Porra Barça-Sporting de Gijón

afició sportingDilluns 31 d’agost, a les 10 del vespre al Camp Nou, Barça-Sporting de Gijón. Primer partit de la Lliga 2009-10. Últim partit de la jornada, per tant, ja sabrem quants gols hem de fer per posar-nos líderts.

Lliga porrera. El Xavi va lídert en solitari però això només ha fet que començar. 3 punts per encertar la victòria del Barça. 0,5 per encertar el signe del partit. Facin joc.

Senyor de les porres

Anuncis

42 comentaris to “Porra Barça-Sporting de Gijón”

  1. 3 a 0 per començar.
    Ai, aquest el Txigrinsky quin moble ens hauran endossat…

  2. 2 – 0 i ja n’hi haurà suficient amb un golet a cada part.

  3. Barça 4 – Sporting 0

    Si ens hi juguéssim un títol, ja seria el sisè…

  4. Barça 1 – 0 Sporting
    Encara ens calen un parell de partits per posar-nos a to, però guanyarem justet.

  5. Barça 3 – Sporking 1
    Ho haurem d’escoltar per l’arràdio com a la posguerra? Jo si no veig les imatges no em creure el resultat.

  6. FCB 2 – Sporting 0

    Davant del perill de no poder veure el partit, declaro que busco amics (amb un ja faig) per anar al camp a veure’l en directe. És trist, però és així.

  7. Començem…

    Desprès del partit que vem fer davant del xaktar on i vem deixar part dels nostres esforços i vem acabar ben cansats ens estrenarem amb un…

    Barça 2 – Sporting 1

  8. Futbol Club Barcelona 2 – Real Sporting de Gijón 0

  9. Començem forts!!

    Barça 5 – Sporting 1

    ….i patint!!

  10. Per cert, ja sé que no té res a veure amb l’entrada, però tinc un dubte. ¿Jo sóc raro perquè no sé ballar el “Thriller” com tota aquesta colla de gent arreu del món que s’han reunit per fer-ho o bé el normal és no fer-ho?

    Mereixo el premi “Ets maco i fas gràcia”?

  11. 3-0 és un bon resultat.

  12. Barça 3 – Sporting 1

    No serem líderts, però estarem per sobr el Madrit. I de moment, ja em conformo.

  13. Doncs jo hi poso un 4 a 0

    Barçaaaaaaaaaa!!

  14. Silenci que parla el lídert. Jaja! Com m’agrada poder dir això. Deixeu-me fer-me el sobrat ara que puc.
    Des de la tranquilitat que em dóna el liderat dic un 1 a 1. Us veig molt eufòrics però sense el Messi i amb el paquet aquest del suec ho tindrem cru contra una de les superpotències de la Liga de les estrellas. Pilotes al Piqué i que despeji.
    Aquells que encara no heu sumat cap punt a veure si afineu més en els vostres pronòstics.
    Ens veiem al Camp Nou, que deu ser de les poques maneres de poder veure el partit.
    Que n’aprenguin!

  15. Barça 3 – Sporting 0

  16. Hola a tots !!
    Barça 6- Sporting 0

  17. Hola a tots!! Jo hi poso un fcb 2-1 sporting.
    La semana que ve men vaig de vacances i es meus contactes man dit que es fara la porra de la cklassificacio final…no vui k em passi com l’any passat i per tant ja dono el meu encarreg al senyor de les porres.

    LIDERT: FCB
    xampions: Madrid, Sevilla, vilareal, fcb
    els retrassats: Almeria, Valladolid, Xerez
    cuer: xerez

    m’he descuidat algun parametre?

  18. A veure…
    Posa-hi un Barça 3 – sporting 0

  19. Guanya el Barça 1-0 i gràcies.

  20. Barça 1
    Sporting 0

    Avui s’estrena l’Ibra

  21. No estem al 100%, això només acaba de començar, per tant:

    Bar ce lo na! 4 – Esportin 0

  22. 4 a 1 i Guardiola dimissió: aquest estiu ha afeblit l’equip deixant marxar al PutaMàlaga (3 a 0 ahir contra el Patético) el Xavi Torres, un mig defensiu del Barça B que ens aniria molt bé tenir-lo a la plantilla. És com el Busi i el Keita, però amb bo. I evidentment és molt més… gros que el Xavi Viva España (molt bé profe, gran partit contra el Xàkhtar).

