Porra Barça-Athletic Club

lleo-pentinatDissabte 7 de març, a les 8 del vespre al Camp Nou, Barça-Athletic Club de Bilbao. La Lliga és nostra.

Lliga porrera. Aquest tros és aquell que no es llegeix ningú. Jo vaig escrivint i és igual que hi hagi extrapoints, o que reparteixi caramels gratis, o que em cagui amb el lídert o el cuer. La gent va a la seva, passa de tot. Ni puto cas. A dalt de tot de l’entrada hi veu “Porra…” i directament escriu el resultat sense acabar de llegir-ho tot. Sou macus i feu gràcia. Avui no calia que us ho haguéssiu llegit perquè no hi ha cap informació interessant. Tonto quien lo lea. Doncs apa, facin joc.

Senyor de les porres

29 comentaris to “Porra Barça-Athletic Club”

  1. Barça 2 – Athletic 1

  2. Ei! Que jo seeeempre m’ho llegeixo tooot!! Hastafinsitot aquelles entrades larguííííííííííííssimes del Sergi. Ho reconec, tinc blocdependència!

    Anem a l’important: Barça Jo Ta Ke! 3 – Athletic Haiegatik! 1

  3. Tigres 2- Leones 0.

  4. El Leo Messi 4 – Els lleons de Sant Mamés 0

    I s’ha acabat tanta tontaria i tanta polla amb vinagre. Campeolones campeolones oéoéoé

    I punto i res més

  5. Jo espero que digui el Guillem i m’ho copio directament. S’ha d’anar a assegurar una plaça Champions.

  6. Barça 3- Athletic 1

  7. Barça 3 – Athletic 1

  8. Barça 3 – Athletic 0.

  9. Claríssim. Barça 3 – Athletic 0.

  10. Barça 2 – Athletic 0
    PD: Senyor de les porres encara que sóc el novato jo també m’ho llegeixo tot!

  11. Tinc que reconèixer que no. Si veia la gent fen més d’una porra, donç també la feia. Però avui ho he llegit i ara ho faré sempre.
    U juru davant de Dèu.

    FCB 4 – ATH 0

    Será com la final de copa, un passeig.

  12. Un 2 a 0 per mi

  13. Jo un 3 a 1, gràcies.

  14. FCB 3 – Athletic 0

    I no tinc res ocurrent per afegir.

  15. El nostru Barça 4 – El nostru Athletic 2
    Segurament, l’únic equip que no em faria ràbia que ens guanyessin!

  16. Els hem de guanyar de carrer per fotrels-hi la por al cos de cara a la final de la copa.

    Posarem:

    Barça 4- Athletic 1

    Esperem no haver-nos de mossegar la llengua com el Del Nido.

    Visca el Barça!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. I si…
    Posem un 2-1 i a veure.

    He vist molta euforia

  18. Jo tambe hi posare un fcb 2-1 ath. Mica en mica ens recupararem.

  19. Abans d’anar cap a terres del Pare Noël, el Parce va deixar dit un 2 a 0.

  20. Ahir ho vaig veure clar. Avui quedaran

    Frodo Messi 4-1 Ath. Bilbo

  21. BARÇA 3 – ATHLETIC 0

  22. Posem-hi una victòria per 3-1

  23. A veure si surto del pou ja.
    Barça 2 – Athletic 0

  24. La veritat és que no ho tinc gens clar, però com que el sotrac s’ha d’acabar algun dia, espero que sigui avui. I si no suposo que salvaré el mig puntet.

    Campió de copa 5 – Aspirant en vies d’il·legalització 1, o sia
    Barça 5 – Bilbo 1.

    De poc que no penso a participar a la porra.

  25. Per cert!

    Diego López (porter del Vila-real) = Jorge Garbajosa

  26. Barça 2 – Athletic 0. Gols de Busquets i Messi de penal. Podrien haver estat molts més. R.Madrit 1-At.Madrit 1. El Madrit és 2n a 6 punts.
    Lliga porrera. “Hay Liga!” Sergi encerta el resultat i s’apropa una mica al lídert sòlid Guillem. També encerten el resultat i sumen 3 punts: Kiku, Cols, Àngel, Parce i Lleïr. Tots els altres que han participat en aquesta porra sumen 0,5 per encertar el signe del partit.
    http://lagranjaberga.wordpress.com/lligaporrera/

Digues "algu"

