Llega a entrar i es gol

El vencedor absolut de la 3a Lliga porrera ens ha concedit una entrevista en exclusiva que us reproduim a continuació.

Senyor de les Porres: Kiku, un final de Lliga porrera impressionant. Com et sents ara que ja ets campió?

Kiku: Molt satisfet. Ha estat una competició difícil.

SP: Has mantingut una dura pugna amb els rivals, sobretot amb el Guillem que ha anat moltes jornades líder. T’ha estat difícil superar-los?

K: Han estat uns bons rivals, els felicito. Però com diria el Guillem: “poc guapu quedar segon, eh?

De totes maneres, el que més em preocupava i em preocupa no era si m’ encalçarien, sinó si l’ any vinent no em podré mantenir i aniré a la porra dels retrassats, com els ha passat a  alguns.

SP: A qui dediques aquest triomf?

K: Al meu amic Terry, al mag Fèlix, a Sant Bernabé i a tothom a qui  li agrada el futbol, com ara el Gat.

SP: Has tingut moments díficils com la teva estada al Sant Bernabé. Quina ha estat la clau per superar les adversitats?

K: Em vaig dir, m’ he de conjurar amb Sant Bernabé (estil Madrid) i guanyar la Lliga porrera. Això em va donar esperances, i des de llavors ja em vaig començar a poder ficar el dit al nas.

També vam fer un ritual orgiàsticreligiósludicofestiu amb les infermeres, que em va ajudar molt.

SP: T’has imposat amb una gran superioritat. Et sents com el Barça de la Lliga porrera?

K: Tot i que m’ emprenyi, en el primer tram i fins que vaig remuntar, em sentia més identificat amb el Madrit. Més endavant i vista la pallissa que us he fotut, em sento més  FC Barcelona.

SP: Com a guanyador et correspon un cap de setmana a La Granja amb les despeses pagades. Quants Gintònics cauran?

K: 1 Tanque. Lo altre cerveses. He de mantenir la ment desperta per jugar la pròxima lliga porrera. (Els Gintònics me’ls bec d’ amagat a casa).

SP: Pesarà molt el rol de favorit en la 4a Lliga porrera?

K: Pressió només en tinc en algunes parts i alguns dies.

SP: Vols afegir alguna cosa?

K: Sí. Per acabar i encara que no vingui al cas, vull acabar amb una gran frase del Michel, que va dir en una retransmissió i que dedico a tots aquells que en algun moment van tenir esperances de guanyar la Lliga porrera: “Llega a entrar i es gol”.

SP: Doncs moltes felicitats i bona Patum.

K: Gràcies igualment.

4 comentaris to “Llega a entrar i es gol”

  1. La mare que us va arribar a parir…
    Si voleu saber la meva opinió respecte al fet d’haver caigut a la porra dels retrassats podeu passar pel meu despatx i, molt gustosament, us trencaré la cara.

    Bona Patum, diu. Si no saps distingir la guita grossa de la xica!

  2. Felicitats Senyor de les Porres, aviat et fitxaran per fer “La Contra” de La Vanguardia. Felicitats a tu també Kiku, amb aquestes respostes pots acabar sent el nº1 de l’star system del Berguedà Oest.

    I tu Piki no t’amaguis. Et mereixes una entrevista. Volem saber què pensa el cuer de la Lliga Porrera; un condemnat a la porra dels Retrassats. Un garrulu com tu.

  3. Senyor de les porres, jo també demano una entrevista al Pax que ha quedat al mig de la Lliga porrera com l’Espanyol a la Lliga.
    Aleix eB, et veig una mica agressiu. No passa res, algú o altre havia de quedar a la zona dels Retrassats.
    Per cert, de l’entrevista se’n podria arribar a entendre que el Guillem ha quedat segon. Que no nos embauquen! Després de dominar part de la Lliga porrera ni segon no ha quedat!
    http://lagranjaberga.wordpress.com/lligaporrera/
    Kiku, bona Patum si és que als del Berguedà Oest us deixen entrar a la capital.

  4. Molt bona l’entrevista. I el cuer no se’n mereix una també? I perquè no els 3 últims, aquells que baixen a Segona? En fi, aviam si a la propera porra deixo de ser un vulgar Ràcing de Santander, i com a mínim em planto a jugar la UEFA. Bones vacances a tothom. Us aniré seguint, no obstant, no fos cas que féssiu alguna previsió anticipada, i em perdés la possibilitat de sumar extrapoints.

Digues "algu"