    De passada, una altra recomanació: ara a l’hivern, quan enviem el Konu suec-bosni de 70 milions a l’Inter a canvi de l’Eto’o (pagant nosaltres 30 milionets més… per fer números rodons: 100), afegim unes quantes bosses de diners més per fitxar l’Sneijder… i el Motta. El proper estiu, després de treure’ns de sobre el Messi, l’objectiu ha de ser el Robben, aquell extrem de 34 anys mal portats. Si donem vidilla a l’economia amb aquests moviments, comencerem a tenir un bon equip.

    Dit això, me’n vaig a donar el volt a veure si trobo algun bar on em garanteixin que podré veure el partit d’avui.

  23. kin tio mes raro no?
    Jo no veig el barça tant malament… l’únic que avui, tenint en compte una sèrie de raons (cansament després del partit del divendres, després del gamper i la supercopa d’europa mitja europa ‘sha fixat en com poder-nos guanyar i l’Spòrting no crec que en sigui una excepció… Avui començarem la lliga empatant a 1 (1-1 xD) tot i que espero que la victòria sigui culé
    Som-hi barça!

  24. Maxim golejador del Barça el suec!! L’Ibracadabra quan comensi a fer gols no pararà

  25. Jo tinc carnet… però no penso anar al camp. Total, per veure un
    Barça 5 – Sporting 0.

  26. Jo seguiré insistint.

    Barça 5-0 Sport xixón

  27. Barça 4 Sporting 0
    Serem liderts de “cabu a rabu”

  28. 2-0 i cap a casa

  29. Barça 1 – Sporting 0

  30. Barça 3-Sporting 0. Gols de Bojan, Keita i Ibahimovic. Tots de cap.
    Lliga porrera. Encerten el resultat i sumen 3 punts: Torraxic, Kiku, Martí P. i Mill.
    Atenció a la dada: feia 47 porres que el Martí P. no encertava un resultat. Des de l’1 d’octubre de 2008 quan va encertar l’1 a 2 al camp del Xactar i es va posar lídert de la 2a Lliga porrera. Gairebé un any sense encertar cap porra. Crec que té el récord absolut. Algú que ho compti bé.
    http://lagranjaberga.wordpress.com/lligaporrera/

  31. Que n’aprenguin!!!

  32. Ara m’estava mirant les dades del Sr. de les Porres i és cert!!! però també voldria dir (la merda per tots!!) que el company Aleix elB l’última porra que ha encertat és precisament la del l’1 d’octubre de 2008 quan va encertar l’1 a 2 al camp del Xactar. La mateixa que jo diria!!! per tant, si això es confirma i tenint en compte que he encertat la d’aquest cap de setmana, es podría dir, que l’Aleix elB té el record del més retrassat!!!!

    Al final resultarà que no és el mes retrassat en fer les porres!!!

  33. Atenció central de dades. El més retrassat de tota la història porrera és el Molinakis. Es va estar 55 porres en blanc! Va encertar el Suècia-Espanya de l’Eurocopa del 14/06/08 i no va tornar a sucar fins gairebé un any després amb el Chelsea-Barça del 06/05/09. Es va passar part de l’Eurocopa porrera en blanc, tota la 2a Lliga porrera sense encertar res i fins a la jornada 26 de la 3a Lliga porrera no va trencar la ratxa.
    L’aspirant a destronar-lo és l’Aleix el Berra.

  34. Ué!!!

    Xampany i galetes per celebrar-ho

  35. Quin individu, aquest M. Picas, Pikardu o com collons es digui. Dedica tot un matí regirant dades per poder tirar-me merda per internet i a sobre s’equivoca. En guardaré els qualificatius, com diria el malaurat kopini, per respecte.

