de l’eurocopa). Així doncs, per mica que m’acompanyi la sort no hi teniu res a fer!

    Barçaaaaaaa

  24. Per començar la lliga porrera hi posarem 2-1 a favor del Barça.
    Aviam si hi ha sort!

  25. Senyor de les porres, puc jugar? Si és que sí, dic 5 a 0.

    Si encerto el resultat, em donaràs els punts o et treuràs de la màniga la clàusula 1234/5/6 tres barres més i folre i manilles? En recordo el contingut per si algun despistat no la té memoritzada. Diu així: “si el Sergi endevina el resultat del Barça-Depor, i no està nevant en el moment del partit, el dit individu serà penalitzat amb -3 punts a la Lliga Porrera. I si neva, també”.

    El que més greu em sap d’això que m’està passant -que no se’m reconegui com a guanyador de la 2a lliga Porrera- és el silenci de la bona gent. S’està cometent una injustícia i tots calleu com uns putes. A veure si hauré de dir que sou tots una colla de sociates…

  26. Ei una mica més i em descuido de porrejar…però no caure amb els errors del passat…en fi que avui guanyarem: fcb 3-0 lotina

  27. Barça 5 – Deportivo 0. Gols de Messi, Henry (2) i Eto’o (2). Com xalem.
    Lliga porrera. Encerten el resultat i sumen 3 punts: Aleix C i Sergi. El campió de la 2a Lliga porrera i el que s’autoproclama campió comencen forts la competició. La resta suma 0,5 per encertar el signe del partit.
    Sergi, no et resto els 3 punts però t’ho mereixeries.
    http://lagranjaberga.wordpress.com/lligaporrera/

  28. Quina puta llet tenen aquests dos energúmens abans esmentats!!!

    Feu una Primitiva companys, que amb la ratxa que porteu segur que us emporteu el Bote… Tots els tontus tenen sort (amb respecte)!

  29. Jo vull 0’25 puntets més, per haver encertat la meitat del pronòstic (5-2). Avui tampoc cola, oi?

  30. L’altre dia, el Pax es va referir a mi com el “retrassat del Sergi”. Ahir, el Torra em diu “energumen”. Quanta enveja. Sabeu prou bé que guanyaré la meva segona lliga porrera consecutiva. I amb contundència, a lo Barça. De “cabu a rabu”. De principi a fi. Per deixar les coses clares, el proper dia, quan entri el bar, ja aniré vestit tal com exigeix el guió: amb el “maillot jaune”.

    També he de dir, però, que -malauradament- el tòpic és cert: afortunat en el joc, desgraciat en l’amor. Fent un símil futbolístic, podríem dir que de cara a porteria, tinc menys recursos que el Bojan.

  31. Sergi m’ha agradat molt l’expressió que has fet servir: “de calbu a rabu”!! Et defineix immillorablement!!!

Digues "algu"

