Altes i baixes

arab-ricEns apropem al final de la temporada i, a més a més de guanyar els títols, és l’hora de començar a planificar les altres i baixes per la temporada vinent. Quina plantilla hem de bastir per guanyar la Champions el 2010 al Bernabéu? Què ha de fer el Txiki? Donem-li uns quants consells.

Com han fet aquests últims dies al Tu diràs de RAC1, proposo dir quins 3 jugadors ha de fitxar el Barça i quins són els 3 que ha de vendre. És a dir, quins són els 3 jugadors prioritaris per fitxar i, si hem de començar a fotre cosses al cul, per quins 3 comencem.

Dubto que el Senyor de les porres doni punts extra per participar però tot sigui garlar de futbol i de Barça.

Xavi Al-Fahim

Anuncis

11 comentaris to “Altes i baixes”

  1. Oh! M’encanten aquestes coses de PC Futbol!!

    LES ALTES:
    – Lateral esquerre: Marcel Jansen, Philip Lahm o Zhirkov (es veu que és bo, amb relaciço qualitat-preu).
    – Extrem esquerre: Ribéry o Lennon (és extrem dret, però el faria jugar a cama canviada). Això permetria que passés a la dreta, la seva banda natural, i que, quan ho fes, Messi pugués entrar des de l’esquerra. Silva és un molt bon jugador, però és un extrem esquerre reconvertit, com ho podria ser Iniesta quan n’exerceix.
    – Segon porter: donar la baixa a Pinto, traspassar Jorquera i fitxar un porter (veterà o no, no ho sé) que sigui una seriosa competència a Valdés. Es parla de Diego López, Asenjo, Schmeichel, Neuer, Diego Alves…

    LES BAIXES:
    – Hleb. Potser és molt bo (de fet, l’Àngel en va fer un elogi en les seves barraques), però no acaba d’explotar i, pel que es veu, tampoc fa gaire per aclimatar-se. A més, la zona ampla del terreny de joc i el davant ja estan molt ben coberts; és difícil que tingui lloc si no marxa alguna de les patums.
    – Silvinho. No perquè no ho faci bé, però per la posició que ocupa i per la seva edat fan pensar que potser no comptaran amb ell.
    – Gudjohnsen. “El bacallà” és un jugador força versàtil i té cert cartell (sobretot a la Premier), per la qual cosa encara en podríem esgarrapar alguns eurets per comprar algunes de les altes.

    Ara, com a postdata, el que hem de fitxar és Montxi o bé el secretari tècnic del Vila-real. Si amb poc quartos multipliquen la inversió inicial, imagineu què podria fer amb els diners i la infraestrucutra humana i tècnica de què disposa el Barça.

  2. Doncs segurament farien pena al Barça, aquesta gent que dius. Jugar al PC Futbol en un equip comprador-venedor pot sortir bé, com bé li havia sortit al Sevilla o li havia/ha sortit bé al Vila-real. Però no tota la seva gestió és meravella. Recordes que el Vila-real se’ns ha quedat el pobre Edmílson? O això del Monchi del Sevilla, per què no es parla mai de les desenes de paquets que ha fitxat els darrers anys i s’han estavellat?

    Si jo fos el Txiki, probablement em retiraria ja. En primer lloc, és impossible millorar la política d’altes i baixes que es va fer en acabar la temporada passada. Vam treure molts duros (per ser el Barça) d’exfutbolistes com Ronaldinho, DeCo o Regina doSantos. Que Hleb no tira? D’acord. Que qui és el Cáceres? Potser encara serem a temps de saber-ho. En un club com el Barça, quan t’acostes a fitxar algú, el seu preu es dispara. I si pretens vendre algú, vol dir que és un trasto i ningú te’n donarà ni les gràcies. Són coses que els passen als grans, cal acceptar-ho.
    El segon motiu, i més important, és que quan marxi el president probablement tornin les rates al Camp Nou. I llavors el millor serà ser-ne ben lluny.

  3. Baixes: Puyol, Xavi i Silvinyu. El Puyol i el Xavi ja no donen per més i ara en trauríem molts calers. A més, em cauen fatal. El Silvinyu és un senyor gran i tampoc no dóna per més. Però el Silvinyu sí que és un exemple: no fa mai soroll i sempre ha complert. Fem-li un partit d’homenatge.
    Altes. Villa, Cesc i un lateral esquerre. L’Eto’o algun dia sortirà amb algun estirabot i s’haurà acabat i el nen Bojan com a molt davanter centre suplent. El Villa fa una mica de ràbia però és un killer solvent. El Cesc hauria de ser el relleu del Xavi al mig camp. I ens falta un company per l’Abidal al lateral esquerre.

