La meva vida és el Barça

xavi-seleccionEn un dia tan assenyalat com avui, un dels futbolistes més estimats en aquest bloc també té un llibre al carrer: La meva vida és el Barça.

“La veritat és que en un principi tenia molts dubtes, però entre tots em  van convèncer per fer aquest llibre” va explicar Xavi. Evidentment, el llibre no l’ha escrit el Xavi. Li ha fet un tal Javier Miguel. El Messi i l’Alves diuen que ja se l’han llegit i que és tan bo.

El llibre, superinteressantíssim, es veu que explica els aspectes professionals i personals de manera íntima, amb reflexions a través de les anècdotes. Què va sentir al cridar “Viva España!”, quan es va passar tota la temporada lesionat i el Barça va guanyar Lliga i Champions, com s’amaga en els partits decisius i aquestes coses.

Si voleu llençar 6 €, si necessiteu falcar un moble o si voleu encendre un foc teniu el llibre perfecte. Com tants i tants llibres aquest Sant Jordi.

Felicitats a tots els Jordis i totes les Roses.

Xavi Xavi

Anuncis

3 comentaris to “La meva vida és el Barça”

  1. Avui hi ha infinites propostes literàries al carrer. Si us atabaleu amb tants títols i no sabeu què comprar: La solitud dels nombres primers, de Paolo Giordano.

  2. Jo promulgaria un decret-llei prohibint l’edició de llibres com aquest emparats en l’excusa d’un dia com el d’avui. Ja està bé, home! Però qui el compra un llibre del Xavi aquest? O el del Rafa Nadal que va i es diu Joc, set i partit! O el del … Digueu-m’ho!

    Tant se val, res, al que anava jo: moltes felicitats a tots els Jordis Granjers!!

  3. Fa uns quants dies vaig convidar la gent a atemptar contra ell perquè el llibre semblava estar editat només en castellà. Bé, sembla ser que també n’han fet una edició en bell catalanesc. Què, demano disculpes? I una merda, han fet la claríssima maniobra espanyola de fer tota la presentació i promoció de la versió en castellà per esmentar al cap d’uns dies que també hi és en català. Com fan tan sovint, aquests cabrons.

    Ara bé, no seré jo qui condemni de cap manera aquest volum de “Ediciones Sport”. Sortosament, encara tenim té la trista llibertat de fer o llegir més o menys el que ens sembli. Segur que els fans del cine, teatre i exposicions alternatives deuen pensar que gastar-se els 4 xavos que pugem guanyar en una entrada pel Barça, alguns gintònics o gasolina és una subnormalitat. Contra gustos…

Digues "algu"

