Samarretes guais

De samarretes n’hi ha per tots els gustos. Segur que teniu la vostra preferida. Algunes són gracioses i moltes ho pretenen ser. A continuació, en podeu un recull.

samarretes ninotets

samarreta game over

samarreta star wars

samarreta et

samarreta lewobski

samarreta flu

samarreta boss

samarreta downloading

samarreta student

Fins i tot tenen la seva samarreta el campió i el més retrassat de la 3a Lliga porrera:

samarreta coma

samarreta pikey

A veure si algú s’anima a fer-ne una on s’hi llegeixi: Som macus i fem gràcia

Xavi Shirt

Anuncis

5 comentaris to “Samarretes guais”

  1. Jaja!!!

    em quedo amb la verda del downloading. Brutal!!!!

  2. Jo em quedo amb la del puma després de llegir el meu cognom.

  3. Tot i que no entenc què vol dir, la millor d’aquestes samarretes és l’última: la del Piki. Tanmateix, si es tracta de fer una samarreta en honor al nostre estimat amic, prefereixo un altre lema. No sé si és guai. És aquell que diu “Piki can’t”. Per si teniu un anglès encara més dolent que el meu, us ho traduiré al castellà: “El Piki no puede”. Si el castellà també us costa, ho direm en català: “Piki garrulu”.

  4. Si necessiteu una samarreta ben garrula per entrar al bar, fent molta pena, aquesta tardor-hivern, podeu comprar-vos una samarreta amb el ja famós lema del garrulu del Maradona: “Que la sigan chupando”. És una samarreta preciosa. La tinc en blanc i també en negre. Us quedarà de collons. Mireu, mireu, a l’aparador en tinc una mostra: http://www.marca.com/2009/10/15/futbol/mundial_2010/1255635396.html

  5. És curiós, però amb el lema “que la sigan chupando” jo no m’imagino precisament el Maradona… Digue’mmmmmmmmmm!!!

Digues "algu"

