La Patum 2009 en directe per Internet

patum 09 en directeonsortir.tv retransmetrà per segon any la Patum en directe. Des de dimecres 10 de juny a les 12 del migdia fins a la matinada de dilluns quan finalitzi el darrer tirabol podreu seguir tots els actes de la festa. Al llarg dels dies següents es podrà accedir a la galeria de vídeos per visualitzar sota demanda qualsevol salt de la Patum. Aquests vídeos restaran permanentment en arxiu al canal Patum 2009 d’onsortir.tv.

La voluntat de retransmetre la Patum per Internet és principalment la de poder dotar els berguedans i patumaires que no puguin assistir a la Patum de la possibilitat de seguir-ne l’evolució en temps real arreu del món. D’altra banda, això també permetrà dotar la festa d’una eina més per a la seva promoció i coneixement, patum 09 per interneten la línia encetada col•lectivament d’uns anys ençà.

Durant la retransmissió s’activarà el fòrum del directe i també es podrà participar en la retransmissió per mitjà de correus electrònics que seran llegits per antena.

Mentre no arriba Patum, us podeu afegir a l’esdeveniment de Facebook.

Mill

Anuncis

10 comentaris to “La Patum 2009 en directe per Internet”

  1. Ei bones.
    Estava intentar visualitzar per veure la patum des de aqui a casa.
    I jo vaig el cap de setmana i clar… m’agradaria poder veure-la aquests dies que no estic allà.
    el reproductor em diu: loading, loading i mai es posa… no se si es que es fora d’horari… o q…
    bueno espero resposta!! :)

    Jumpy!

  2. A sota del fòrum, a l’apartat informació posa:
    Per visualitzar la retransmissió cal que tingueu instal.lat el plug-in Flash Player 10. Podeu descarregar-lo gratuïtament en aquest enllaç: http://www.adobe.com/es/products/flashplayer/
    Que no sigui això…

  3. No…
    El flash player l’he instal·lat igualment abans perquè tenia la versió anterior. i ja se m’ha configurat..
    i entro i no em fica res de Play ni res, jejeje
    a veure seguire intentant …
    gràcies de totes formes!:)
    potser el problema es meu.
    intentaré solucinar-ho!

    jumpy

  4. el problema és:
    no em surt el botó play. i es passa els minuts amb LOADING, LOADING….

  5. Per cert… la retransmisió només s’activa quan hi han actes¿?
    eske… no hi dono xD

  6. Prova de clicar sobre el boto “IQ” fins que et quedi vermell. Aixo baixara la qualitat de la retransmissio, potser no tens prou banda i per aixo no se t’acaba de carregar mai.

  7. No se xq era… però ja funciona, gràcies igualment!
    la calitat molt millor q l’any passat :)

    Jumpy!!

  8. jo e començat a klikar per la pantalla i ma funcionat

  9. Jordi,
    Dius que es veu per la web del períodico? Vols dir? Jo ho he trobat a l’avui i funciona molt bé. La retransmissió de l’avui és d’onsortir.tv. Al períodico no es veu.

    Bona Patum!

Digues "algu"