    Per cert, més respecte és el que m’haurien de tenir alguns il·lustres retrassats de les Lligues Porreres (Senyor de les Polles inclòs) perquè si mal no recordo vaig ser el brillant guanyador de la 1a Lliga Porrera, la bona. En un frec a frec amb Anna F vaig arribar a renunciar a escriure resultat la darrera jornada, la de la final de la Champions. El risc de fer el ridícul era gran, però més gran era la meva obligació de denunciar el buit legal que hi havia (i hi ha!) respecte a les apostes dels últims partits per part dels aspirants al títol.

    Per tant, si ara no n’encerto ni una no és pas perquè sigui retrassat. Ans al contrari. És un problema de motivació. Vaig arribar a dalt de tot de molt jove, com el Ronaldinho, i ara m’estimo més mamar que jugar.

  36. Perdoni senyor Aleix, vostè també s’equivoca!! El guanyador de la primera edició de la Lliga Porrera (no sé quin nom li van posar però era el mateix) vaig ser jo! És molt dur que no se’t reconeguin els èxits… Enguany torna néixer el veritable torraxic, el que ho encerta tot, el vident del berguedà, el “brujo” de la Gran via, el pitonisso de la Granja… el futur campió!!!!

    (Aplaudiments i confeti)

    Gràcies!!!

  37. Em sembla que si algú s’ha de fer l’ofès i sentir-se estafat, ultratjat i vilipendiat (que no sé què vol dir) per temes porraires, aquest he de ser jo. Com que la memòria és curta i sou tots una colla de malparits (començant pel garrulu del Senyor de les Porres i acabant per l’insignificant Mindundi), em veig obligat a tornar recordar que jo he sigut víctima del pitjor crim de la història de les lligues porreres: vaig guanyar amb solvència la 2a Lliga Porrera i a la classificació oficial posa que vaig quedar 3r.

    El 16 de gener d’aquest 2009, l’estimat i bastant kalbu Pax va destapar la flagrant injustícia comesa contra mi. Si voleu rellegir la polèmica, i els meus arguments incontestables, mireu els últims comentaris d’aquesta entrada: http://lagranjaberga.wordpress.com/2008/12/11/porra-barca-madrid-2/

    Un dia d’aquests presentaré recurs al Tribunal Constitucional i els culpables del robatori “van a pillar. Os va a caer el pelo, guapitos”. Això sí, d’aquí a uns quants anys, quan els membres del tribunal hagin tingut temps de reunir-se i analitzar el cas. Quedem així.

  38. Que jo m’equivoco? On s’és vist això? Qui s’han cregut que som, nosaltres!?

    El bon arxiu d’aquest bloc ho diu claríssim: 1a lliga porrera, guanyador Aleix eB.
    http://lagranjaberga.wordpress.com/lligaporrera/1a-lliga-porrera/

    Qui diu que és, vostè? Por Torraxic “no me viene nada”.

  39. A veure colla d’embaucadors.
    Tu torraxic no sé què et penses que vas guanyar. La 1a Lliga porrera la va guanyar amb una remuntada final l’Aleix el Berra. Et deus referir a allò d’abans de les Lligues porreres, quan ens hi jugàvem cubates. Allò no compta. Ets campió de res.
    Tu Sergi para de confondre amb aquell resultat del Berga que suposadament donava un extrapoint o no sé què va passar. El just campió de la 2a Lliga porrera és l’Aleix C.
    I a tu Aleix eB (que ara t’has tret el Berra, com els Whiskyns es van treure els collons) et falten 8 porres per aconseguir el récord absolut de porres sense encertar: 55. Récord que, de moment, està en possessió del grec Molinakis.
    Mindundi, fot-els-hi 4 galetes que els veig molt gallitus.

  40. “Allò meu” (campió de la primerííííííííííííssima porra d’aquest bloc) no surt ni als arxius!!! Marededéu!!! Ja ho han fet desaparèixer hi tot!! Quina mena de República bananera és això de La Granja que ja s’extravien els documents? “Mangantes”, “granujas”, lladres, estafadors!!!
    Us foto una querella i ens veiem als tribunals!!

  41. De tot plegat, l’únic que queda clar és que tinc la plusmarca porrística del més retrassat, oi?

    Doncs apa, no se’n parli més. A veure qui té collons de superar-me.

Digues "algu"