  4. Quina poca feina que tenen els mitjans embaucadors quan no hi ha lliga.

    Baixes: Xavi, Puyol, Eto’o. Per sobrevaloradíssims, per prescindibles, per la mala imatge que donen al club i el mal exemple per la canalla.
    Altes amb pressupost il·limitat, o sigui els que faria la portera: Casillas, Ibrahimovic, Gerrard. I de propina el Mourinho d’entrenador.

  5. Baixes:

    Abidal: m’estimo més el Sylvinho i tot!!
    Hleb: Pobret, em cau molt simpàtic, però… no la toca!
    Gudjhonsen: el seu sobrepes comença a ser alarmant! No m’agradaria presenciar una explosió de carn en ple partit al Camp Nou!

    Vull afegir que el Bojan el baixaria al Barça Atlètic perquè es curtís una miqueta amb les defenses de Segona B (tant de bo Segona A!) i li prohibiria al Pep convocar el Victor Sánchez aquell.

    Altes:

    Un lateral esquerre (aquell tal Lahm semblava interessant).
    Un davanter gros i ramatador (Ibrahimovic seria el somiat)
    Un mig centre de refresc (Llàstima que el Cesc sigui tant espanyolot…)

  6. Ho reconec:

    -jo era Mourinhista, i em vaig equivocar
    -jo era Ronaldinhista, i em vaig equivocar
    -jo era Deconià, i em vaig equivocar
    -jo no era Eto’onista, i em vaig equivocar
    -jo no era Guardiolista, i em vaig equivocar
    -jo no era Henrynià, i em vaig equivocar

    Ergo: Jan, valla el Txiki-Txiki i fitxa qui vulguis (perdó, qui puguis)

  7. Jo fitxaria el Villa o el Ribery o tots dos. I per acabaro de rematar un lateral eskerre…k fos una mica bonot.

    Les baixes serien: Abidal (igual k el torraxic prefereixo el silvinyo), l’etoo i el canviaria pel villa, i el l’hleb tambe…el k no fitxaria mai es l’ibrahimovic..

    PD: el LARSSON encara juga?? Jo el tornaria a fitxar

  8. Si tens un aquip gairebé immillorable sobretot al mig del camp i a la davantera, te la pots picar fitxant un jove prometedor ( per exemple el kerreison, al qual no he vist mai), un caprici barat, o un jugador que provingui d’ un club arruïnat (Villa o Silva).
    En defensa gastem-nos els quartos i fitxem fitxatges de la portera. El Vidic per exemple i un lateral esquerre d’ aquests que diuen que són tan bons.
    Sulvinho, t’ has guanyat el cel; ja pots plegar.
    Gudjohnsen, no fas nosa però si paguen….
    Puyol, ja sé queno et fotran fora, però a la dolceria Pujol hi quedes més bé.
    Marquez, a la que baixis el nivell…
    Valdés, tu i el Czech sou indiscutibles.

  9. Jo fitxaria Ribery, en Cesc i un lateral esquerra d’aquells que no coneix ningú però que foten una bona feina!
    Com a baixes fotem fora a l’Etoo, el Xavi i en Hleb, dels dos primers que ens en paguin una bona morterada i del tercer que sia el que vulguin…

    A la pregunta del Pep.C pel que sembla en Larsson juga feliçment al Helsinborgs IF al seu país natal, suposo que volia penjar les seves botes en un lloc amb calma, però a mi no em faria res que tornes l’Henrik sempre serà benvingut!

  10. Fitxaria:

    – Fabio Aurélio… com a lateral esquerra suposo que es gran però m’agrada com juga, ofensiu i mireu com pica les faltes.
    – Diego López… algú que li compliqui la titularitat amb en Valdés que quan arriben partits difícils sempre fot alguna que altre cantada.
    – Berbatov… no tinc paraules.

    Al carrer:

    – Pinto (si guanyem la copa del rei espero que no el renovin pel penalti aturat)
    – Milito (encara és del Barça??)
    – Sylvinho (gràcies per tot… l’he de tractar de vós??)

  11. Pels qui demanen un davanter corpulent, fort i rematador podríem fitxar el Vieri. Està lliure. 35 anys, casi 36. Després d’un pas discret per l’Atalanta ha agafat els tripaus i se n’ha anat abans i tot que expirés el seu contracte a final de temporada. Fart de no ser comprès per l’afició, que el xiulava a la mínima. Per gordu?
    http://www.marca.com/2009/04/01/futbol/futbol_internacional/calcio/1238584209.html

Digues "algu"

